Esitan vaitteen, kumotkaa tai yhtykaa: Jos parisuhde on laheinen eika aivan tuore, on toisen kuullen piereskely ja royhtaily vain luottamuksen osoitus :-D
Kommentit (112)
vaikka ollaan oltu jo kymmenen vuotta kimpassa. Minä en rupsuttele muutenkaan juuri mitään. Todella moukkamaista, mitä täältäkin on lukenut, että piereskellään kilpaa jne. YÄK mitä roskaväkeä.
Tiedän yhden ystävättäreni kärsivän huonounisuudesta, koska pelkää pierevänsä unissaan ja miehensä tämän kuulevan. :-D
En mä kyllä usko että syy niinkään on miehen ja mun suhteessa..mä vaan oon semmonen kaikkien ihmisten kanssa.
Mies kyllä piereskelee ihan vapautuneesti mun seurassa :)
Vierailija:
vaikka ollaan oltu jo kymmenen vuotta kimpassa. Minä en rupsuttele muutenkaan juuri mitään. Todella moukkamaista, mitä täältäkin on lukenut, että piereskellään kilpaa jne. YÄK mitä roskaväkeä.
Teillä jää varmaan aika paljon muutakin avoimeen parisuhteeseen kuuluvaa kokematta. Jos et kehtaa piereskellä miehesi kuulleen, kehtaatko muka sanoa kaikki mitä ajattelet? Et varmaan.
Teillä mahtaa olla hauskoja patoutumia!!!
piereskely jotenkin syventää suhteen toiselle tasolle?!?
En helvetissä haluaisi että joku eukko rusauttelisi jatkuvasti haisevia fartteja ja jos miehenne haluaa niin eivät kehtaa sanoa teille että se on todella vastenmielistä ja halut laantuu, anteeksi ilmaisuni, välittömästi.
Säälittää mistä kaikesta he jäävät paitsi... Seksielämäkään ei voi olla kovin vapautunutta.
No, mies tuskin pierisi itse, jos ei kestäisi vaimonsa pieruja.. Ei meillä sentään sängyssä pierrä, mutta jos vahinko kesken seksin sattuu, niin ei ole mikään iso juttu. Voin kuvitella miten paljon häpeää se, joka ei piere koskaan ja sitten pääsee vahinko kesken seksin.
Vierailija:
En helvetissä haluaisi että joku eukko rusauttelisi jatkuvasti haisevia fartteja ja jos miehenne haluaa niin eivät kehtaa sanoa teille että se on todella vastenmielistä ja halut laantuu, anteeksi ilmaisuni, välittömästi.
Sen sijaan röyhtäilen kyllä vapautuneesti, mutta en ruokapöydässä.
meillä vessa-asiat hoidetaan yksityisesti, ei myöskään pissata tai kakata toisten nähden, samaan sarjaanhan ne kuuluvat. Jotain vikaa täytyy elimistössä olla, jos ei voi mitään noista kolmesta pidätellä.
pissa ja kakka vaativat pöntön, kaasu hihtuu nopsaan ilmaan
Sitä paitsi minua ei pieretä niin usein, ettäkö vessareissusta olisi haittaa.
Minusta miestäkin kohtaan voi olla kohtelias. Ja kohteliaisuutta on olla piereskelemättä seurassa.
t. 11
Ensimmäinen paukku tais molemmilla päästä kesken seksin ja kun se nauratti (vaikka nolottikin) niin tiesi että tähän suhteeseen on hyvä jäädä. Ei me nyt kilpaa pierrä, mutta ei se maata kaada jos lipsahtaa...
tosin ei mulla ainakaan ole juurikaan vatsavaivoja, että pitäisi piereskellä. Miksi pitäisi tehdä jotain inhottavaa ja yököttävää, ihan tyhmä ajatuskin, että sellainen parantaisi suhdetta, että ei osaa ottaa toista huomioon.
Voin vain kuvitella, minkälaisia nämä " avoimet" mammat ovat... YÄK. Makoillaan kaikkien läskien kanssa sohvalla ja mätetään naamaan pullaa ym ja ihmetellään kun vatsassa kiertää. Sitten turautellaan miehen kanssa toistensa naamalle kilvan. Kaivellaan vielä vähän napanöyhtää tai nenästä räkää. Esitellään sitten niitäkin löydöksiä. Haistellaan kumman pierut haisevat pahemmalle. HYIHYIHYI. On varmaan toooosi haluttavaa.
Vierailija:
Röyhtäilykin todella harvinaista. Silti olemme hyvin läheisiä ja luontevia toistemme seurassa.
Mutta ei se ole tervettä sekään mitä ystäväni tekee. Pissalla käydessä ei saa lorista, koska se on noloa jos mies kuulee. Kakalla ihan sama juttu + se haju, joten hän hoitaa isommat hädät miehen ollessa poissa tai sitten kauppareissuilla. Ja jos ihan älytön hätä tulee niin sitten keksitään tikusta asiaa jotta päästään ulos. Pieremisestä en viitsi edes sanoa enempää kuin että jos pieree toisen kuullen niin se on jo heidän mielestään syy eroon....
Saatan piereskellä minuutin mittaisia ripulipieruja melkein yhteen menoon puoli tuntia-tunnin aina töiden jälkeen. Jos en pääse töistä kotiin pieremään, olen turvoksissa vatsasta niin että sattuu. Vessassa ei viitsi käydä viiden minuutin välein eikä kaasu pääse suolenmutkista pois yhdessä asennossa, vaan vaatii liikkumista tai makuuasentoa.
Oon kuullut miehen kavereilta joskus kommentin " tuo on se akka joka pieras sängyssä kesken kaiken" ja sit on naurettu miten ällöttävää se on... että se siitä avoimuudesta:)
Mä en ymmärrä miten tuollainen voi päästä käymään???
Mä en tykkää siitä tavasta. Monesti oon pyytänyt menemään vessaan piereskelemään. Mä en todellakaan halua haista meidän olohuoneessa. Joskus paukku tietenkin tulee vahingossa ja sillehän ei mitään mahda. Mutta se tahallinen paskanvääntäminen oksettaa.
jos ei uskalla paukkua eikä röyhtäillä, ei vielä täysin ole hyväksynyt toista sisäpiiriinsä.