Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sectioäidit, kuinka runsasta jälkivuotoa?

23.12.2005 |

Kuinka runsasta jälkivuoto on teillä muilla ollut, kun minusta tämä alkaa jo melkein lisääntymään. Leikkauksesta on tasan viikko ja viime yönäkin sain vaihtaa kahdesti yösidettä, tosin jo oman mukavuudenkin vuoksi, kun joka holahduksella tuntuu, että tuleeko jo läpi. Vuoto on edelleen kuin lantattua verta, eikä rusehtavaa kuin edellisellä kerralla. Muuten olen jo tosi hyvässä kunnossa ja pärjään ilman kipulääkkeitä. Haava on tietysti vielä arka, mutta ei koko ajan kipeä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjäsin jo toisella viikolla pikkusiteillä eli vuoto ei kovin runsasta enää tuossa vaiheessa. Kolmisen viikkoa vuodin.

Vierailija
2/4 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin viikossa tyrehtyi vuoto aika minimaaliseksi, mutta sidettä tarvi kuitenkin yhteensä n. kuukauden. Sellasta pientä tihkuttelua oli kaksi viikkoa. Nyt synnytyksestä 6 vk. Mun on tosin paha mennä sanomaan mistä vuoto itse asiassa tuli, sillä tuli myös kaksi repeämää sisälle.. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun sektiosta huomenna 4 viikkoa,jälkivuotoa tulee vieläkin mutta ei kovin usein.ekat pari viikkoa vuoto oli aika runsasta ja kun kotiin päästiin,se vuoto lisääntyi ja vasta nyt hiljattain olen siirtynyt pienempiin kuin yösiteisiin.se on varmaan yksilöllistä tuo vuodon tulo mutta just 1-2 viikkoa sektiosta vuoto oli runsasta.Nyt ei usein tule mutta tulee kuitenkin.

Esikoisesta oli myös sektio ja silloin tuli 4 viikkoa vähän enemmän vuotoa ja yhteensä 7 viikkoa,loppuajat aivan vähäistä ruskeaa enää.Että kauan voi tulla.

toivottavasti mulla pian loppuu kokonaan.

äitiliini ja poju 3vko6pv

Vierailija
4/4 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 7,5viikkoa runsasta vuotoa sektion jälkeen. Ensin luulin että loppui ja sitten tuli taas tulvimalla, oikeasti kun pöntölle menin, lorisi vain veri!!

Kai se kohdun limakalvon paraneminen tekee sen?? Hb laski 120 alas 89,