Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Oululaisia jo ale-myynneissä käyneitä paikalla? Millasia ale-% on missäkin ja mistä hyviä löytöjä??

Vierailija
27.12.2005 |

Lähinnä naisten ja lasten vaattteet kiinnostaa ja lelut ja elektroniikkakin jonkin verran. Eli missä oli hyvät alet ja missä kantsisi huomenna käydä:)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla näytti olevan 30-40 % ale ja osassa tuotteista jopa 50-60 %ale. Iltapäivällä oli paljon jo tyhjiä alelaareja, joten parhaat on tainnu jo mennä päältä.

Vierailija
2/3 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mitään ei kyllä löytynyt ja esim. H&M:llä oli ihan vaan pari rekkiä tyttöjen vaatteita kokoa 86-116.

Lindexilläkin oli pari-kolme rekkiä eikä sieltä löytynyt sopivaa kokoa sellaisia mitä oisin halunnu. Anttilasta löytyi muutama paita jotka maksoi alle 5¿/kpl.

KappAhlista ostin poikien hupparin ja tyttöjen paidan. Mun mielestä oli tosi surkeat valikoimat:/ Huomenna jos kävis Cittarissa kattomassa...kaveri oli käynyt ja kehui että oli paljon ihania vaatteita alessa. Muutenkin kyllä tykkään Cittarin vaatteista (tyttö käyttää kokoa 86) kun ovat vähän lapsekkaampia kuin nuo edellä mainittujen putiikkien vaatteet. Mun mielestä 2v. saa näyttää vielä ihan lapselta pupupaitoineen=)

Raksilan marketeilla oli jumalattomasti porukkaa illalla...näytti olevan hautausmaan parkkiskin tienvarsia myöten täynnä. Voi siis olla että taas on koot loppu kun huomenna menen;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärppä-matsia katsomaan menevät valtaavat aina markettien parkkipaikat ja hautausmaatkin...ja kaupoissa siis kassat kököttää yksin ja odottelee asiakkaita...hauska ilmiö, jonka oon monesti huomannut näinä matsi-iltoina. Ärsyttää vaan ,kun haluis kauppaan päästä, mut missään ei oo paikkaa autolle:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan