Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen synnytys, jos etenee km puolet nopeammin....

Vierailija
27.12.2005 |

niin mistä päästä sen huomaa?

Siis tajuaako lähtee sairaalaan ajoissa eli tuleeko supistukset yhtä helppoina pidemmälle kuin ekassa vai tuntuuko sitten nopeammin siltä, että nyt on jo lähdettävä...vai miten se menee?

Ymmärtääköhän joku tästä mitä ajan takaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toisaalta hitaasti etenevä ei ehkä ole niin kivulias?!? Minulla tällainen mielikuva ainakin...olenko väärässä, en tiedä, mutta omani eivät ole olleet niin kovin kivuliaita, kun ovat olleet hitaanlaisia.

Nopeassa synnytyksessä myös poltot tulevat tiheämmin ja napakammin.

Vierailija
2/11 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

3h 10min toka 1h 12min. ja kolmatta ei tule koska asumme nykyisin lapissa enkä uskalla synnyttää kotiin sillä sairaalaan on 3 tunnin ajomatka joten seuraava syntyisi takuulla ambulanssiin. ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka 14h ja kolmas käynistettiin ja se kesti 3h.Sitten neljäs käynistettiin meni ja meni 20h ja hups meni kiirelliseen sektioon.

Vierailija
4/11 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin lähellä haistattaa kätilölle pitkät toisessa synnytyksessä kun se väitti että mun piti ruveta ponnistamaan. mulla oli semmoinen fiilis että justhan mä vasta aloitin, älä puhu paskaa. jotta nopeemmin meni toinen. olis mielenkiintoista tietää miten menis kolmannella kerralla. sitä ei vaan ikinä tule, mies kun ei halua lisää lapsia. :(

Vierailija
5/11 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoksasin kyllä toisesta lähteä ajoissa sairaalaan ajoissa! supistukset kun alkoivat niin heti oli ihan eri meininki kuin esikoisesta jossa aluksi supisti/ei supista/supisti.

jännitin etukäteen että jos kolmannessakin synnytys lyhenee puoleen niin miten ehditään sairaalaan... mutta sairaalassa kätilö sanoi että syöksysynnyttäjät on tosi harvinaisia, yleensä eka on pisin mutta sen jälkeen joka naisella on yleensä joku tietty aika jonka synnytys vie eikä se siitä enää lyhene vaikka lapsia olisi 10. ja niin kävi minullakin, kolmas synnytys kesti suht saman verran kuin toinenkin.

Vierailija
6/11 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäl sitten 2h synnytys, jos etenee puolet nopeemmin! :) Hope...

Vierailija
7/11 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti esikoisen kanssa avautumisvaihe 8 tuntia ja kuopuksen kanssa 3 tuntia. Heti lähdin sairaalaan, kun kipeät supparit alkoivat tulla muutaman minuutin välein. Esikoisen kanssa olin auki 3 cm sairaalaan mennessä, kuopuksen kanssa 7 cm.

Vierailija
8/11 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä ponnistin 12min, toista vajaat 2min :)

Vierailija
9/11 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koko ryminä ensimmäisestä supistuksesta alkaen istukan ulostuloon asti.

Kyllä sen tuntee, koska on lähdettävä, kun supistukset alkoi ainakin mulla jo heti ensimmäisestä reilusti voimakkaampina kuin esikoisesta. Viimeisellä kerralla matkaan lähdettiin kolmannen supistuksen jälkeen. Kai sen nainen vain vaistoaa, että se on menoa nyt.

Vierailija
10/11 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnistusvaihe oli sitten kyllä puolet lyhyempi.

Vierailija
11/11 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jokainen (4) synnytys ollut melko hitaasti etenevä. Se riippuu niin synnyttäjästä. Toisaalta hitaasti etenevä ei ehkä ole niin kivulias?!? Minulla tällainen mielikuva ainakin...olenko väärässä, en tiedä, mutta omani eivät ole olleet niin kovin kivuliaita, kun ovat olleet hitaanlaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme