Odottajat!!!! :)
Miten nautitte raskaudestanne?
Mietittekö usein mitä pahaa vauvalle ja itsellenne saattaa tapahtua?
Olisi ihanaa voida olla murehtimatta.
Vinkkejä?
Kommentit (5)
Kun maha kasvaa, on monesti hankalampi liikkuakin. Ja nyt tässä raskaudessa olen voinut jo kauan melko huonosti ja vielä pari kuukautta pitäis odottaa la:aan.
En ajattele ikäviä. Jos mieleen jotain tulee, pyrin ne laittamaan pois mielestäni. Koska ajattelen ikäviä tai en, niin ne asiat eivät vaan ole mun käsissäni, en voi niille mitään. Turha siis pelätä etukäteen. Ja loppujen lopuksi suurin osa synnytyksistä ja raskauksista menee ihan hyvin.
Vierailija:
Kun maha kasvaa, on monesti hankalampi liikkuakin. Ja nyt tässä raskaudessa olen voinut jo kauan melko huonosti ja vielä pari kuukautta pitäis odottaa la:aan.En ajattele ikäviä. Jos mieleen jotain tulee, pyrin ne laittamaan pois mielestäni. Koska ajattelen ikäviä tai en, niin ne asiat eivät vaan ole mun käsissäni, en voi niille mitään. Turha siis pelätä etukäteen. Ja loppujen lopuksi suurin osa synnytyksistä ja raskauksista menee ihan hyvin.
Satsaan mahdollisimman paljon (lähinnä aikaa ja vaivaa) itseni hoitamiseen. Kun joutuu jo pakon edessä elämään terveellisemmin, otan siitä ilon irti. Kuntoilen, venyttelen, rasvailen ihoa, hoidan hampaita hyvin, nautiskelen terveellisistä mehuista, pyydän miestä hieromaan iltaisin...Laitan myös itseäni tavallista huolellisemmin. Tiedän, että tulen tod. näk. paisumaan kuin pullataikina tässäkin raskaudessa ja saamaan rutkasti lisää raskausarpia jne, enkä varmaan jaksa loppuviikoilla muuta kuin vaappua tuskissani ees taas - mutta niin kauan kun tuntuu hyvältä, hemmottelen itseäni!
Ruokaa ei pysty syömään enää tuntemata ähkyn tunneta ja hengityksen kulku on raskaampaa. Vaikka mulla vatsa ei koskaan ole suuri.... luojan kiitos. Niin silti se vaikeuttaa useita asioita. Tällä kertaa olen ollut paljon kipeämpi, kuin aiemin. Vauva on jo hyvissä ajoin asettunut todella alhaalle ja käden iskut virtsarakkoon eivät tunnu mukavilta. Lisäksi krampit jaloissa ovat erittäin ikäviä. Haluan päästä jo tästä mahasta eroon ja palata normaaliin hoikkaan olemukseeni... vaan vielä kaksi kuukautta täytyy jaksaa.
Juustoja muuten voi syödä suomessa ihan vapaasti!!!! Kysyin juuri asiaa monestakin suunnasta ja se juustojen syömiskielto on aivan turhaa vouhotusta!!!!
Mutta tässä RV 38+3 ei enää ole niin nautittavaakaan.
Vierailija: