Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs ootte tästä mieltä?

Vierailija
16.06.2008 |

Hain nyt keväällä työpaikkaa yhdestä kahvilasta..laitoin kirjallisen hakemuksen heille ja ilmoitin jo hakemuksessa, että olen kahden pienen lapsen äiti, joka on halukas palaamaan työelämään, lapsilla hoitopaikat jne..

No, työnantaja soitti minulle ja sanoi minun muuten olevan hyvä ehdokas, mutta miten toimin siinä tilanteessa, kun lapseni sairastuvat?

Vastasin, että minä olen se ihminen, joka heidät hoitaa ja on kotona..koska olenhan heidän äiti.KUULEMMA VÄÄRÄ VASTAUS, mummot on sitä vasten ,että he hoitavat sairaana lapset..no, huh,huh!!!mä ällistyin...mummot ja ukit asuu sen verran kaukana(toisessa maassa miehen puolelta ja omatkin 500km päässä)mä en osannut muuta sanoo ,ku suu loksahti auki tollasesta kysymyksestä...hän viel myönsi,että jos olisin valehdellut, ni olisin ehkä saanut paikan..ja kai hän ois irtisanonut sitten mut heti ekan sairastelun jälkeen...kaikenlaisia työnantajia niitä onkin!!!!Olen kyl tyytyväinen, etten "saanut" paikkaa...ku tilalle sain vakkari työn:)ja paljon mieluisamman;)hyvää jussia kaikille!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi toteuttaa filosofiaa nimeltä Perhe on etusijalla. Kyllähän se on työ mikä on pakko pistää kaiken edelle, perheelle jää mahdollisesti jotain rippeitä... :(

Vierailija
2/4 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta et varmaan olisi halunnutkaan tuonne töihin jos pomon asenne on jo valmiiksi tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hain kerran yhteen työpaikkaan jossa yli 6-kymppinen työnantaja sanoi mulle suoraan, että hän ei sitten halua että oon kotona sairaiden lasten kanssa. No mä kieltäydyinkin sitten työpaikasta koska en koskaan menisi paikkaan jossa suhtaudutaan noin nuivasti työntekijöihin ja heidän perheeseensä!!!

Lisäksi palkka oli surkea, 8 €/h!!

Vierailija
4/4 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma esimieheni on älykäs nainen, ja tietää, että lapset ovat työtä tärkeämpiä. Ja tietenkin kivan esimiehen johdossa on sitten helppo yrittää parhaansa ja itsekin venyä.