Nuori sai E-paperit lääkärintarkastuksessa (armeija) - mitä tarkoittaa?
Jotkut ettei voisi mennä 2 vuoteen armeijaan ,kun syke liian korkea tms. (huono kunto)
Tarkoittaako että ei voi mennä vielä esim. 2 vuoden päästäkään kun opiskelut loppuu (eli menisi silloin varmaan kesällä 2013)? Vai voiko mennä silloin jo, jos kunto kohenee?
Ekat kutsunnat hällä on nyt syksyllä tulossa.
Kommentit (62)
Eipä se nyt ihan noinkaan yksi selitteistä ole. Pölö😊
C:n paperit ei tarkoita palveluksesta vapauttamista kokonaan. Ainoastaan rauhan aikana. Eli kyllä me C:n paperit saaneetkin tykin ruoaksi kelpaamme.
Vierailija kirjoitti:
E-paperit eli "mene kasvamaan" papereilla saa lykkäystä. C-paperit eli ns. "hullun paperit" ovat parhaat, eli vapautettu palveluksesta. Parit E:t niin voi saada sitten kultamitalin eli C:n.
Jep itsekin tein näin eikä ollut ollenkaan huonompi tyyli
E-paperit voi saada, jos on esimerkiksi todella pitkään kipeänä ja kokee, että palvelus menee pieleen ja tarvitsee pitkän kotihoidon parantaakseen. Näin voi saada esimerkiksi 6kk lykkäystä eli tulee uudelleen seuraavan saapumiserän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
lykkäystä saavia on nykysin PALJON.
*kotiin kasvamaan tai laihtumaan*t. amiksen terkkari
aH nyt mä ymmärrän miksi moni nuori on niin lihava. ei tarvi armeijaan mennä.
Vakava mielisairaus, onko suvussa
E:n paperit - voi hinata pientä peräkärryä.
Vierailija kirjoitti:
suorastaan muotia hankkia nuo "hullunpaperit", ettei tarvitse mennä inttiin. Pojat keksivät kilvan keinoja, kuka osaa parhaiten feikata masennusta, bipolaaria ja herra ties mitä. Lukekaapa muutamia sivustoja joille pääsee mm. facebookin kautta, niillähän annetaan ihan konkreettisia neuvoja miten välttyä intiltä ja hämätä lääkäreitä. Kuka idiootti nyt lähtisi puoleksi vuodeksi toisten idioottien komennettavaksi jonnekin puskiin, jos voi senkin ajan vetää lonkkaa yhteiskunnan kustannuksella reppureissulla Intiassa?
mene lääkäriin ja esitä hinttiä ! Ei tarvi mennä armejaan.
Suurin osa minun rokkarituttavistni harrasti tuota aikoinaan
En oikein usko että nykyään enää tuo homon näytteleminen tehoaa, Michael Monroe kuulemma onnistui mutta niihin aikoihinhan homous vasta poistettiin meillä sairauksista ja suhtautuminen homoihin on muuttunut huomattavasti noista ajoista. Aamukampa-foorumia kerran selasin niin siellä olikin keskustelu aiheesta homo armeijassa. Itse hankin c-paperit vanhalla asperger-diagnoosilla joka ei sinänsä armeijaa olisi estänyt, pari vuotta myöhemmin tulikin epilepsia joka onkin jo oikein hyvä syy jäädä pois :D M22
Itse sain vapautuksen 94, kommentilla katsotaan myöhemmin, luokkaa en muista.
Ei ole vielä näemmä se myöhemmin.
Kohta 46 vuotta mittarissa.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain vapautuksen 94, kommentilla katsotaan myöhemmin, luokkaa en muista.
Ei ole vielä näemmä se myöhemmin.
Kohta 46 vuotta mittarissa.
Oletko hämäläinen vai muuten vain hidas? Vastaat vuosia vanhaan ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
E-paperit eli "mene kasvamaan" papereilla saa lykkäystä. C-paperit eli ns. "hullun paperit" ovat parhaat, eli vapautettu palveluksesta. Parit E:t niin voi saada sitten kultamitalin eli C:n.
Hullun paperit voi saada sairastamalla reumaa tai diabetesta. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
suorastaan muotia hankkia nuo "hullunpaperit", ettei tarvitse mennä inttiin. Pojat keksivät kilvan keinoja, kuka osaa parhaiten feikata masennusta, bipolaaria ja herra ties mitä. Lukekaapa muutamia sivustoja joille pääsee mm. facebookin kautta, niillähän annetaan ihan konkreettisia neuvoja miten välttyä intiltä ja hämätä lääkäreitä.
Kuka idiootti nyt lähtisi puoleksi vuodeksi toisten idioottien komennettavaksi jonnekin puskiin, jos voi senkin ajan vetää lonkkaa yhteiskunnan kustannuksella reppureissulla Intiassa?
Olis ehkä syytä mennä, ettei sitten tarvitse itku silmässä mennä jossain vaiheessa oikeasti ampumaan ihmisiä.
Pelote on ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lortti. Toivottavasti olet yksinäinen peräkammarinpoika. En voi ymmärtää naista joka tuollaiseen lyhyeen tikkuun tarttuu...
Molemmilla pojillani on C paperit ja olen siitä ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Koromavirusten, brexitin, terroristien ja ilmastonmuutoksen aikana en kyllä todellakaan olisi ylpeä lapsista, jotka heikentävät tietoisesti Suomen puolustuksen uskottavuutta.
Sota voi todellakin syttyä hetkessä. Syypää on silloin se kansanosa, joka mukavuudenhalussaan on jättänyt valtiollisen itsepuolustuksen harjoittelun suorittamatta.
Tosin, silloin nämäkin joutuvat, ennemmin tai myöhemmin, tuleen.
Vierailija kirjoitti:
Älä yritä, kyllä sut tunnistetaan.
Lortti.
Hei AP, kun sä vastailet näissä trolliketjuissa itse itsellesi, jätätkö aina noi 2-3 kertaiset kappalejaot tarkoituksella vihjeenä, että tarkkasilmäiset tunnistavat sinut samaksi henkilöksi, vai oletko vaan kädetön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lortti. Toivottavasti olet yksinäinen peräkammarinpoika. En voi ymmärtää naista joka tuollaiseen lyhyeen tikkuun tarttuu...
Oletkin oksennettu räkä. Te inttiinpakottajat olette saastaa.
Helposti noi kommarit saa pidettyä armeijan pystyssä vaikka suolen talous ihan persiillään.
No ei ole mitään järkeä mennä vanhenpana inttiin vaan heti nuorena, kun on vielä kakara. Johan 25v. on jo työelämässä.