Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****PUOLUKOIDEN TIISTAI*****

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja edellinenkin pääsi tippumaan tuonne toiselle sivulle. MISSÄ KAIKKI LUURAA!?

Minä aattelin tänään lähtee katsasteleen vaunuja :) En sitten tiiä jääkö ihan ajatuksen tasolle tuo homma ;) Vähän siis himottas lähtee jo katteleen, mutta en tiiä jaksanko sittenkään. Raskasta kuitenki tuo shoppaaminen.

Mitäs muilla suunitelmissa tälle päivälle?

JJ 34 + Tuuttis♥

Vierailija
2/19 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonnai: Kuumeilua mulla takana jo vuosia( n 15-16-vuotiaasta alkaen), tämän miehen kanssa 1,5 v. Ollaan kans itketty ja perusteluita keksitty ja oltu masentuneita ja syöty siihen lääkkeitä, kaikkea on meidänkin suhteeseen mahtunut! Ja kyllä mies on kaikkea kypsytellytja tukenut ja muuta. Ei halua vielä lapsia mutta lähellä ollaan.. ;o) Itse asiassa, nyt on ovis ohi ja odotellaan ja sen jälkeisestä ehkäisystä en ole hänelle puhunut taikka asiasta kysellyt. Saa nähdä, kaivaako taas kortsut esiin. Samanikäisiä taidetaan olla, itse siis kuukauden päästä 21 :) Kirjoittele vaan tänne, kyllä se on (miehenkin mielestä) auttanut tähän, en kuulemma enää puhu vauvoista koko ajan ja annan miehellekin tilaa ajatella ja itsekin toki helpotun kun saan tunteen välillä purettua. Puolukat on kaikki ihania ihmisiä ja ovat minutkin ottaneet hyvin vastaan! Nykyään en pysy kirveelläkään pois vauva-sivuilta ;o)

JJ: ihanaa, kun saat mennä nyt kattelemaan vaunuja :O) Voi hitsi, ei enää kauan ja Tuutti makoilee jo siinä! Kerrohan mikälaisiin ihastuit. Meettekö miehen kanssa? Mitä muuta teiltä vielä puuttuu (vauvalle)?

Itse lähen kohta elokuviin, Narniaa kattomaa, ollaan miehen kanssa joskus molemmat lukeneet kirjaa ja kiinnostais lähteä! Sit käydään ehkä syömässä, tai en tiie, mut kohta pitääkin jo mennä.

Kurkkailen illemmalla sitten! ;o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuu mies mukaan, koska on viiteen saakka töissä. ihan vaan näin päiväseltään aattelin itekseen mennä. Tosin laiskuus jo iski... pitää äkkiä laittaa hiukset ojennukseen ja raahautua pysäkille, jotta tästä lähtemisestä tulis jotaki.

meillä on pinnis ja hoitopöytä tuolla varastossa odottamassa kunnostamista, joten ei meillä kai mitään puutu. Se ensisänky ollaan aateltu ostaa ja sitten tietty nuo vaunut. Turvakaukalon voi mies ostaa sitten kun olen synnärillä, jos ei nyt alesta löydy hyvää. Ei olla otettu mitään stressiä nuista hankinnoista, kyllä ne ehtii sitten kun vauva jo on talossa jos niikseen haluaa.

JJ 34+Tuuttis♥

PS: Joku helmikuinen oli jo saanut nyyttinsä 23.12!!!!! Tuntuu aika uskomattomalta, et meilläkin se voi olla edessä millon vaan.

Vierailija
4/19 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=DarkViolet]Voi hitsin hitsi, en kerennyt teille edes jouluja toivotteleen, niin oli kiirettä kun töissäkin piti vielä olla.. Nyt onneksi tää ja huominen vapaata!

Ihanalta JJ ja Lillis näytti tuo Koalasänky, varmasti hyvä ja vauvalla turvallisempi olo kuin isossa pinniksessä. Kuinkahan kauan siihen vauva mahtuu? Kun tuli mieleen että sehän kävisi alkuun myöskin matkasängystä.

Oli muuten hauska olla joulukaupoilla miehen kanssa, juttui kovin pahasti ihailemaan jotain uutta nikkoa (on aivan autohullu mies) ja sitten ihailtuaan sanoi että voi h*vetti kun meillä ei ole sitä pientä poikaa! Sitten puheltiin aiheesta ja sanoin että taidat seota kun meille joskus se pikkupoika syntyy..mies että ei vaan lähen suoraan lelukauppaan! Oli ihanaa jutella miehen kanssa edes hetken verran noin että hänkin huomaa jonkin kivan asian vauvoissa! Aattelin niin että ehkä meillä tärppää sitten kun sen aika on eli kun mies on hieman vielä lämmennyt ajatukselle. Haluan ajatella niin että kaikella on tarkoituksensa vaikkei sitä heti itse ymmärtäisikään.

Niin ja sitteri on nyt sitten tullut ja postistakin haettu. Tuossa se on vielä laatikossaan mutten taida sitä avatakaan ennen kuin on tiedossa käyttöäkin sille.. Saa nähdä maltanko pitää näpit siitä erossa, paras viedä se heti vintille.

Tervetuloa uudet nikit:)! Meistä Puolukoista on esittely jossakin, kannattaa lisätä sinne omat tiedot. Haulla vissiibkin sen löytää, laittakaan haukusanaksi Puolukat.

-Lumiina kp 12 (taidan tänään tikuttaa)

Vierailija
5/19 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Maroon1]Hyvää ensimmäistä alennuspäivää puolukat!!

Tervetuoa Sonnai!

JJ: Ihanaa, vaunuostoksille, ei ostoksille käyminen rasita ja väsytä koskaan. Oletko ajatellut kolmipyöräisiä- vai nelipyöräisiä vaunuja?? Yhdistelmät varmaan ajattelit ainakin ottaa.... kannattaa myös ottaa sellaiset, joissa, sitä aisaa voi kääntää, eli vaunuja voi työntää siten, että vauva on menosuuntaan tai päinvastoin... silloin voi aina mennä niin kuin on hyvä, ettei vaikka aurinko tai joku muu haittaa pikkuista Tuuttia...

Täällä on tosi hiljaista. MInäkin olen jo tänään käynyt vähintään 20 kertää kurkkaamassa täällä, mutta enpä ole itsekään aikaisemmin mitään laittanut. Kyllä töissä on tylsää, mutta pakko vaan vähän tehdä jotain, kun en millään ehdi tekemään sijaisuuksia ensi keväänä...

Miksiköhän madamen ennustus ei tule ollenkaan... siitä on varmaan jo puoltoista kuukautta... Ellin vastaus tuli muutamassa päivässä... no, voikun se pitäiskin paikkansa...*elää ihanissa haaveissaan*

-ilona[/color]

Vierailija
6/19 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]...OLen siis ollut viime yön töissä, enkä nettiä saanut toimimaan. Aamuvuorolainen sai sen sitten heti pelittämään, vähän harmitti kun en koko yönä edes tänne päässyt =(

[b]Galtsu:[/b] Taisi tehota tuo sun kierukka-juttu mieheen. JOs ei olis yhtään pehmenny sehän ois innostunu kierukan laitosta!!! =) Tsempitystä hirveesti sulle!

Tervetuloa [b]Sonnai[/b]!! Täällä on totisesti mukava purkaa omia ajatuksia ja on helpottanut huomattavasti meidänkin suhdetta kun täällä voi käydä ensin pohtimassa asioita =) Meillä on nyt alkanu tuplailu mulla todetun endometrioosin takia, eli sain raskausreseptin ja tehos heti mieheen. Joudun siis leikkaukseen parin kuukauden päästä jos en kerkee raskautumista mutta sitten voi yritystä jatkaa...

JJ: Löytykö sopivia vaunuehdokkaita? =) Väsyttävää mutta mukavaa puuhaa shoppailu... Mutta ihanaa katella vauvantarvikkeita ;)

Vähän omaa napaa, huomenna aattelin alottaa sitten tikuttelun. Saa nähä tuleeko siitä vaan lisää stressiä vai tärppääkö ;) Mieheltä kysyin, että haluaako tietää oviksen ajankohdan vai käskenkö sen vaan sänkyyn; jälkimmäinen oli hälle mieluisempi. Joten taidan täällä nyt sitten vaan hehkuttaa ovista, tosin kylhän se tietää mikä aika suurinpiirtein kierrosta on menossa =)

Golda: Et tainnut sinäkään olla koneella viime yönä, eikös sullakin nyt ollu yövuorot?

-Thunderi-

Vierailija
7/19 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Joulu on ohi!

Mulle tämä joulu oli varsin kova koettelemus. :/ Miksi oi miksi pitikään tulla se mieleen, että nyt olis voinut olla meillä eka " lapsellinen" joulu. Se ajatus ei jättänyt mua rauhaan koko jouluna ja olenkin sitten itkeä tirautellut useampaankin otteeseen . :/ Toki tässä on mukana myös pms mielialanvaihtelua osa.

Eipä kyllä helpottanut sekään, kun käytiin kummityttöä katsomassa. Kummitytön perheeseen syntyi viime keväänä toinen tyttö. Meidän lapsi olis ollut pari kuukautta vanhempi.....

Edellisenä jouluna olin viekä km surusta turta ja suoritin kaikki kuten " piti" .

Tänä vuonna olen ollut kaamoksesta huolimatta paljon paremmalla fiiliksellä kuin yleensä. Kunnes sitten tuo ajatus pääsi mieleeni. Ja ukolla ei taaskaan ollut oikein kunnon joulufiilistä. Minä sentään y r i t i n leivoin laatikot ja piparit ja eksrana jopa taatelikakun. Mutta kun ukko ei olluit olenkaan fiiliksissä. jätin sitten laittamatta tontut ikkunoihin.

*lopettaa valitusvirren*

tämäm vuoksi en ole ollut pinoissakaan vaikka lukenut kyllä olen.

Sonnai:Tervetuloa pinoon! Nostin tuon meidän esittelylistan tuoltä jostain. Sinne käy lisäämässä tietosi, Hannele sitten jossain vaihessa päivittelee listaa. Samalla saat tutustuttua meihin muihin.

JJ: onko teilla jo malli ja merkki vaunuista tiedossa? Vai oliko tää sun eka kartoittava shoppailukierroa?

Galtsu: Tsemppiä Tupakanpolton lopettamiseen!!!!

Lumiina:Kiva kuulla sinustakin!

Miitsu: PIti kommetoida aikaisempaan päivään, että todän näköisesti lähes kaikki äidit pohtivat vauvan terveyttä ja pelkäävät lapsen sairautta/vammaisuutta. JA nämä asiat tulevaa äitiä pohdituttavat kun ei kohdusta ole suoraa online yhteyttä jolla voisi heti tutkia onko kaikki ok.

[b] Lupaus vuodelle 2006[/b] Lupaan vastedes pitää parempaa huolta hampaistani ja käydä hammaslääkärissä (myös vuoden 2006 jälkeen :)) ja kiloja voisi myös vyötäröltä karistaa. Ja liikuntaa lisätä ja ruokavaliota keventää.

merineito

Vierailija
8/19 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=IndianRed]Kovin on hiljaista, taitaa olla kaikki suklaitaan syömässä;)

Merineito, meillä ei mies myöskään oikein ollut joulusta innoissaan, vähän loukkaannuinkin kun meidän eka " yhteinen" joulu kyseessä. Tein kans elämäni ensimmäistä kertaa jouluruuat itse, karjalanpaistit ja laatikot ja kaikki ja ei toinen ei oikein viitsi panostaa millään lailla.. No, pakko oli vaan purra hammasta ettei mennyt koko joulu piloille. Loppujen lopuksi ihan hyvä mieli jäi kummiskin.

Varmaan jääkin kyllä mietityttämään km varsinkin näin juhlapyhinä. Vaikeaa sitä on edes kuvitella kun ei ole kokemusta, mutta kyllähän sitä aina miettii että sitten kun se ihmisen alku itsellä masuun suodaan niin jos se ei siellä viihdykään tarpeeksi pitkään.. Kauheaa. Jokos häiden tarjoilut on päätetty? Jos saa esittää toiveita niin laittakaa ainakin graavia lohta (namskis!) Itse aina odotan sitä vesikielellä jos häihin ollaan menossa;)

Jokos JJ oot palaillut kotiin? Minkälaisiin karavaaneihin miellyit?

-Lumiina

Vierailija
9/19 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on ohi täälläkin. Kivaa oli vaikka tuntui kiirettä riittävän.

olin ekaa kertaa aaton poissa lapsuudenkodistani ja sinänsä ja joulufiiliksen huippu saavuttamatta kun oli tutut rutiinit poissa. varsinkin ruokailu vähän harmitti. meillä kun on aina ollut jouluillallinen pitkän kaavan mukaan ja anoppilassa oli joululounas kaikki sekasin samalle lautaselle systeemillä.

nooh, joulupivänä un porukoilla tilannetta sitten korjattiin. ja hauskaa oli saada lahjoja kahteen otteeseen. tapanina vielä palattiin anoppilan kautta kun siellä oli sukua koolla. mutta kaiken kaikkiaan huippujoulu ja lahjatkin oli kaikki onnistuneita. mä sain myös samaisen puurokattilan,jonka miitsukin.

tänään vihitään se käyttöön.

Pahoittelut kaikille joiden joulumieltä vauva-asiat häiritsi. meillä ei onneksi kummankaan sisaruksilla ole lapsia eikä lähiaikoina tulossakaan joten joulu meni vauvavapaasti.

no niin, enen joulua taisi olla joulugalluppi johon vastaan vasta nyt:

en ole muuten järjestellyt joulua kuin laittanut valot ikkunaan. jouluruokia en ole itse tehnyt koska olimme koko joulun vieraisilla ja 3 päivää samoja ruokalajeja on mielestäni tarpeeksi. myöskään joulukuusta ei ollut, mutta sain lupauksen että ensi vuonna jos on uusi koti niin sinne hankitaan myös kuusi, siispä kävin alesta shoppaamassa kuusenkoristeita yksi lasienkeli paketti jäi ostamatta ja nyt se häiritsee niin paljon että pakko ehkä lähteä vielä uudelle kierrokselle illalla.

vähän kiertelin vaatekaupoissakin, mutten oikeen mitään löytänyt mikä olisi ollut alessa. pitäisi joku päivä panostaa ja yrittää löytää joku kolttu veljen häihin.

Sonnaille tervetuloa!

ja ihanaa lomaa niille joilla lomaa vielä on.

luna

Vierailija
10/19 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Voi ahdistuksen ahdistus... ei kyllä huvittas yhtään ne vaunut. Aikasemmin oon oottanu ku hullu puuroa, et pääsee shoppaan vaunuja, mutta nyt ku alkaa olla viimeset hetket käsillä niin en jaksas millään muka panostaa. Yks lastentarvikeliike oli ilmeisesti muuttanu, joten en käynyt kuin yhdessä vaunuliikkeessä sitten. Paska valikoima oli ja mulla koko ajan valu räkä niin etten kuullu mitään mitä se eukko selitti. Soitin ukolleki, niin sano vaan, et osta ihan mitkä haluat. Just! Miten hele mää ostan mitä haluan, ku en tiiä mitä haluan... HUOH!

Kohta pitäs lähtee sitten miehen kans vielä katteleen niitä vaunuja. Mies tosin menis kuulemma mielummin matsiin ja se passais mulleki. Miten tästä yhtäkkiä tuli näin pakkopullaa...? Voi Tuuttiparkaa kun siunaantu sille tällaset vaunuvastaset vanhemmat!

Alennusmyynneissä kävin sitten kyllä muuten. Tuutille löysin ihania vaatteita ja itellekin jopa yhden paidan :) Jotain hyvää tuossakin reissussa! Menenpä manaamaan kaikkia maailman vaunuja tuonne sohvan perukoille. JJ + vaunuton Tuutti♥

Vierailija
11/19 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/19 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tää työnteko teettää.. Oon ihan rättiväsynyt.. Johtuu ehkä siitä et eilen olin illan töissä ja tänään raahauduin jo aamulla seittemäksi.. kauheeta paskarallia ku mummot on syöny kotilomilla laatikoita ja nyt sit mahat sekasin.. kattelen vähän telkkuu ja painun sit pehkuihin ajoissa.

Et sellasta omaanapaa tällä kertaa.

Vierailija
13/19 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkgreen]Mitäs sitä tänne...??? Hiljaista on näyttänyt olevan, mutta niinhän alkoi olla jo ennen joulua![b] GALTSU[/b] saanut mieheltään vähän positiivisiä vauvajuttuja, jipii! Ja onnea tupakanpolton lopettamisesa! Minä kävin tänään, by the way, " terapiassa" , ja voisin varmaan kuvitella että samat neuvot kävisivät sullekin. Eli kun tulee niitä mielipahaa auheuttavia ajatuksia niin katkaise välittömästi, tee jotain, ihan miätä tahansa, kunhan saat sen pois mielestä äläkä jatka sen asian pyörittämistä mielessä (saapa nähä miten tämä toimii käytännössä), ja (ainakin omassa tilanteessa kun on sopimus) niin molempien on pysyttävä sopimuksessa ja sitouduttava siihen, eli minä en saa vinkua ja itkeä ja minun on USKOTTAVA miehen sanoihin eikä analysoida sen tekoja... Jos alkaa itkettää niin lähteä vaikka ulos tai johonkin kunhan ei miehen sitten tarvi sitä itkua joka päivä kuunnella jos kerta itse pysyy sopimuksessa. Ja että ei saa ottaa paineita siitä raskautumisesta, kokeileppa sinäkin olematta laskemasta sitä ovis-ajankohtaa, ym. Niin no kyllähän sitä nämä tietää sanomattakin... Ja kun tulee niitä vauvauutisia tuttavilta niin sanoa itselleen että nämä ei kohdistu MINUUN, minulla tuo on EESSÄ PÄIN! No tulipas pitkä teksti, ei ollu tarkotus...

Siitä päästäänkin siihen [b]LUPAUKSEEN VUODELLE 2006[/b] tai ei oikeastaan mikää uuden vuoden lupaus vaan lupaus yleensä että nyt lakkaan murehtimasta tätä vauva-asiaa ja yritän saaha elämän muuten kohilleen, ettei se vauvakuume syö koko parisuhdetta! Ja lisäksi me aletaan koko minun perhe " kuntokuurille" kolmen kuukauden ja aion ottaa sen ihan tosissaan ja toivon mukaan mieheni kans saadaan muutama kilo karistettua!!!

Joulu meni aika ihanasti, aaton aattona sain taas kuulla vauvauutisia odottamattomalta taholta ja olin tietysti pettynyt. Sain joulukortin jossa luki nimet + käärö, en tiennyt hänen edes oottavan enkä ois voinu kuvitella... Mutta mies taas ihanasti lohdutti että ens jouluna minä saan laittaa joulukortin jossa lukee meiän nimet + valtteri + " alkio" ... On ollut ihania ja rauhallisia nämä päivät, semmostahan se tietysti kyläilemässä on, harmonista yhteiseloa... Mutta nyt kotonakin aion ottaa rennosti! Yritän tosi kovasti ja lupaan etten ahista miestä enää! Lupaan!

[b]JJ:[/b] En ole ennen kuullutkaan tuosta sängystä... Hommatkaahan tosiaan se niin kuullaan sitten lisää kokemuksia... Eiköhän ne vaunutkin löydy, vaikka miehen kans yhessä käytte ostoksilla!

Ja tervetuloa [b]SONNAI[/b]! Huomenna päivitän listaan tietosi, kun sitä joutuu taas menemään töihin...

No mukava tulla taas takaisin tänne, melkeen viikon joulutauon jälkeen! nyt pitää mennä suihkuun ettei mies hermostu, se ei oo mitenkään mielissään kun nykyään palstailessa menee paljon kauemmin kuin ennen... =o)

Vierailija
14/19 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihanaa, että joulu on vaan kerran vuodessa! =D Niin kiva juhla kun joulu onkin, ei sitä hässäkkää yhtenään jaksais... Kyllä taas aattoiltana maha kipeenä maatessa tuli mietittyä, onko tässä mitään järkeä... Syödä nyt ittensä kipeeksi ihan vaan, koska niin kuuluu tehdä? :)

Joulun pyhinä käytiin meilläkin hyvä lapsi-keskustelu, josta poimin jopa muutaman lupaavan " sitten kun" -ilmaisun, mutta kyllä nyt arjen palattua on mieskin palannut siihen vanhaan " sitten joskus jos" -tyyliin... Johan mie aattelinkin, että hittolainen, joutuuko tässä nyt oikeesti jo rupeemaan lapsen tekoon?!? :D

Merineito: Kiitos kun nostit sen esittelylistan, en varmaan olis sitä muuten hoksannu...

Mukavaa alkanutta arkea kaikille ja kärsivällisyyttä ale-myynteihin!!!

Vierailija
15/19 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne alennusmyynnit...? Mua vähän himottais päästä vauvanvaateostoksille... Piiiitkästä aikaa ;o)

Vierailija
16/19 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkcyan]Ajattelin alkaa kirjotteleen uudemman kerran vähän rauhottuneena ;) Revin tosiaan nykyään niii-iiin helposti stressiä ja herneet nekkuun ettei oikein itekään pysy perässä. Sori siis papatukseni aikaisemmin!

SONNAI: Oonkohan muistanu suakaan toivottaa tervetulleeksi... pahoittelut jos näin on käynyt! Jokatapauksessa siis: TERVETULOA oikein kovasti! *sanoo käsipäivää* Toivottavasti yksipuolinen vauvakuumeilu jää lyhyeksi ja saat pian miehuksesi mukaan!

HANNELE: Welcome back! Pino on tosiaan ollut hiljainen, mutta eiköhän nyt tehdä muutosta siihen, vaikka sitten ihan kahdestaan jos ei muut ehdi ;) Hienoa, et oot ajatellu ottaa rennommin kuumeilun kanssa. Olisinpa itekin aikoinani pystynyt siihen...

VAUNUISTA vielä: Kateltiin netistä vaunuja ja sieltä löytyi aika kivoja! Ajateltiin sitten ihan tosissaan, et voitas tilata vaunut netistä, samoin kuin turvakaukalo ja ehkä jotain muutakin. Säästyis meikäläinenkin tuolta kaupoissa ravaamiselta ja mieskin vois ihan tässä kotosalla tutustua vaunuihin. Sekun tuppaa oleen niitä ukkoja, joita ei kaupungille saa millään! Lähinnä siksi, että autoa ei kuulemma saa koskaan parkkiin... me ollaanki lähinnä markettishoppaajia. Tai no minä viihdun keskustassakin (normaalitilassa), mutta ukko ei sitten yhtään. Eli ehkä me sittenkin saadaan ne vaunut joskus ;)

Kateltiin nuita vaunujen mittojakin sillä silmällä, et mahtuu sitten peräkonttiin. Yhtiistä vaunuista mies innostu heti, koska eivät menneet tarpeeksi pieneen tilaan ELI hän voisi vaihtaa autoa :D Mehän tosiaan ostettiin kesällä uus auto ja nyt jo ukkoa himottaa joku vielä hienompi. Että sellasta miehen ajatuksenjuoksua!

MERINEITO: Ei mulla mitään suosikkimallia vaunuissa ole. Tuntuu, etten tosiaan tiedä vaunuista ihan mitään eli täysin ummikkona sinne vaunukauppaanki tänään menin. Jotenkin tuntuu hankalalta päättää, että otetaanko kova vai pehmeä koppa ja millaset renkaat jne. Lähipiirin vaunukokemuksetkin on niin vähäisiä tai sata vuotta vanhoja ettei oikein apuja ole...

Aloin sitten peseen vauvankaipuussa nuita Tuutin vaatteita. Äippäpakkauksen vaatteet pesen kans. Eikös se oo suositeltavaa, että uudet vaatteet pestään ennen käyttöä? Varsinkin vauvojen...? Pakko myöntää, et ootan kyllä jo malttamattomana Tuuttia kotiin ♥ Mieskin eilen kysyi, että millon hän pääsee Tuutia hoittaan :`) Mitäs minä siihen osaan sanoa, kuin että viimestään 7 viikon kuluttua.

Joops, nyt kattoon pyykkejä. JJ 34+TuuttiKuutti[color=red]♥

Vierailija
17/19 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet] Eiköhän me kahdestaan saaha melkosta keskustelua aikaan... ;o) Pinot pitenee ja keskustelu vilkastuu ;o)

Juu nyt yritän OIKEESTI olla hyvä avovaimo! =o)

Eiköhän se tuo netistä shoppaaminenkin onnistu, miehet kun ei niin innokkaita ruukaa olla tuola kaupoisa ravaamisesta! Meillä mies sai joululahjaksi lahjakortin suksien ostoa varten joten eiku shoppaamaan...

Voi ihanaa varmsti pestä nuita vaatteita... mitähän minä voisin vauvankaipuussa tehdä...?!

nyt hyvän avovaimon elkein menen hieromaan miestä kun sen selkä tuli kipeäksi anoppilassa nukkumisesta...

Vierailija
18/19 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa [b]Sonnai[/b]! Kyselit kuinka kauan me muut ollaan kuumeiltu. Aikoinaan esikoista kuumeilin ihan älyttömän kauan, varmaan lähemmäs kolme vuotta, ennen kuin mies lämpeni ajatukselle. Miehen pehmitti aika, ei mikään muu. Painostus, hyvässä tai pahassa, ei ikinä tuottanut muuta kuin pahaa mieltä meille molemmille, kauheita riitoja, itkua ja hammasten kiristystä:( Siihen aikaan olisin ollut Puolukoissa varsinainen maanvaiva ja yli-innokas palstailija...Nyt kun ollaan toisella kierroksella niin mies pehmeni kuukaudessa! Olin todella yllättynyt niin nopeasta lämpenemisestä ajatukselle, mutta tilanne on kuitenkin vähän eri -tai aika paljonkin eri- kun on jo yksi lapsi; elämänmuutos ei ole läheskään yhtä suuri kuin ekan lapsen syntyessä ja mies on jo tajunnut kuinka ihania lapset oikeasti ovat! Ehdin juuri mukaan Puolukoiden keskusteluihin kun mies jo näyttikin vihreää valoa, mutta olen edelleen kirjoitellut tänne, kun ehdin jo tutustua tähän mukavaan porukkaan:) Nyt meillä on meneillään ensimmäinen yrityskierto, saa nähdä kuinka käy...Ensi viikolla on h-hetki alkaako menkat vaiko ei. En jotenkin jaksa uskoa että heti tärppäisi, mutta tietenkin toivon niin. Pitäkäähän peukkuja!

[b]Hannele[/b], tuo " terapia" käyntisi kuulosti tosi hyvältä! Ihan älyttämän hyviä neuvoja olet saanut, niistä voisimme itse kukin ottaa opiksi. Noudattaminen voikin sitten olla asia erikseen, mutta kannattaa kyllä yrittää, tosi järkeviä ajatuksia. Tsemppiä sinulle ja roppakaupalla hyvää mieltä!

[b]JJ[/b] kyllä ne vauvan vaatteet tosiaankin kannattaa pestä, niissä kun voi olla jäämiä vaikka mistä matkan varrella tarttuneista aineista. Se oli ihanaa aikaa kun sai pestä vielä syntymättömän vauvan pikkiriikkisiä vaatteita!!! Muistan kuinka silitin joka ikisen vaatekappaleen ja mietin, että tulenkohan ikinä enää silittämään bodeja sun muuta. Voin kertoa että kyllä se siihen yhteen kertaan jäi;)

Me tilattiin vaunut netin kautta, voin kyllä suositella, on sen verran helppoa ja vaivatonta. Kantavat vaunut kotiovelle saakka, itse ei tarvitse kuin valita ja tilata ja eikun odottelemaan:) Jos aiotte ne tilata, niin kandeis varmaan aika pian toimia, niissä kun voi olla useamman viikon toimitusaika. Pääsette sitten Tuutin kanssa heti koeajolle. Vaikka ehkä helmikuussa syntyvällä vauvalla ei ole niin kauhean kiire vielä ulos...Mutta ainahan voi testailla kotioloissa, niin osaa sitten ohjailla kun tosipaikan eteen joutuu;))

[b]Merineidolle[/b] haluaisin sydämeni pohjasta sanoa jotain lohduttavaa, sinulla on ollut tosi rankka joulun aika:( Itse en keskenmenoa ole kokenut, mutta uskon sen olevan todella ikävä ja rankka kokemus kenelle tahansa. Koska en osaa sanoa mitään järkevää, lähetän sinulle lämpimän halauksen.

Ohhoh, olipas taas asiaa. Täytyy lähettää tämä nyt että edes joku jaksaa lukea loppuun saakka.

-Lillis-

Vierailija
19/19 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai, että graavia kalaa.... Katotaan nyt, jos mies saa pidettyä niin sitä vois olla tarjolla...

Ei oo ruokalistaa mietitty, ollaan vaan tehty joulujuttuja.

Mulla on vielä kutsujenkin suunittelu kesken :/ Vielä en ole saanut kokonaisuudesta niin " täydellistä" kuin haluaisin. Ja meninpä sitten kyselemään mieheltä asiata mielipidettä keskellä yötä- ja voitte arvata, ettei siihen aikaan tullut kovinkaan positiivisia kommentteja, ja siitähän minä sitten taas otin nokkiina ja nyt olen sitten päättänyt etten keskustele kuukauteen hääasiaoista. Toivon kyllä, että tässä loman aikana saisin kutsun kehitettyä valmiiksi, vakkei niiden tekemisellä sinänäsä ole vielä mitenkään kiire.

Muuten on ikävää, että näen vaan hääpainajaisia. :/ Olen jo nähnyt useana yönä, vaikka en hääasioita mitenkään edes aktiivisesti pohdi päivät pääksytysten.

Sonnai: Ei tarvi kiitellä. Tuota esittelylistaa olis ollut sinun vaikea löytää kun et olis tarkkaan edes tiennyt mitä etsit. Itse en ole edes hakutoiminnolla löytänyt tuota kovinkaan helposti.

Lillis: halaus on hyvä apu moneen asiaan. :) Kiitos!

Tosiaan meidät yllätti raskaus kesällä 2004 kun kuparikierukka petti. Valitettavasti raskaus keskeytyi heti alussa. Eli lähinnä menetimme vaaleanpunaset unelmat vauvasta. :(

Suurin suru tuli surtua sen 9kk aikana joka olis ollut se oikea raskausaika, lasketunajan ylittämisen jälkeen helpotti.

Nyt jostain syystä joulu laukaisi uuden surun. Kait se, kun siellä kyläpaikassa näki oikein konkreettisesti, että tuollainen meilläkin olisi...

merineito