Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näen miehestäni kummallisia unia?!

Vierailija
23.12.2005 |

Viime yönä, taas ties kuinka mones kerta kuukauden sisällä näin lähes samanlaista unta miehestäni ja minusta. Nämät unet jäävät vielä pyörimään päähän :(

Mieheni jättää minut ja muuttuu välinpitämättömäksi minua kohtaan. Näissä unissa olen aivan raivona! Siis se vihan tunteminen on niin voimakasta että saatan herätä siihen keskellä yötä taikka aamulla tuntea miestäni kohtaan vihaa... Yhdessä unessa jopa käskin miesjoukon hakata mieheni kun inhosin niin paljon tätä. Siis ihan kaameeta! On jäänyt epäselväksi että jättääkö mies minut jonkin toisen naisen vuoksi vai miksi? Monesti myös minä etsin itselleni uuden miehen mutta en kuitenkaan kelpuuta ketään lapseni isäksi.

En ymmärrä ollenkaan näitä unia?! Emme ole riidelleet aikoihin. Juttelememme paljon yhdessä. Mieheni ei ole antanut mitään aihetta ajatella tämmöisiä asioita. Takana on yli 10 vuotta yhdessäoloa ja melko " kiinni" ollaan toisissamme. Mistä nämä unet nyt sitten kertovat?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan pois tolaltani vielä kun heräsin. Oli niin todentuntunen uni et vieläkin puistattaa.

Vierailija
2/2 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tässäkin tapauksessa voit alitajunnassasi käsitellä jotain ongelmaa, jonka pelkäät rikkovan jotain tähän asti pysyväksi ajattelemaasi.

Miehen lähtö siis saattaa kuvata esimerkiksi työtilannettasi, jonka pelkäät jostain syystä menettäväsi. Olet siis vihainen tilanteelle (työ) et miehellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan