Ikikysymys. Mikä on Ressu Redfordin pituus?
Kommentit (46)
tietämättä, että hemmo on 15 cm minua lyhyempi..:(((
Siis eikö Tauski ole juurikin Ressu Redford?
Olen joskus ollut samassa hississä ja itse olen 175cm. Mua paljon lyhkäsempi.
Siis eikö Tauski ole juurikin Ressu Redford?
No ei todellakaan ole! Et kai sentään tosissaan kysynyt?
Ressu on alle 170cm, joka on oma pituuteni. Ohi kulkiessaan näyttää selvästi mua lyhyemmältä, veikkaisin joku 165cm.
Ressu on huippupieni ja lisäksi pullistelija. Ei siitä sen enempää.
Jumala kertoo tämän sitten kun olet astunut läpi taivaan porteista.
Olen vähän ihastunut Ressuun. Olen 170.cm. ei haittaa,jos Ressu on vähän lyhyempi. Ressu on tosi kivan oloinen ja ihania biisejä.
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän ihastunut Ressuun. Olen 170.cm. ei haittaa,jos Ressu on vähän lyhyempi. Ressu on tosi kivan oloinen ja ihania biisejä.
Ai vähän?? Melkein 30 senttiä lyhyempi jos tuo tieto on varma!
Netin mukaan 168, mutta hän on ollut vieressäni ja luulisin, että on vielä vähän lyhyempi.
Ressu red Fordin pituus on tasan 158 cm kun oltiin samaan aikaan armeijassa ja mittasin hänen pituuden ihan itse.
Tv. Lääkintämies kirjoitti:
Ressu red Fordin pituus on tasan 158 cm kun oltiin samaan aikaan armeijassa ja mittasin hänen pituuden ihan itse.
Ihan sama vaikka olisikin, mutta sinulla taitaisi kyllä olla sellainen seikka kuin vaitiolovelvollisuus..?
Vierailija kirjoitti:
Ressu on pätkä. Väittää varmasti viralliseksi pituudekseen 170 cm kuten muutkin 140-165 cm lyhyet miehet.
On kyllä aina sanonut olevansa alle 170-senttinen. Siitä miten naiset pyöristävät painonsa kymmeniäkin kiloja alemmas en sano mitään.
En tiedä ja mitä hel..... väliä on ihmisen pituudella. Loistava muusikko ja komeakin. Terveisin rouva 50v. Turku.
Alle 170 cm. Mutta mitä väliä :) Erittäin kohtelias ja miellyttävä ihminen :) Olen tavannut.
Koska Ressu laulaa ihan tavallisia lauluja, hänen pituutensa riittää laulamaan ne jalat maassa.