Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turvaverkko vaunuihin?

24.02.2006 |

Huomasin uuden KaksPlussan viimeisillä sivuilla mainoksen sellaisesta jykevämpitekoisesta turvaverkosta vaunuihin, jonka pitäisi estää kaikenmaailman elikoiden (siis kissat, rotat, oravat ym.) pääseminen vaunuihin. Onko kellään kokemusta sellaisen käytöstä? Mitä maksaa ja löytyy netistä jälleenmyyjää tai muualta? Onko merkkikohtainen? jne...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jollakin olisi kokemusta tai tietoa turvaverkosta... Tämä voisi kiinnostaa muitakin, sillä ulkona nukuttaminen on aika riskipeliä jos asuinalueella vilisee rottia tai kulkukissoja...

Vierailija
2/9 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on nyt puoli vuotias ja olen aina sen laittanut vaununkopan päälle verkon kuminauhoilla kiinni. Olen myös lisännyt siihen kaksi kuminauhaa ja koukkua, että pysyy paremmin. Minusta se on ollut ihan kätevä, kun vaunun suuaukon edessä oleva verkko irtoaa helposti ja pystyy näppärästi esim. tutin nostamaan. Olen myös siksi tykännyt siitä, että ei tarvitse ihan jokaisesta itkuhälyttimen kohauksesta mennä katsomaan ulos ja pelätä eläinten menevän vaunuihin. Meidän pihassa on paljon lintuja ja muutaman kerran verkon päällä on lintu istunut eli se suojaa lasta myös vaunuun lentäviltä linnuolta.

Ei kai se kovin yleistä ole, että vaunuun mikään eläin menee mutta minä halusin tällä tavoin saada vähän mielenrauhaa.

Ostin verkon lastentarvikkeesta Jyväskylästä ja se maksoi noin 50e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin viime kesänä (ilmeisesti saman minkä näit kaksplussassa koska kuulemma suomessa on vain yksi valmistaja kyseiselle).

Ostopaikka oli tampereen lastentarvike lielahdessa.

Odotin tuotetta yli kuukauden ja jonossa oli useampi muukin eli aikas työlästä on sitä saada mutta kysäiseppä sieltä. On kyllä ihan ehdoton ainakin meillä koska on kaksi kissaa ja ovat paljon ulkona ja samantien kun vaunut viedään ulos niin ovat sinne hyppäämässä...

Vierailija
4/9 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja hinta jäi äskesestä eli makso n. 40 euroa. En ihan tarkkaa summaa muista.

Vierailija
5/9 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvaverkko vaunujen " lisävarusteena" Olen tosi tyytyväine koska meillä päin on hyvin uteliaita talitinttejä.

Hermotkaan ei ole menneet vielä kertaakaan ja poika on kuitenkin 10kk. :)

kannatan lämpimästi

Vierailija
6/9 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kanssa mutta alettiin käyttämään vasta kun poika oppi nousemaan ylös vaunuissa. Vähän niin kuin esteeksi ettei putoa ennen kuin ehdin huomata heränneen.

Lähipaikkakunnalla (Etelä-Pohjanmaa) sattui muutama vuosi sitten että rotta meni vauvan vaunuihin ja järsi vauvaa kasvoihin. Tämä on fakta mutta sitten lopputulos on hämärän peitossa, joidenkin mukaan vauva kuoli verenhukkaan, toiset sanovat että verta oli tullut kyllä muttei vauva kuollut. No, näitä sattuu aniharvoin.

7/9 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin muutama viikko sitten Seinäjoen Huvikummusta (vaunu- & lastentarvikeliike täällä Etelä-Pohjanmaalla) ja se maksoi 43e. Niitä on kolmea eri kokoa vaunun kuomun koosta riippuen. valmistajalla on varmaan nettisivukin, aivan kun olisin jossain vauvalehdessä nähnyt mainoksen.

Vierailija
8/9 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia tuli harvinaisen selväksi:) Oulussakin noita suojia myy ainakin Baby-Style ja maksaa 40 ¿.

Vierailija
9/9 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin aivan kunnolla sitä ei saa paikoilleen meidän vaunuissa, mutta kuitenkin niin että asiansa ajaa! Lienee siis väärää kokoa tai jotain... Verkko on liian leveä mahtuakseen aisojen väliin, mutta peittää kyllä aukon kun on jalkapussi käytössä.

Ostin sen huuto.netistä, siellä niitä näkyy sillon tällöin ja hinta on kauppoja alhaisempi!