Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän miestäni, vaikkei tarvitsisi.

Vierailija
25.12.2005 |

Johtuu huonosta itsetunnosta. Tämä mies on nyt toinen, jonka siskoni on nähnyt. Ja hänen kommenttinsa saa minut aina epäileväiseksi, että miehessäni olisi jotain vikaa.

Ekan ukon kohdalla kysyi, mitä näen tuonnäköisessä miehessä. Nyt kun tapasi tämän nykyisen mieheni, niin ruokapöydässä vaan pälyili syrjäsilmällä häntä ja ei kysynyt mitään, jos mies kysyi, hyvin lyhyesti vastasi. Myöhemmin sitten kommentoi, mietti millainen mahtaa olla mies sängyssä ja ulkonäköä morkkasi.

Koskaan ei ole mua miehen kanssa kylään kutsunut ja itsekkin olen vaivautunut häntä kutsumaan, kun siskoni on niin varautunut. Itse hän on asunut 4 miehen kanssa yhdessä ja tällä hetkellä yksin. Katsoo vaan ulkonäköä miehessä ja yleensä on viinaan menevien kanssa seurustellut. Ikää hänellä on 45 ja minä olen kymmenen vuotta nuorempi.

Nyt sitten mietin, viitsinkö miestäni näyttää muille ystäville, työtovereille... epäilen aina, että heidänkin kommenttinsa ovat samanlaiset, vaikka tiedän sisimmässäni, etteivät varmasti sano niin.

Mitenkähän näistä ajatuksista pääsis eroon? Oli millanen mies tahansa mulla, niin samat ajatukset jyllää päässä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele siskosi kanssa, ja sano, ettette tule lainkaan, jos on tuommoinen. Ja että arvostat muitakin asioita miehessä. Tuntuu että siskosi on kateellinen sinulle. Muista myös varoittaa miestä etukäteen siskosi käytöksestä. Outo moukka siskosi!

Vierailija
2/3 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että siskosi ei halua sinun saavan miestä ollenkaan. SIsarkateutta tai jotain muuta kieroa taustalla selvästi. Luoja paratkoon jos oma siskoni jotain tuollaista miehestäni sanoisi, loukkaantuisin verisesti. Mieheni on mieheni ja siskoni tulee se hyväksyä. Eri asia tietenkin jos mies oikeasti käyttäytyy huonosti, mutta joku ulkonäkö - haloo ihminen sentään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vaan sisimmässään kateellinen onnestasi;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi