Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tammenterhot tapaninpäivänä

26.12.2005 |

Huomenta tapanin päivän aamuna!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on mennyt hirvittävän nopeasti. Ja onneksi ei laitoksella vaan ihan kotona ja kylillä. Ei tehnyt meidän lapsi " Jeesuksia" ja syntynyt jouluna :-) Onnea kaikille niille tammikuisille jotka ovat jo nyyttinsä saaneet!Varsinkin Lettiksen uutisia olenkin odotellut, kun niitä oireita tuntui olevan..

Omat oireet rajoittuvat nykyään öisiin supistuksiin ja tähän älyttömään turvotukseen. Limatulppa tuli ja meni, mutta mitään synnytysmerkkejä ei kyllä tunnu.. Ei olisi enää pitkä aika sinne ensi vuoteen, joten nyt yritän ottaa ihan rauhassa ja toivoa että uusi vuosi tulee nopeaan.. (Alan muuten olemaan varma, että taitaa meidän nyytti mennä yliajalle..) Mutta ei haittaa, yritän olla kärsivällinen..

Päivät on menneet pojan kanssa touhuillessa ja uusia leluja ihmetellen. Eilen muutama tunti meni ulkoillessa lumisateessa.. Ihanaa kun tuli tuota lunta!! Tänään mennään mun vanhemmille syömään jouluherkkuja, eli pitää tästä lähteä tönimään tuota miestä tuolta sängystä ylös ja aamupalalle, että jaksetaan sitten siellä syödä.. (Äiti tekee maailman parhaat jouluruoat!!)

Hyvää joulun jatkoa ja huomenna sitten arki koittaa taas!!

[color=red][size=4] ♥[/size][/color]onemam kera mahan rv 38+2[color=red][size=4] ♥[/size][/color]

Vierailija
2/9 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaninpäivää täälläkin vietellään rauhallisissa merkeissä. Esikoinen on ihan innoissaan, kun tännekin on vihdoin satanut kunnolla lunta :) Stigaa piti päästä heti testaamaan, samoin suksia - suloinen näky! Nyt jäin suosiolla lepäilemään kotiin pulkkamäkireissun ajaksi, kun alkaa tuo masu olla melkoisen valtaisa... Muuten olo on ok. No, turvotusta tosin on tälläkinpäin liikkellä ;) mutta juominen auttaa.

Raikasta tapaninpäivän jatkoa toivotellen,

MC Koppa (~rv 38)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan edelleen mummolassa täyshoidossa. Oonkin nauttinut olosta kun tytölle riittää hoitajia ja ite saa ottaa rennommin...Liitoskivut on melkoiset ja väsyttää koko ajan. Ulkoilu varmaan auttas vähän tohon väsymykseen, mutta en jaksa ottaa siitä stressiä, arki kun alkaa niin se on pakko vääntäytyä sitten tytön kanssa ulos, oli olo mikä tahansa. joten nyt otan levon kannalta nää päivät, kun vielä saa levätä!

Lettis olikin jo nyyttinsä saanut, onnea! Kuinkahan moni muu...?

Ohhoh, jos sitä taas pötkähtäs hetkeks, että jaksaa lähteä kaveria tapaamaan kohta...

Kölli 36+5

Vierailija
4/9 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun tänne etelään on tullut lunta ja lisää sataa.

Kinkkua ja suklaata on tullut syötyä. Supisteluja on nyt tullut ihan kiitettävästi viimekin yönä. Aamulla heräsin aikaisin kun sääriä poltti niin hirvittävästi. Kävin niitä rasvaamassa se jeesas, iho kuivuu tosi nopeesti nykyään. ja sit menin takaisin nukkumaan.

Toivottavasti vauva pysyis vielä viikon masussa, päästäisiin ensi vuoden puolelle, no nyt ollaan jo voiton puolella kun ollaan ohitettu se 35 viikkoa.

Hyvää päivän jatkoja teille!

Minnie-71, Rv 36+2

Vierailija
5/9 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin pysyttiin joulu aivan kokonaisena vaikka neuvolasta muuta arveltiin. Nyt saisi kyllä mennäkkin tuonne tammikuun puolelle. Lääkärihän sanoi mulle kolme viikkoa sitten että pistää päänsä pantiksi että syntyy joulukuussa, näinköhän minulla on kohta yksi hyvinkääläisen lääkärin pää;) heh heh, no se siitä...

Supisteluja on ollut jonkin verran, aattoa vasten yöllä ihan napakoitakin...tunnin kesti säännöllisinä jonka jälkeen lopahti. Nyt sitten odotellaan uusia kunnon suppareita.

Niin se vaan aika meni nopeasti, ja me tammimasutkin alamme saada omia nyyttejä kainaloon, katsotaan kuka meistä seuraava.

Jouluaatto meni meillä aika romanttisissa merkein, tämä mamma sai joulukihlat;)

Nyt taidan lähteä mussuttamaan noita jouluruokia...jaksaa paremmin ponnistaa jos lähtö tulee=)

-elli84- rv 38+6

Vierailija
6/9 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lettikselle tulokkaan johdosta ja ellille kihlautumisesta!

Niin se vaan joulu meni ja lunta tuli.

Ei niin muuta kuin, että väsyttää ihan sikana. Täytynee totella sängyn kutsua ja ottaa päiväunet. Jos sitä sitten taas jaksaisi päivän loppuun.

enyo 38+6, todennäköisesti

Vierailija
7/9 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni meilläkin rauhaisasti jo nopsasti nämä päivät.

Huomattavasti helpompi Joulu kuin viimevuosi justiin pojan kuolemen jälkeen.Kovasti lapsi mielessä on ollu,vaan on pystyny nauttiakkin tästä Joulusta toisin kuin viime vuonna.

Nyt ollaan kohta tammikuulla,vau!

Tyttö sanoikin Jouluaamuna et nyt on pukki käyny,vauva voi tulla!Nosti paidan ylös ja huusi masuun,vauva tule jo pukki meni jo;))

Se oli sillon nii kaukainen asia tuo Joulukin,et jotenkin sitä vaan alkoi sanoa kolmivuotiaalle et ku pukki on käyny meidän vauva syntyy.En olis uskonu et noin pilkun tarkasti sen ottaa.No onneks ei mitään hirveämpää katasrofia syntyny,vaikka vähän jouduttiin korjaileen puheita näin jälkikäteen.

Omaan vointiin ei hirveästi muutoksia.Hirveän uupunu olen ollu!Kokoajan vain voisin nukkua ja nukkua.Vaan eipä auta ku mies on töissä,onneks on mummu joka hakee tyttöä välillä et saa levähtää.

Jouluherkkuja on tullu syötyä ja sokeriarvot on pysyny kokoajan hyvillä lukemilla!

Mulle uus tuttavuus ilmesty suolaisten jouluruokien kautta,turvotus!En ikinä raskauksissa ole tästä kärsiny ja nytkin elättelen toiveita et menee pois ku loppuu noitten ruokien hirveä mässäily.

Vauva tuouhuaa tuttuun tapaansa aika kiitettävästi,enimmäkseen suoristelee itteään ja aiheuttaa mulle aika kiperiä tilanteita.Taitaa olla tuttua kaikille ku tila loppuu;)

Keskiviikkona neuvolaan kattomaan kuinka Joulun herkuttelu on vaikuttanu painoon;) Sitä ku ei ole pariin kuukauteen tullu krammaakaan lisää..

Onnea kaikille jo vauvansa saaneille,aika moni ennen Joulua pyöräytti jouluvauvan;))

Nyt vieraita odottamaan

Terveisin Vell@ rv 36-37

Vierailija
8/9 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Lettis vauvasta ja Elli kihlauksesta!

Meillä meni joulu sairastelun merkeissä, kuopus on eniten joutunut makaamaan petin pohjalla, kuumetta on ollut hirveesti. Ei ole raukka joutanut joulusta nauttimaan, kun on nukkua pitänyt koko ajan. Mä olen itekin ollu puolikuntoinen, räkä lentää ja päätä särkee, kuumetta ei onneksi ole. Mutta siinähän tuo on menny, levähtäny olen aina vähän väliä.

Vauva tuntuu voivan hyvin, liikkuu reippaasti, se on hyvä. Muutenkin tuo maha tuntuu menevän tuossa ihan itekseen, kyllähän se nukkumista haittaa jonkin verran ja liikkumista hidastaa, mutta siihen on kai jo niin tottunut, että ei enää välitä... Ja sit ku tietää, että tämä on vika raskaus kaikella todennäköisyydellä, niin jaksaa ajatellakin positiivisesti kaikkia vastuksia, tietää, että tätä masua on sit vielä monesti ikävä.

Mä oon kyllä aina aatellu, että minä en koskaan sano ei koskaan enää, mutta nyt taitaa fysiikka tehdä stopin mun puolestani. Viides leikkaus kun on edessä, niin saa varmasti olla onnellinen, jos tämä kerta menee hyvin ilman komplikaatioita. Että voi olla viisainta lopettaa tähän?! Terkkari suosittelee sterilisaatioita todella vahvasti leikkauksen yhteydessä, onneksi ehtii vielä vähän miettiä...

No, onneksi on yksi ihana vauveli tulossa pikapuoliin :) Kyllä siitä pienestä on iloa pitkäksi aikaa, jos on sitten sitä vaivaakin:)

Mutta eipä nyt enempiä, tammikuuta odotellen.

Mimmu 35+6

Vierailija
9/9 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisesti on joulut otettu ja verenpaineita mittailtu. Jouluruokiin alkaa olla mitta täynnä, kinkku eikä laatikot maistu enää yhtään -yäk!

Mies sanoikin,että loput heitetään kompostiin,että jouluruoat tulee jo korvista ulos. Tänään syötiin iltaruoaksi kunnon neljän viljan puuroa, nam! Kylläpä maistuikin hyvälle!

Huomenaamulla taas äitipolille käyriin + ultraan, loppuajan saa sitten käydä siellä verenpaineiden takia kontrollissa viikottain. Tosin turvotusta ei ole, eikä tunnu yhtään " paineiselta" saas sitten huomenna taas nähdä. Toivottavasti olis edes jotain tapahtunut tuolla jalkojen välissä,että rupeaisi pikkuhiljaa syntymään - no tosin viikkoja on vasta kasassa 37+5 tai 36 ja risat, jompikumpi. ETtä hyvässä lykyssä vielä 4 viikkoa ponnistellaan. Muuten ei mitään,mutta yöt menee ihan pipariksi kun mahaa koskee eikä saa nukuttua - sitten päivälläkään en osaa nukkua, levoton olo...plääh...

Taidanpa lähteä nauttimaan pakkasesta ja kävelemään pikkusen...

Mami + pikkuprinsessa