Club30 - Joulun jälkeistä elämää???
Moi! Mitäs sisarille kuuluu? Joulu meni viuhtoessa paikasta toiseen. Tämä päivä ollaan oltu kotona ja täällä hypännyt sakkia. Ei siis mitään rentoutumista ja rauhoittumista... Mieliala edelleen aika kaivossa, huomenna pitäisi jaksaa taas töihin=( ei vois vähempää kiinnostaa... Olkaa onnellisia joilla on välipäivät lomaa! Huomenna täytyy myös soittaa väestöliittoon ja koittaa saada reseptejä pas:a varten, jos kirjoittaisivat tälle vuodelle että saisin ostettua lääkkeet kun on katto täynnä. Toivotaan....
Mitäs muut? Onko maha täynnä kinkkua???
Kommentit (6)
Täälläkin ollaan löydetty työpiste joululoman jälkeen eikä kyllä kovin iloisin mielin. Joulu meni kohtalaisesti, menkat varjostivat niitä kuitenkin . Veljentytön kanssa oli mukava leikkiä vaikkakin hieman haikeata... Tämä kierto ollaan hoitotauolla (tosin nappailen kuitenkin clomeja, jospa niistä kuitenkin olisi apua...). Myös ensi kierto menee luultavasti tauon merkeissä kun mies on työmatkalla...
No hei vaan! Joulu on tosiaan vietetty, meillä se sujui rauhallisissa merkeissä. Ei hössättäviä sukulaisia, ainoastaan aattona käytiin miehen vanhempien luona syömässä. Mun vanhemmat asuvat senverran kaukana, että käytiin siellä jo ennen joulua. Oli ihanaa rauhottua esim. aattoyön kirkossa, jossa kävin, ja sitä ennen hautausmaalla kynttilöiden vienti. Joo, munkin pitäs käydä hakemassa lääkkeet apteekista. Luulin että saan ne ilmaseks, kun lääkekatto on täynnä icsin vuoksi tänä vuonna, mutta apteekista sanottiin, että luget ja pregnyl eivät kuulu korvattavien lääkkeiden pariin!! Olin aivan hoomoilasena, pitää varmaan soittaa vielä lääkärilleni, ja varmistaa asia. Mun tuurilla, se on tietysti vielä lomalla...Tietääkö joku teistä, onko asia todella noin, että noita lääkkeitä ei korvata?? Mulla siis edessä pas luonnolliseen kiertoon tammikuussa, mutta noi lääkkeet tarvitsen kuitenkin siihen. eipä tässä muuta ihmeellistä, lomaa on nää välipäivät. Pitänee lähteä kiertelemään alennusmyyntejä vielä tällä viikolla. Mutta kirjoittelemisiin! - tiitiäinen
Joulu meni mukavasti, tosin ei oikein lomasta voi puhua, kun juostiin kans kyläpaikasta toiseen. Eikä mitään ylimääräistä lomaa. Pitelin sylissä miehen veljen vauvaa eikä tullut huonoa mieltä. Odotukset vielä korkealla, kun ollaan ivf-jonossa. Kiva, kun miehen sukulainen on siellä hormonipolilla töissä, joten tulee varmaan siihen törmättyä, kun päästään hoitoihin. Emme ole puhuneet hänelle aiheesta mitään.
Katsoiko kukaan ohjelmaa munasolubisneksestä? Opiskelijat tienaavat Usassa isoja summia myymällä munasolujaan lapsettomille. Tosin siinä jotkut lapsettomat menivät vähän liian pitkälle, kun halusivat, että lapselle tulee tietynlaiset geenit ja piti olla hyvännäköinen.
Viikko menee nopsaan jos tästä jotain hyvää hakee!
Tiitiäinen: Luget eivät tosiaan kuulu korvattavien piiriin lainkaan eli ne on täysin itse kustannettavat. Pregnyl on erityiskorvattava mutta yhden pregnylin hinta jää alle 10¿ eli korvauksesta ei ole edes apua=( Eli valitettavasti, nämä joudut maksamaan kokonaan itse.
(.) soittelin väestöliittoon ja sain lääkärille puhelinajan perjantaille. Hoitaja kertoi että välttämättä ei tarvise olla mitään " karenssiaikaa" epäonnistuneen tuoresiirron jälkeen eli vaikka tähän kiertoon voitaisiin pas tehdä. No ei ehkä nyt kuitenkaan tehdä mutta pe olen viisaampi!
Kohta saakin alkaa miettiä mitä sitä tekisi uuden vuoden aattona=)
Lomalla, mutta kuitenkin työleirillä - raksahommissa ylläri ylläri.. No mitäpä sitä ei tekisi, jotta pääsisi äkkiä tästä kaksiosta eroon ;)
Joulu meni säntäillessä paikasta toiseen. Vähän jo vannoskeltiin, että ensi jouluna me ei liikuta minnekkään - saavat muut ryntäillä.
Kuten jo ennen joulua taisin mieltäni purkaakin, miehen tulokset tulivat hyvinkin positiivisina, mutta minulla sitten alkoikin menkat. Vähän niitä harmitellessa kyllä tuli joulu vietettyä, mutta nyt taas alkaa nokka olla kohti uuttta kiertoa. 2 päivä uutta vuotta sitten kuullaan " tuomio" minun osaltani.
Hauskaa väliviikkoa kaikille, niin työn raskauttamille kuin lomalaisillekin!
Terkuin Leia
On Joulun jälkeistä elämää ; ) Ihana päästä huomenna töihin (sekopää), siis ihan oikeasti! Rauhallisesti meni Joulu, aattopäivä mentiin paikasta toiseen, ja loppuaika meni kaksin kotona. Ahistavaa, ja masentavaa mulle tämä Joulun aika! Aktivoi niin paljon menetyksiä, mitä meillä kahdella on ollut, ja vauvankaipuu " triplaantuu" kun ollaan kaksin.....
Meistä on tullut vähän " Joulun vihaajia" , vaikka on ihania sisaruksia, ystäviä ja kummilapsia, mutta jotenkin sitä vaan haluaa käpertyä kaksin kotin!
Noh, uusi vuosi ja uudet kujeet, toivottavasti hyvät sellaiset !!!!
Huomenna klinikalle ultraan, ja harjoittelemaan Gonal F:n pistosta, piikitys alkaa sitten tällä viikolla, ja vko 2 lähestyy....
Hyvää loppuvuotta Sisaret, ja Parempaa ensi vuotta meille kaikille ; )