Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi antaa aina pojallemme vaalanpunaisia vaatteita lahjaksi

Vierailija
25.12.2005 |

Nyt tuli joululahjaksi Adidaksen fleece-puku, joka on ihan nätti MUTTA kun se on vaaleanpunainen. Muutenkin aina pukee pojallemme ns. tyttöjen vaatteita, jos poika on siellä hoidossa. Antoi myös pehmopupun, joka on vaaleanpunainen.

Olen joskus sanonut asiasta, että minusta vaaleanpunainen on tyttöjen väri eikä meidän pojalle sen värisiä vaatteita laiteta. Joskus olen myös maininnut, että meidän lapsi tosiaan on POIKA.

Herää kysymys toivoiko anoppi lapsestamme niin paljon tyttöä, että hänestä sellaista on pakko tehdä? Harmittaa.

T:Harmistunut miniä, joka itse sai anopilta joululahjaksi kirpputorilta ostetut huonokuntoiset liian pienet sandaalit... (ne nyt meni vielä huumorilla)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis tarvitsee olla komea ja timmi että voi olla hameessa? ja kukahan oli pinnallinen....

Montako miestä näet päivittäin hameessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsillenne, että maailmasta löytyy erilaisia ihmisiä ja kaikki ovat samanarvoisia ja ettei erilaisissa asuvalinnoissa ole mitään väärää.

Vierailija
44/48 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sitä tajuamatta asiaa vaikka kuinka kauan. Arvatkaa oliko vihainen, kun kerroin mitä puvussa lukee. Ikää oli noin 4-5 vuotta

Vierailija
45/48 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja antajana tietysti anoppi. Pitää kait tota meijän pikkukakkosta tyttönä, kun oli niin pettynyt, että syntyikin toinen poika. Sanoi kerran ihan suoraan, että häntä vähän harmittaa, ettette saaneet taaskaan tyttöä. Kysyi vielä, että olemmeko pettyneitä!? Ja mua ärsytti suunnattomasti. Meillä kaksi aivan ihanaa tervettä poikaa, mutta ei se näköjään anopille kelpaa. Onneksi itse ollaan tyytyväisiä molemmista lapsistamme. Ikää tuolla nuorimmaisellakin kohta vuosi, joten voisi pikkuhiljaa anoppikin ymmärtää, että ei meijän pojastata saa tyttöä tehtyä...

Vierailija
46/48 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen isomummo onnitteli tytön syntymän johdosta, kun viimeisin syntyi. Vanhus vähän höpersi, mutta kyllä hätkäytti

Vierailija
47/48 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa kapinallisuuttaan lasten kautta. No tuollaista ihmistä sietääkin kyllä varoa, mahtaa olla tosi julmuri.... suorastaan the enemy of the public.

Vierailija
48/48 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinähän se äiti olet ja päätät poikasi asioista EI ANOPPI!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän