Ongelmana " huono" ONT:n ohjaaja
Ehdotuksia? Ykkösohjaajani ONT:ssä tuntuu aivan - hmm - epäpätevältä. Olen vääntänyt opinnäytetyötä jo jonkin aikaa. Olemme sopineet tapaamisia aika ajoin, mutta hänellä ei ole koskaan mitään kritiikkiä esittää työtäni kohtaan. Hän saattaa aina silloin tällöin esittää, että ehkä olen kirjoittanut jossain asiassa liian vuolaasti tms - siis vähän aiheen vierestäkin jo. Muuten hän vain nyökkäilee.
Olen ihan hajalla. Tuskin tämä ohjauksen vähyys siitä johtuu että olisin niin hyvä!
Voinko pyytää toista ohjaajaa, vai olenko vain tyytyväinen siitä, että työ etenee kuin juna? Aiheeni on tylsä ja kulunut, liittyy erään yrityksen laatuun.
Kommentit (8)
Toimeksiantoyritys ei anna tätä tutorointiapua kuin satunnaisesti s-postilla, joten heiltä ei paljon apua saa. Toisaalta luulen tavoittaneeni, mitä he hakevat, joten siltä osin ei ole epäselvyyksiä.
Olen vain vähän pelännyt, että koulussa suhtaudutaan nuivasti sitten moitteisiin. Opettaja nimittäin on aika herkkänahkainen ja pitkän linjan tyyppi. En hirveästi pidä hänestä (...) muutenkaan, mutta ajattelin sen olevan toissijainen asia. Pitäisi varmaan kysellä joiltakin vanhoilta opiskelijoilta, voiko ko opettaja todella olla epäpätevä, vaikka onkin ollut työssään jo 20v ja häntä arvostetaan...
Siksi olen vähän epäröinyt tätä valittamisen tekoa! Olen yrittänyt miettiä, etten vain anna mielipiteen vaikuttaa!
- noudata samaa linjaa läpi raporttisi/esseesi!
Vierailija:
Toimeksiantoyritys ei anna tätä tutorointiapua kuin satunnaisesti s-postilla, joten heiltä ei paljon apua saa. Toisaalta luulen tavoittaneeni, mitä he hakevat, joten siltä osin ei ole epäselvyyksiä.Olen vain vähän pelännyt, että koulussa suhtaudutaan nuivasti sitten moitteisiin. Opettaja nimittäin on aika herkkänahkainen ja pitkän linjan tyyppi. En hirveästi pidä hänestä (...) muutenkaan, mutta ajattelin sen olevan toissijainen asia. Pitäisi varmaan kysellä joiltakin vanhoilta opiskelijoilta, voiko ko opettaja todella olla epäpätevä, vaikka onkin ollut työssään jo 20v ja häntä arvostetaan...
Siksi olen vähän epäröinyt tätä valittamisen tekoa! Olen yrittänyt miettiä, etten vain anna mielipiteen vaikuttaa!
Itsellä ongelmana että ohjaaja ei sano mitään, sitä ei vois vähempää kiinnostaa. Ainoa palaute mitä se on antanut, on ollut oman aiemman palautteensa kanssa ristiriidassa. Ensin sanoo että karsi nämä tästä pois, keskity tuohon ja seuraavalla kerralla käskeekin laajentaa siihen suuntaan mistä viimeksi karsittiin. Viimeisin palaute oli että hän on nyt 3 kk lomalla - kuukausi ennen loman alkua, ei enää vaivautunut lukemaan työtä kun kerran kohta lähtee lomalle. Joo, ei oikein etene tämä gradu :-(
pitää vain jotenkin yrittää selvittää asia niin, ettei kukaan luule minun kukkoilevan. Siitä ei hyvä seuraa. Meillä niin pieni koulu, että huonot juorut kulkeutuvat kaikkien korviin. Tiedä vaikka tätäkin juttua sitten reposteltaisiin vielä viidenkin vuoden päästä!
NImittäin meillä on yhdellä opettajalla omituinen tapa kertoa kaikki opiskelijoiden mogat ilman nimeä, mutta kuitenkin varmistaen että tapaukset tunnistetaan. IHan sama oliko opiskelija vielä laitoksessa vaiko jo valmistunut. Ärsyttävää.
eikä siksi osaa antaa sitä kritiikkiä.
Nyt taidan mennä syömään pipareita ja unohtaa vähäksi ajaksi tämänkin hatutuksen!
ap
Sellaista ei olekaan! Käänny vaikka kakkosohjaajan puoleen!
Minulla oli ongelmia sen suhteen, ettei ohjaajani ollut koskaan tavoitettavissa. Aaargh, että oli ärsyttävää. Vieläkin jurppii, että olin sellainen lammas, ja hymyilin vain, vaikka keitti pahasti.