Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~ELOTÄHKÄT vko 25, JUHANNUSVIIKKO~~

16.06.2008 |

Viime viikon turinat:

http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…

Täällä sataa vettä eikä mitään uutta rintamalla :)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
20.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*violet*onnea kovasti,on ollut hyvin kokoa jo pojalla<3ja onneksi kaikki mennyt hyvin<3paljon voimia teille!

ON:Täällä mamma kiskoi itsensä tuolista liian nopiaa kun pojan perään lähin "juoksemaan"sen jälkeen vihlonnu ja kramppaillu masu..onneks lepo auttoi.nyt vaan suppailee normaalisti..mulla iltasin supistelee tosi paljon ja yöksi menee pois..ja tämä masuasukki tykkää yöt temmeltää:)on toisella rytmi sekasin:DOltiin iltapäivä siskolla grillailemassa ja kotiuduttiin kuuden maissa kun ns.koti-ikävä yllätti:)eli halus omaan sänkyyn lepää..ukkokulta on porissa ja kamala ikävä iski..kyllä nyt taas huomaa rakastavansa sitä kultaa ylikaiken kun ei edes muutamaa päivää erossa pysty olemaan:)<3parit itkutkin jo oon tirauttanut:D

Mutta vielä toivottelen kaikille hyviä vointeja ,syökäämme ja juokaamme vettä runsaasti;)

Vierailija
42/48 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

SF: Palttiarallaa samat tuntemukset kropassa juuri. Meidän ammut antoi piut paut aidoille tänä aamuna ja juoksivat koko lauma pitkin viljapeltoja ja me miehen kanssa perässä. Hitto että osaa nimittäin jomotella jokaista paikkaa, liitokset paukkuu, supistuksia ei onneksi vielä ainakaan ole tullut suuremmin, mutta eipähän juoksulenkeistä tartte tänä kesänä miettiä enää =) Mutta onneksi meillä on tuo koira työhommissa myös, joten ei tartennu itse ihan peränurkasta ammuja hakea!! Mutta vähän vaatisi lisäkoulutusta koira, että osaisi toimia tuollaisessa tilanteessa kun ei tiedä mihin suuntaan niitä elukoita pitäisi ajaa.

Eilen saatiin meillä rehut onneksi tehtyä!! Pieni huokaus aina sen jälestä. Isäntä on vielä siiloa painottamassa, niin sitten jos vaikka vähän pyhiä lepäiltäisiin. Ensi kesänä lupasin olla enemmän työapuna, mutta nyt on kyllä mennyt täysin ruokahuollossa. Ilalla käytiin rantasaunalla saunomassa, mutta esikko oli kyllä ainut joka veteen uskaltautui, rypi kyllä sitten kaikkien muidenkin edestä =)

Muuten täällä ei ihmeämpää, nyt vetäydyn tuohon sohvalle, toivon auringon paistetta, niin voisi mennä ulos makoilemaan =)

-E- 30+ !!!! (IHANAA mitkä luvut, vihdoin minäkin!!!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittäydynpä minäkin nyt pikaisesti juhannusauringon paistaessa ulkona. Olen jo pidemmän aikaa seurannut keskusteluja, mutta nyt vasta sitten saan aikaiseksi itse liittyä mukaan... jos vaan vielä joukkoon mahtuu...

Täällä kirjoittelee siis 32v. kahden rasavillin poikalapsen äiti Vantaalta. Kolmatta odotellaan syntyväksi elokuun loppupuolella. Raskaus on tähän asti sujunut hämmästyttävänkin hyvin, aikaisemmin on ollut jos jonkin näköistä vaivaa jo tähän mennessä, vai onkohan vaivoihinsa jo niin "tottunut", ettei niihin enää niin kiinnitä huomiota. Olo on kyllä jo valtava, ja jatkuvasti saan myös kuulla masun kokoon liittyviä kommentteja, samoin kuin muutamat muutkin vissiin tällä palstalla. Enää en jaksa juurikaan edes kommentoida takaisin, niin olen kurkkuani myöten täynnä päivittelyjä siitä kuinka kauan saan vielä mahaani kasvattaa ja onkohan siellä varmasti vain yksi tulossa jnejnejne...

Tällä hetkellä nautin hetkellisestä rauhasta ja hiljaisuudesta, joka kotiimme laskeutui kun mies lähti poikien kanssa pelaamaan ulos. Harvinaista tämä hiljaisuus meillä... Vähän olen yrittänyt vauvan vaatteita käydä läpi, jotta edes jotain "hyödyllistä" tulisi tehtyä. Varsin omanapaista höpöttelyä näin ensimmäisellä kerralla... Nyt ei muuta kuin oikein hyvää juhannuksen jatkoa kaikille Elotähkille!!!

tiittis 30+4

Vierailija
44/48 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sivu takkuili taas aamupäivällä:Snyt eksyi johonkin mun sepustus mut ei voi mtn:DHehe naureskelin tuossa kun katsoin kaikki elokuiset läpi niin en sitten itse ole edes esittäytynyt:Dkävin päivittämässä nyt:D

ON:Tämä mamma vetäs tossa 3 tunnin päikkärit ja herättyään tilattiin pizzaa pojan kanssa:Dmeinas melkeen 2 pizzaa upota tähän masuun!!no oli vähän nälkä:DAjattelin maanantaina soitella neuvolaa..perjantaina olisi kyllä aika mut ajattelinjos ois mitenkään mahollista päästä lekurille tai äippäpolille katsastaa kohdun kaulan tilanteen...mulla on kipeitä supistuksia mutta tosi epäsäännöllisiä...en viitsisi päivystykseen lähteä jonottelemaan....

Täällä on koko päivä ollut lämmintä ja aurinkoista...nyt menen istuskelemaan partsille että vähän saisi raitista ilmaa!

hyvät viikonlopun loput:D

-SF- ja vavva rv 31

Vierailija
45/48 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin saan rauhassa istua koneella - mies lähti kalaan, nuorimmainen nukkuu ja muut lapset viettävät Juhannusta toisten vanhempiensa luona. Juhannus on mennyt erittäin rauhallisesti ja on ollut ihanaa olla vain kotona. Tänään on tullut ihan kaatamalla vettä muutamaan otteeseen, mutta nyt näkyy aurinko - yötön yö :)

"Elli" on alkanut "riehumaan" vallan kiitettävästi ja ai että tekee makiaa monotukset kohti rakkoa :p Ja nyt ihan tuntuu, että maha kasvaa. Omasta mielestäni mulla on aika pieni toi maha, sf viimeksi oli 25 (silloin viikkoja 28+), mutta pitää ootella seuraavaa neuvolakeikkaa ja mittausta.

*Tiittis* tervetuloa mukaan :)

Taijan mennä syömään ilta/yöpalaa, ko alko niin hiukomaan ;) Ja huomenna paukkuu viikko 31+0 rikki, jes!

Vierailija
46/48 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mökillä tuli oltua parisen päivää tuolla Ruottin puolella. Vettä tuli aina välistä, mutta oli kuitenkin ihan jees...nukkuminen tosin erittäin hankalaa, kun ei ole oma tuttu sänky...ja ulkohuussissa joutui juoksemaan yölläkin.

Madame Mamma oli ennustanut mulle perjantai-iltana ja näin siis: vauva on poika ( sehän menee oikein) ja syntyy 10.8. (kääk! yliaikainen...:( ) ja tämän enempää lapsia ei meille tule ( tääkin aivan oikein). Eli ainakin 2 kohtaa meni aivan oikein...

ONNEA *VIOLET*!!!! Toivottavasti kaikki vauvan kanssa on hyvin ja saatte pojan pian kotiin! Kaikella on tapana järjestyä!!!

Nyt täytyy mennä...palailen taas astialle kun aikaa on enemmän..

TarjaMamma rv 33+4

Vierailija
47/48 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs se madame mamman osoite nyt olikaan? jos sitä huvikseen kysäsis. mitä siihen viestiin piti laittaa?

juhannus meni töiden merkeissä, mut saipahan rahaa. kirjotin tännekkin pari kertaa mut ne hävisi taivaan tuuliin ja nyt huomasin että oli mennyt erikseen tuonne odottajat pinoon =/.

paljon onnea violet!!! toivottavasti kaikki menee hyvin

huomenna ratkeaa mun insuliinin aloitus, luulen kyllä että joudun aloittamaan sen kun paastot ei ole asettunut ruokavalion myötä. ..

peetu 30+2

Vierailija
48/48 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen on tänään vetässy kahet päikkärti :p Tais vissiin juhannusaaton valvomisesta jäähä kuitenkin niin paljon univelkaa, jota oon tänään sitten kuittaillu. Viime yönä mullakin tuntu ekan kerran supparit muutenki, ko vain vattan kovettumisena ja keskellä yötä unen pöpperössä aattelin, että toivottavasti tää kaveri ei vain syntyisi kovin aikasin. Tänään katoin Neloselta aamulla sen yhen ohjelman, jossa kerrottiin raskaudesta ja synnytyksistä, nii voe mahoton, meinas iskee vähän paniikki, ko katteli synnättävien tuskia. Tosin onhan Jenkkilässä erilainen synntysmeininki, ko täällä päin maailmaa.

*Peetu* Ite laitoin tämmöseen osoon postia: madam.mamma@luukku.com ja ainakin viime vuonna siinä piti ilmottaa oma ikä, aikasemmat lapset, la...muuta en muista. Laitoin eilen mailia ja ootellaan mitä nyt tulee (viime vuonna tän Madamen ennustus meni vain päivällä mettään).

Pittää hakea lissää kahvia, että heräis tähän päivään...