Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi hyvä luoja, meillä on 3 poikaa

Vierailija
25.12.2005 |

eli on tulossa 3miniää. Olis ees yks niistä homo niin pääsis helpommalla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi lapamato!

Vierailija
2/11 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei niistä tule kitisijä-miniöitä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puutu paljoa, kyläilen pari kertaa vuodessa ja meille saa aina tulla jos haluavat! Joulun saavat viettää kotonaan jne. Lahjon miniän koruilla/hyvillä viineillä ym. perus varmoilla lahjoilla. Ei se nyt niin vaikeaa ole ; *)

Vierailija
4/11 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käyt vain pari kertaa vuodessa, et välitä tarpeeksi lapsenlapsesta ja jos et tahdo heitä jouluksi, olet itsekäs ja laiska paska

Vierailija
5/11 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tytöt valitsevat isänsä kaltaisen miehen. Että peiliin on kuulkaas sitten vaan katsominen ; )

Vierailija
6/11 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eli tytöt valitsevat isänsä kaltaisen miehen. Että peiliin on kuulkaas sitten vaan katsominen ; )

Vierailija
7/11 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten sen ajan murhe ja suoraan sanottuna kun mun pojat on aikuisia niin ne elää OMAA elämäänsä! Minä teen parhaani mutta en aio olla tunkemassa heille nenääni jatkuvasti ja toivottavasti eivät hekään kotiin!

Ehkä on hyväkin että ennakoitte jos tiedätte törmäyksiä tulevan, taitaa tulla muutenkin elämässä sitten aika tavalla..

P.s. kaikilla ei tule riitaa kaikkena kanssa ja kaikki ei ole paska-anoppeja ja kaikki ei saa paska-miniöitä! Vaikea ym-mär-tää?

Vierailija
8/11 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ilmeisesti vaikea tajuta, että tämä avaus, (ainakin uskon niin) oli vitsiä? Hassuttelua ajatuksella tulevasta miniästä. Ja jos tästä meni herneet nekkuun ja vieläpä poikkeuksellisesti, niin et kyllä anna itsestäsi kovin viisasta kuvaa. Olet varmaan hankala miniä? =)

Relaa vähän. Tuskin kukaan tosiaan paniikissa miettii minkälaisen miniän tulee saamaan. Ja kaikki varmasti myös tietää, että ihmisiä on erilaisia.

Vierailija
9/11 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en usko, että tää oli vitsi jos oli niin todella typerä! Ja jos se tekee minusta typerän, että en todellakaan voi ymmärtää miksi nainen mollaa omaa sukupuoltaan niin sittenpä olen, sovinisti en koskaan!

Tämän takia uskonkin,että pärjään ihmisten kanssa.

T.6 ja 10

Vierailija
10/11 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja en usko, että tää oli vitsi jos oli niin todella typerä! Ja jos se tekee minusta typerän, että en todellakaan voi ymmärtää miksi nainen mollaa omaa sukupuoltaan niin sittenpä olen, sovinisti en koskaan!

Tämän takia uskonkin,että pärjään ihmisten kanssa.

T.6 ja 10

Tosikot harvoin pärjää ihmisten kanssa. Ja se, ettei voi tällaisia asioita ohittaa huumorilla, niin se ikävä kyllä antaa sinusta vähän tosikon kuvan.. Ja minulla myös 2 poikaa, enkä tippakaan pelkää sitä, etten pärjäisi heidän puolisoidensa kanssa. Samaa mieltä olen kanssasi siitä, että " niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan" . Tätä toteuttamalla pärjää pitkälle.. Tai ainakin minä olen pärjännyt, mutta enpä taida sinne rumia huudellakkaan. ;)

Ja se, että täällä on nämä miniät tänään valitellut lahjoistaan oli varmasti tämän avauksen syy ja minä ainakin löysin siitä ironiaa. Ja niin kuin sanottu, ihmiset ovat erilaisia, toiset ovat huumorintajuisia, toiset eivät. Toivottavasti tuleva miniäsi ei lauo tämänkaltaista huumoria, ettei mene anopilla herne nekkuun.

Mutta hyvää joulun jatkoa sinulle kuitenkin.

Vierailija
11/11 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3 poikaa ja 2 tyttöä ; )