Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylivoimainen herkuttelujäätelö?

Vierailija
13.05.2011 |

Hinnasta viis. Haluan vain räjäyttää makuhermoni taivaallisella makunautinnolla!

Syön juuri Carte d'or Starry Nightiä ja kyllä maistuu buenolle!

Ihanan suklaista. Ehkä pakko syödä koko rasiallinen nyt heti...

Löytyisikö joltain vinkkiä vielä tämänkin voittajaksi?

t: jätski-imuri

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan herkusta, tai ainakin joskus sai, sellaisissa keltaisissa ehkä litran pahvipurkeissa. Sorbetit parhaita näistä. Stockan herkusta saa muutenkin kaikkia ihania herkuttelujäätelöitä, joita ei muualta saa.

pappagallon kaikki tuotteet.Makuja on kymmenen,ainakin.Saa syödä paikan päällä purkista,tötteröstä ti viedä kotiin styrox-rasiassa haluamansa määrän..Siinä on tosi "karppaajan"jätskiä,ei lisäaineita!

Vierailija
2/52 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti suklaajäätelö on ihanaa. Valitettavasti en voi nyt imetysdieetin takia syödä. Myös Helsingin jäätelötehtaan jäätelöt ovat ihania samoin kuin Maatilan jäätelöt (tosin niitä saa aika harvoista paikoista, mutta kannatta ehdottomasti tutustua jos jostakin vaa saat).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole maitoa ainakaan, jos sitä välttelet. Pappagallon vadelmasorbetti on taivaallista.

Vierailija
4/52 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaupan jätskeistä Pirkan Parhaat sellainen kinuski tai pähkinä: http://www.pirkka.fi/tuotteet/61338-pirkka-pahkinayllatys-05-l-400-g

http://www.pirkka.fi/tuotteet/61418-pirkka-keksi-kinuskikeikaus-05l-400…

Ihania ällömakeaherkkuja ja silti syötäviä verrattuna vaikka Ben & Jerry's -jätskeihin, joita kylläkin odotin kovasti Suomeen, mutta jotka vaan on tosi vaikeita syödä, kun purkissa on enemmän pähkinää tai suklaakarkkia kuin jätskiä.

Vierailija
5/52 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti Valion mango-melonista ja mansikasta kinuskikastikkeella ja strösseleillä :)

Yleensä noi suklaa-jädet ovat liian tuhteja ja äiteliä mun makuun...

Mikäs noista Gourmet-jätskeistä olis sellainen raikas, jota kannattais kokeilla?

Olen vähän kaavoihin kangistunut, kun tilaan kiskalla aina saman annoksen.

Aino mustikkapiirakkaa olen maistanut, mutten kauheesti tykännyt... Syön mieluummin vaniljajädeä itsetehdyn mustikkapiirakan päällä, nam!

Se toinen uusi Carte d'Or, Starry Nightin sisartuote, jonka nimeä en just nyt muista. Siinä oli persikkaa ja jotain.

Mascarpone-jäätelö marjakastikkeella. Löytyy ainakin Carte d'Orilta ja joko Pirkalta tai Rainbow'lta.

Pappagallon jätskit ovat ihania, niitä saa myös Helsingin keskustan Sokoksen alla olevasta S-Marketista.

Vierailija
6/52 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Keravan..

Vierailija
7/52 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistaasijäätelö yhdistettynä suklaakastikkeeseen... taivaallista!

Vierailija
8/52 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bravon suklaa-banaani! Parempaa ei ole vielä ullut vastaan, halpaakin noihin ainoihin ja b&j jäätelöihin verrattuna :P

http://www.ingman.fi/Tuotteet/Kotipakkaukset/Bravo_suklaa-banaani_1L

Vierailija
9/52 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakujätski, aivan taivaallinen makunautinto, en tosin ole huomannut katsoakaan lisäaineita, saa nähdä maistuuko ens kerralla enää niin hyvälle... ;)

Ja ihanan makuinen raikas; Carte Dor vadelma sorbetti, sitäkin vois syödä paketin kerralla.

Ihanaa kun tulee kesä ja kaikki jäätelö uutuudet!

Vierailija
10/52 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä vohveli vähän kostuu jätskistä, niin nam!

Kotijäätelöautosta saa jätskiveneitä, niitä taisi olla suklaa- ja vadelma/mansikkamakuisena. Suosittelen.

Sitten tuo perus mansikka/vaniljaJättis, kun sitä syö hitaasti, vohveli sopivasti kostuu.

Ja sitten litrajäätelöistä olikohan se ihan Rainbowin kerma-kinuski-vohveli. NAM!

Vierailija
11/52 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kans jätskeistä kovasti. Olen niiden suhteen kyllä aika ronkeli, joten syön vain kalliita merkkejä. Jos ei ole varaa kuin johonkin Vanilja-jäätelöön, niin mieluummin olen sit ilman.

Yksi parhaista merkeistä on minusta Gelato di Maranellon Pannacotta. Se joka raikasta kaipasit, niin kurkkaapa saman merkin sitruuna - on ehkä raikkain jätski ikinä! Ei Pappagallot pahoja ole, mutta en kyllä puhuisi niistä samana päivänäkään kuin Gelato di Maranellon jätskeistä.

Sit mä kyllä tykkään siitä Ben & Jerry's Cookie Dough jäätelöstä kans. Ne taikinapalat on just ihania, kun eivät ole makeita. Lisäksi minua viehättää Ben & Jerryllä se, että sieltä löytyy reilun kaupan jätksejä!

Sit Mövenpickin jäätelöt on ihanan vähällä E-koodistolla varustettuja, joten niitä tulee suosittua tosi paljon ja ostettua kotiin. Lemppariani rommirusinaa ei vaan taida saada kotipaketissa vaan pelkkinä palloina jäätelökiskoilta.

Mulla on mielikuva, että tuo yksi vaikeastikirjotiettava jäätelöpurkki löytyy myös Lidlin pakastealtaastakin - joku sellainen pahvinen pyöreä purkki kuitenkin, jossa ei ole E-koodeja.

Vierailija
12/52 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin lentää selälleni lukiessani Aino-jäätelöiden sisällysluetteloa. Mm.Mustikkapiirakka jätskissä on 11 E-ainetta...

Suosittelen Hägen Danz-jäätelöitä herkullisia ja lisäaineettomia

Häagen Dazs ja Mövenpick ovat oikeita jäätelöitä, muut ovat "jäätelöitä" eli lisäainemössöjä, kuten jäätelöauton jäätelötkin ovat.

Vierailija
13/52 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistelen tässä Carte d'orin Mint-makua ja jumalauta että on muuten hyvää!! Ihanan raikas, vahva ja makea minttu sekä tummasuklaahippusia.

Vierailija
14/52 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan saakelin ihanaa mansikkajäätelöä.

Valmistusaineet: kerma, mansikka, maito, sokeri, munankeltuainen.

Toi lista kertoo kaiken oleellisen. Tollaista ruuan pitää olla! Ei jälkeäkään lisäaineista, esansseista, väreistä, glukoosisiirapeista ym. tahmasta. Ja juuri siksi NIIN hyvää että melkein itku tulee.

Vierailija
15/52 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko omassa paketissa jotain vikaa mutta sivumaku muistutti bensiiniä. En toiste osta. Oletukset oli korkealla.

Vierailija
16/52 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 17:09"]

En tiedä oliko omassa paketissa jotain vikaa mutta sivumaku muistutti bensiiniä. En toiste osta. Oletukset oli korkealla.[/quote]

Tarkoituksena oli siis viitata Carte Dor Minttiin*

Vierailija
17/52 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sellainen jätskiherkuttelija, että olen mieluummin ilman, jos en saa jotain todella hyvää. :)

Pakettijäätelöt:
- Ingmanin Creamy Brysselin kinuskikeksi. Aivan liian hyvää, aiheuttaa valitettavasti ahmimisreaktion! Se on kai tuo sama, josta pari vastaajaa on puhunut kinuski-vohveli -jäätelönä.
- Ben & Jerry's New York Super Chunk Fudge (vai mikä olikaan). Monipuolinen elämys!
- Carte D'orin mascarpone-jäätelö marjakastikkeella, ihanan pehmeää ja raikasta!

Puikot:

- Ben & Jerry's maapähkinävoi-cookie dough -puikko. Todella täyteläinen kokemus.

- Magnumin 5 Kisses -puikkojen punainen, eli sellainen, jossa on marjoja ja marenkia. Raikas, makea ja kirpsakka samaan aikaan.

Vierailija
18/52 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saa täällä pääkaupunkiseudulla Itä-Helsingissä valmistettua 3 kaverin jäätelöä, makuja toistaiseksi 3:  vadelma-valkosuklaa, mustikka-kardemumma ja mansikka-vanilja... Ihania!

Vierailija
19/52 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Ingmanin(?) Mudcakea voittanutta. Hyvänä kakkosena tulee Carte D'orin Triple Chocolate, vasta kolmantena sitten Ben & Jerry'sin chocolate fudge.

Vierailija
20/52 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino Ihana Maitosuklaa