Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheelliset, otatteko uuden vuoden vastaan perheen kesken, vai

Vierailija
27.12.2005 |

viettekö lapset hoitoon ja lähdette kapakkaan tms.?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole hoitajia tarjolla ja olen raskaana niin ei kapakat paljoa houkuttelekaan. Meille tulee varmaan muutama tuttavapariskunta tänne, jos jaksavat juhlia lasten kanssa ;)

Vierailija
2/23 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen kanssa ja ilmeisesti tulee vielä kylään yh-isä poikansa kanssa. Sitten meitä on siis kolme aikuista ja viisi lasta. Muutamaa olutta enempää ei kukaan ota, ei siis humalaan asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lapsilla on oikeus juhlia uutta vuotta myös, eikä joutua hoitoon siksi aikaa kun vanhemmat pitää hauskaa...

Meillä kaikki juhlapyhät vietetään aina perheen kanssa. Uutena vuotena olemme perinteisesti menneet siskoni perheen luo kylään ja niin teemme todennäköisesti tänäkin vuonna. Vietetään iltaa lasten ehdoilla, syödään herkkuja, seurustellaan, lapset leikkii keskenään, valetaan tinaa ja paukutellaan raketteja. Aikuiset voivat sitten puolilta öin kohottaa kuohuviinilasilliset uudelle vuodelle!

Vierailija
4/23 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon tulee myös pari muuta lapsiperhettä.

Kotiin tullaan kun lapsi menee nukkumaan eli n. klo 20.00

Vierailija
5/23 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään viedä lasta hoitoon. Kyllä uusi vuosi pitää ottaa vastaan koko perhe yhdessä tai sukulais- tai ystäväperheen kanssa. Lasilliset kuohuviiniä, lapsille limpparia, missään nimessä ei kännejä oteta.

Vierailija
6/23 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväperheen luokse mennään. Saunotaan, syödään ja ammutaan raketteja.

Vierailija
7/23 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meillä muita hoitopaikkoja ole olemassakaan.

Vierailija
8/23 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni äiti tulee miehen siskon lapsien kanssa meille.

Vierailija
9/23 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen ja muutaman muun sukulaisen kesken otetaan vastaan...mutta muistan itse joskus lapsena olleeni uuden vuoden mummolassa, kylläpä meillä oli hurjan hauskaa- ja äitiä ei ollut lähimaillakaan:)

Tämä siis aikaisemmille " perheen kesken TIETENKIN, lapsilla oikeus myös juhlia" jne. kommenteille:)

Hauskaa uutta vuotta 2006 kaikille!!!

Vierailija
10/23 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottahan sitä voisi kerran vuoteen olla tosi hauska olla ilman lapsiakin, mutta mihinkäs ne lapset oikein sitten laittaisi.

Vierailija
11/23 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset voivat juhlia myös mummolassa tai jossain muussa hoitopaikassa. Heillä voi olla jopa hauskaa. Minulle vain on tärkeää olla lapsen kanssa yhdessä juhlapäivinä. Kuulun tähän " perheen kesken tietenkin" -porukkaan.

Vierailija:

Perheen ja muutaman muun sukulaisen kesken otetaan vastaan...mutta muistan itse joskus lapsena olleeni uuden vuoden mummolassa, kylläpä meillä oli hurjan hauskaa- ja äitiä ei ollut lähimaillakaan:)

Tämä siis aikaisemmille " perheen kesken TIETENKIN, lapsilla oikeus myös juhlia" jne. kommenteille:)

Hauskaa uutta vuotta 2006 kaikille!!!

Vierailija
12/23 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme siis meillä. Alkoholitarjoilua ei ole!!

Vierailija
13/23 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko teillä kaikilla todellakin noin helppoa, että voi tuollaisen asian valita ihan itse. Voi saisipa lapset hoitoon edes kerran viiteen vuoteen jonnekin ihan minä tahansa päivänä.

Vierailija
14/23 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin perheellinen perheensä laittaisi?

Vierailija
15/23 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ite baanalle uutta vuotta vastaan ottamaan. Moni mies jättää vaimon lasten kanssa kotiin ja pääsee itte ryyppäämään. Että on näitä jotka perheen jonnekin vaan laittaa.

Vierailija
16/23 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin juuri imettämisen ja lähdemme miehen kanssa juhlimaan Helsingin yöhön. Mummo tulee hakemaan lapset jo iltapäivällä, että saamme rauhassa valmistautua ja ottaa päväunet ihan kahdestaan. Ja sitten lapset tuodaan takaisin sunnuntai-iltana.

Tämä oli mummon meille antama joululahja.

Vierailija
17/23 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollakin on niin silloin KAIKILLA on....

Vierailija:

vai onko teillä kaikilla todellakin noin helppoa, että voi tuollaisen asian valita ihan itse. Voi saisipa lapset hoitoon edes kerran viiteen vuoteen jonnekin ihan minä tahansa päivänä.

Vierailija
18/23 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilmeisesti heillä oli ollut järjettömän mukavaa, kun sitä vielä vuosienkin jälkeen muistellaan. Tänäkin vuonna olisivat päässeet, mutta olimme jo ehtineet kutsua pari perhettä meille. On mukavampi, kun on omatkin lapset kotona, kun kerran on kavereitakin.

Vierailija
19/23 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkoti on kiinni.

Vierailija
20/23 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vauva parkaa..