Floridan Disney Worldissä käyneet!
Mitä kautta ostitte liput? Mitä maksoitte niistä?
Hinta kuulostaa kamalan kalliilta, mitä olen netistä löytänyt, mahtaako kannattaa??
Kommentit (3)
on varmaan turha lähteä laitteisiin jonottamaan, kun tuskin malttavat odottaa pitkiä aikoja.
Epcot Center vähän isommille.
Mieti, raatsisitteko törsätä useamman päivän lippuun, jolla pääsisi eri puistoihin. Me olemme menossa ensi talvena perheen kanssa ja aiomme törsätä seitsemän päivän lippuun. Lippujen hinnat halpenevat hurjasti päivien lisääntyessä, joten seitsemän päivän lippu maksaa vain 100 euroa enemmän kuin kolmen päivän lippu.
Hintalaskuri on osoitteessa
http://tickets.disney.go.com/buy/TicketTrans?storeID=DRD&tokens=ENAxquL…
Älkää lähtekö minkäänlaisella loma sesongilla, jonot ovat tuskastuttavat ja parhaimpiin huvilaitteisiin voi jonotus kestää jopa tunteja. Ota siis selvää jenkkilän loma-ajoista. Itse kävin joulukuun alussa ja silloin ihmisiä oli mutta ei liiaksi.
Liput ostin ihan sieltä paikanpäältä. Varmaan niin saa " halvimmalla" , koska kukaan ei vedä välistä.
Yhdessä päivässä ehtii katsoa noin kolmasosan koko puistosta vaikka menin aikaisin aamulla ja olin viimeinen joka poistui puistosta. Varaa siis useampi päivä. Nähtävää on PALJON! World on vielä isompi kuin Land.
Ota eväät mukaan. Puistossa on ravintoloita mutta kalliita ovat. Voihan siellä jotain ostaakin, mutta esim limut jne kannattaa ottaa mukaan samoin jotkut voileivtä ja hedelmää.
Tässä muutamia vinkkejä. Olen tosi kade! Haluaisin sinne itsekin....