Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa absolutisti alkoholin suhteen koko Suomessa?

Vierailija
16.06.2008 |

.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet todella ainoa MAHTAVA ihminen koko suomessa joka ei juo tippaakaan.

KUKAAN MUU EI OLE YHTÄ HIENO IHMINEN KUIN SINÄ!!

Hatunnosto sinulle!!!!

Vierailija
2/16 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten et ainoa..miksi joisin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ja tunnen todella monta, jotka ovat. Yleensä varsin sivistyneitä ja tiedostavia ihmisiä :-). Täällä kalikat kalahtelee ja palstailijat ärähtelee :-D.

Vierailija
4/16 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta tuntuu, kun menee grillijuhliin yms. näin kesällä. Olen ollut tähän mennessä ainoa joka ei juo alkoholia ja usein siihen vielä kysellään syytä :)

ap

Vierailija
5/16 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko absolutisti juoda kotikaljaa? Entä ykkösolutta? Tai simaa?

Jos voi, niin sitten olen. Mieheni taitaa ainakin olla. Ei olla kyllä aina oltu enkä lupaa että ikuisesti ollaan, joten ehkä ei sittenkään olla. Ei siis periaatteen absolutisteja, käytännön absolutisteja kylläkin.

Vierailija
6/16 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä tuntuu että olemme "outoja". Ainoa tapa näyttää nimittäin olevan, että alkoholia on otettava, ja paljon. Muuten on kummajainen!

Mieheni on kyllä muuten ainut mies, isäni poislukien, joka ei juuri juo mitään. Saunaoluen voi juoda ja vähän punaviiniä. Ei juo väkeviä. Isäni samanlainen.

Mutta kummajaisia olevat. Useimmat ottavat lärvit joka viikonloppu.

Tällaista on täällä Pohjanmaalla!

Vierailija
7/16 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai raskaus täytyy olla. Sehän on aika epäilyttävää jos sanoo ettei pidä mausta tai maha ei kestä rasvaista ruokaa tai alkoholia. Aika moni ruokarajotteinen tai kasvissyöjä saa selitellä kanssa miksi jotain ruokaa ei syö. "Mitä sulle tapahtuu jos syöt tätä?" Tai yleinen vitsi "olisi hauska salaa laittaa pähkinöitä tähän ja katsoa mitä tapahtuu"

Vierailija
8/16 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yksi, jota ei alkoholijuomat houkuttele yhtään.

En silti oo mikään tiukkapipo, enkä edes uskovainenkaan ;)

Nyt tosin tilanne se, että olen raskaana, mutta vaikka en olisikaan, en nauttisi alkoholia.

Ja miksi joisin? Janoon on paljon parempiakin juomia, ja en tykkää humalatilasta saati krapulasta.

Ja osaan pitää hauskaa ilman alkoholiakin ;)

Vierailija
9/16 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä valittivat juomattomat, että jotkut kokevat asian niin, että absolutistit yrittävät olla muiden yläpuolella. Itse en usko niin muiden kohdalla paitsi Matti Vanhasen. Se muka-rehti ja reilu, viinaa juomaton ylväiden, omien metsiensä hiihtäjäpoika on yks vallanhimoinen, kaksnaamainen, besser-wisser, wannabe-diktaattori joka ei väärää voi tehdä. Niivvarmaaaaa. :D

Vierailija
10/16 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos on raitistunut alkoholisti. Minun tuttavapiirissäni on paljon ihmisiä, jotka käyttävät alkoholia hyvin vähän ja satunnaisesti, mutta eivät he absolutisteja ole. Ihan hyvin toimii näinkin. :)

Itse otan noin yhden annoksen viikossa.

Vierailija
11/16 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on ainakin hän sitten seuranani selvinpäin.

Kyllä aina miehellenikin tyrkytetään viskiä illanistujaisissa ja luulevat, että minä estän/suuttuisin hänen juomisestaan XD

ap

Ja kyllä tuntuu että olemme "outoja". Ainoa tapa näyttää nimittäin olevan, että alkoholia on otettava, ja paljon. Muuten on kummajainen!

Mieheni on kyllä muuten ainut mies, isäni poislukien, joka ei juuri juo mitään. Saunaoluen voi juoda ja vähän punaviiniä. Ei juo väkeviä. Isäni samanlainen.

Mutta kummajaisia olevat. Useimmat ottavat lärvit joka viikonloppu.

Tällaista on täällä Pohjanmaalla!

Vierailija
12/16 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos on raitistunut alkoholisti. Minun tuttavapiirissäni on paljon ihmisiä, jotka käyttävät alkoholia hyvin vähän ja satunnaisesti, mutta eivät he absolutisteja ole. Ihan hyvin toimii näinkin. :)

Itse otan noin yhden annoksen viikossa.

Vierailija
13/16 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta täysin ilman alkoholia. Emme sitäkään ennen olleet mitään alkoholisteja, vaan joimme silloin tällöin lähinnä juhlissa. Päätimme sitten eräänä päivänä,että lopetamme tupakanpolton, ja samalla sitten päädyimme siihen että oleme totaalisesti myös ilman alkoholia. Eipä ole kumpikaan päätös kaduttanu.

Kun siitä alkoholista ei oikeasti ollu mitään hyötyäkään, niin eipä ollut haittaa lopettaakaan kokonaan sen käyttöä.

Vierailija
14/16 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en ole keksinyt yhtään hyvää syytä ottaa yhtään mitään. Nuorena ryyppäsin pahaan oloon, nyt en tarvitse edes lasillista viiniä. On vaan hyvä ilmankin.

Vierailija
15/16 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sekin maistuu hyvälle vain alussa. Eli yhden lasillisen juon ehkä kerran -pari viikossa. Sekin on vain terveellistä kuulkaa!

Mutta väkeviä en juo juuri koskaan ellei jossain juhlissa tarjota ja silloinkin juon vain vähän.

Siidereiden juomisen olen lopettanut, ovat vain liian makeita kaloripommeja.

Sitä paitsi en enää tarvitse alkoa lohduttamaan koska meillä on asiat tällä hetkellä hyvin pitkästä aikaa!

Vierailija
16/16 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo koskaan ollut mikään hapoke, ja voinpa vannoa, että ei musta semmoista koskaan tulekaan ;)

Kohtuukäyttäjä olen ollut aiemmin, eli mietoja juomia ja kohtuudella, ilman että työ ja/tai perhe olisi kärsinyt.

En vaan näe mitään järjellistä syytä, miksi alkoholia pitäisi kitata kurkusta alas.

Yhtä hyvin voin juoda vettä/limua/mehua/maitoa, ei tee edes tuskaa olla ilman ;)

En ymmärrä alkoholin suurkuluttajia laisinkaan, itseasiassa säälin heitä kovastikin.

Olen absolutisti, ja "ylpeä" siitä, vaikken itseäni kenenkään yläpuolelle asetakaan.

13

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän