Joulu pilalla, alkoi lasten perseet laulaa tossa
tunti sitten. Mahataudin vissiin pukkas päälle,hienoa.
Kommentit (23)
Vierailija:
tunti sitten. Mahataudin vissiin pukkas päälle,hienoa.
ku täydessä kännissä laulattaa persettä oikein olan takaa!
Selvänä se laulaa: " prööt, prööt, prööt!" .
Mut kännissä vetelee: " töörp, öörtp, röötp!" .
Kyl on kauheeta kuunnella :(((
No, jos olis sellainen pikaruikkis vaan.
koittakaa jaksaa ja hae heti aamulla apteekista Rela-maitohappobakteereita. Ne on pureskeltavia ja hyvän makusia. Omalla taaperolla loppu ripuli päivässä kun edellisellä kerralla sitä kesti 5 pv...
Onko tämä ilmaisu ' perseet laulaa' ensimmäinen mikä sinulle tulee mieleen vai halusitko vain olla mahdollisimman räväkkä?
Vierailija:
Onko tämä ilmaisu ' perseet laulaa' ensimmäinen mikä sinulle tulee mieleen vai halusitko vain olla mahdollisimman räväkkä?
Tuohan oli selvää suomea. (en ole ap)
mutta yhden päivän tuota vain kesti. Eiköhän huomenna ole jo tilanne ihan hallinnassa (ellette itse ole saaneet samaa pöpöä)
Ja olen sitten hienohelma, jos niin haluatte. Mun lapsilla on peput. Mutta asian ytimeen mennäkseni; toivotan voimia ja kaikesta huolimatta hyvää joulua.
täälläkin ' kiva' joulu. 1,5v pojalla rs-virus ja henki kulkee nyt niin vaikeasti, et saas nähdä ollaanko huomenna osastolla. Oikein, oikein mukavaa #####
Koittakaa kestää ja parantukaa pikkuiset pian!!! Ikävää tuollainen. :( Toivottavasti kukaan ei kuitenkaan joudu sairaalassa jouluaan viettämään.
" Pienoisten pilttieni peput/pyllyt esittävät musiikkia."
Ettei kukaan vaan loukkaannu roiseista ilmauksista.
ei ap
perse sanaa tuskin käytät lastesi kuullen itsekään
Olet varmaan meidän entinen naapuri, joka huusi päivät pitkät pihalla omille lapsilleen (2 x alle 6 v.): " s**tanan kakarat, p**rkele, tänne sieltä heti, h**vetin kusipäät.
että sua rupes ärsyttää joku naapurin lasten laulu tai jtoain :)
luoja noita kommentteja ja ahdasmielisyyksiä joistakin sanoista tai sanonnoista. OIKEASTI!!!! tsemppiä sulle ap ja lapset!!! Ja perseeet laulaa ; )))
5-vuotiaalla ja kohta 2-vuotiaalla. Toivottavasti ei ole tuo rs. Tai olkoon mikä on, hirveä silti.
Mun mielestä saa sanoa perse.
oliks nääki viime vuoden keskusteluja?meinas tulla jogurtit nenästä ulos ku taas repesin näille hyville " keskusteluille" =D