Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yh:lle toinen ystävällinen kysymys...

Vierailija
23.12.2005 |

Miksi olette yhna? Tai siis mitkä olivat suurimmat syyt, miksi lähditte parisuhteesta tai miehenne lähti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli henkisesti väkivaltainen, uhkaili ja kiristi vaikka millä. Lähti vaan. Rupesi sitten anelemaan takaisin muutaman kk päästä mutten enää harkinnutkaan kun näin, että hän pystyi noin vaan hylkäämään lapsensa (ei pitänyt kuukausiin mitään yhteyttä). Sellaista lapsenjättäjämiestä en arvosta. Enkä voi harkita elää avioliitossa ihmisen kanssa jonka edesottamuksia halveksin.

Vierailija
2/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimme kaikki paremmin kun tapaamme aina välillä muttemme asu saman katon alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua enää ikinä nähdä sitä sikaa!

Vierailija
4/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai narautit miehen viranomaisille!

Meilläkin mies petti ja jätti, vain.

Vierailija
5/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti ja hyväksikäytti. Yritin aina antaa anteeksi ja aloittaa alusta, muttei siitä mitään tullut. Reilu 2v erosta nyt. Ja ei kaduta.

Vierailija
6/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan vääristä syistä alun alkaen menin yhteen lapseni isän kanssa. oli kivaa kun joku oli " kaverina" ,luulin itsekin olevani oikeilla teillä. Huomasin kuitenkin pari vuotta lapsen jälkeen että oma elämäni oli aivan muuta kuin onnellinen...Ja lapsen takia suhteeseen jääminen olisi ollut huono ratkaisu kaikkien kannalta. Joskus herää vain tavallaan liian myöhään omiin ajatu´ksiin ja toiveisiin... Nykyään olen onnellinen ja seurustelen...sekä tiedostan haluni ja tunteeni.

Onhan siinä ollut mukana varmasti kokemus ja kyvyttömyys siihen aikaan tietää mitä todella haluaa.

Olen ollut onnellinen ja tyytväinen ratkaisuuni,vaikka aina ei ole ollut helppoa . ))

Vierailija
7/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin arvata että halusit kaivella lisää näitä " äiti lähti" tarinoita. P.S. Mä myös petetty ja jätetty.

Vierailija
8/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoroin hyvä - vuoroin paha - ja yritti saada minut luulemaan itseäni mielisairaaksi.

Vierailija
9/11 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi pitää työnsä mielummin. Koitettiin elää yhdessä, mutta hän oli 4-6 pv/ vko reissussa ja kotonaoloajat hän nukkui.

Hoidin vauvaa täysin yksin, mitä nyt välillä pesin miehelle pyykkiä ja laitoin ruokaa.

Olen todella paljon onnellisempi nyt yh:na!

Vierailija
10/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvä elämä ja kaikkea yllinkyllin ja lapset ei ole eronneet isästään vaan heillä on huolehtiva isä mutta mä en kerta kaikkiaan kestä ukkoja vaivoinani enkä tarvii niiden tuohia enkä tuhkia.

Vierailija
11/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyennyt aborttiin niin myöhäisessä vaiheessa, vaikka lapsen isä siihen painostikin. Isä ei halunnut edes tunnustaa isyyttään (edes verikokeilla), enkä minä halunnut painostaa. Helpommalla olenkin päässyt kun en pakottamaan lähtenyt. Lapseni isä ei ole missään tekemisissä kanssamme.

Itse nykyään seurustelen upean miehen kanssa joka rakastaa myös poikaani :)