Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kysyy neuvoa parisuhdepulmassa...help!

Vierailija
26.12.2005 |

Olen sinkku 30-v. ja tutustunut kivaan naiseen. Kaikki menee hyvin, mutta makuuhuoneen puolella on ongelma. Naiseni ei nauti seksistä.

Jo hyvin varhaisessa vaiheessa, kun suhteemme eteni intiimiksi, nainen ilmoitti, että hän on ns. kylmä eikä nauti seksistä, orgasmista puhumattakaan. Silti hän nauttii kaluni imemisestä yms. eli haluaa pitää minut tyytyväisenä kaikin keinoin. Ja sen hän tekeekin hyvin!

Sanokaapa, pitäisikö minun yrittää varovasti hivelemällä yrittää lämmittää häntä ja saada hänet mukaan vai olisi vain uskottava häntä ja jättää seksi yksipuoliseksi? Henkisesti minulle olisi kuitenkin tärkeää saada hänetkin nauttimaan seksistä ja laukeamaan kanssani.

Mitä pitää tehdä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen vaan suostuu.. Mistä johtuu et on ns. kylmä? Onko aina ollu samanlainen? Ei se varmaan tuu pitemmän päälle toimimaan et toinen ei nauti ollenkaan, siinä menee itelläkin halut jossain vaiheessa. Mä teksin kaikki mahdolliset temput, pakkohan sen on jostakin syttyä!

Vierailija
2/3 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on henkisesti jumissa? Keskustelkaa asiasta, vaikka nainen ei tahtoisikaan ensin. Eihän tuollainen voi olla normaali, terve suhde, jos nainen on seksuaalisesti täysin kylmä. Ei onnistu siis pidemmän päälle noin. Naisen on pakko kohdata ongelmansa, tavalla tai toisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuis, että nimenomaan henkisellä puolella täytyy olla vikaa. Terapian paikka?