Gallup: Mitä sait vanhemmiltasi?
Alotan:
- laadukkaat pyyhkeet
- Pentikin sipulipurkin
- parisängyn aluslakanan
- 3 Iittalan Kivi-tuikkukuppia
- suklaata ja marmeladia
Perinteistä ja pientä, mutta valmistujaislahjaksi sainkin sitten ompelukoneen :)
Kommentit (9)
-Marimekon olkalaukun (vanha alkoi olla aika loppuun kulutettu)
-Unikko-sukat
-lahjakortteja H&M:lle (todella tarvitsen uusia vaatteita!)
-suklaata (sellaista, jota voin imetysdietistäni huolimatta syödä)
-Jane Austenin Ylpeys ja ennakkoluulo -kirjan
Kaikin puolin oikein hyviä lahjoja.
meillä ei ole ollut tapana ostaa muiden aikuisten kesken lahjoja paitsi tietysti omalle puolisolleen jos haluaa. mutta en osta lahjoja omille vanhemmilleni, appivanhemmille eikä aikuisille sisaruksillemme eikä myöskään itse saada heiltä lahjoja. ostetaan mieluummin niilläkin rahoilla lapsille tai sitten jokainen alesta itselleen.
ja ässäarvan. yöpaita ja kirja olivat toivelistalla, muut extroja.
äiti kun oli rahaton ja isää ei ole. En saanut äidiltä viime joulunakaan mitään että ei tullut yllätyksenä tämäkään.
Olen tainnut olla tuhma kun en ylipäätään saanut juuri mitään... edes mieheltäni..
taidanpa lähteä alennusmyynteihin ja ostaa itse itselleni lahjoja, ainakin kengät ja jotain muutakin kivaa vaatetta. :) Niin, ja hajuveden ostinkin jo ennen joulua.
Sovittiin, ettei ostella lahjoja. Ai niin, sain mä joulukuusenkin kotiin tuotuna! Kiitokseksi tästä kaikesta laitoin kiellosta huolimatta paketin.
Siis sisälsi kaikki aterimet (myös kalaveitset, en tiennyt sellaisia olevankaan) ja kauhat. Lisäksi 2500¿ arvopapereita.
Ja vaikka muuta ei pitänyt saada, tuli kuitenkin nameja, leffalippuja ja yöpaita.
-Pilates-DVD:n
-Kirjan " Miehen kanssa voi elää" =)
-Alusvaatteita
-Hajuveden
-Kalenterin
Mulla on ihana äiti <3<3