10-v pyysi rintaliivit --- ostanko?
Tytöllä vasta pienet alut, ja toppi rintsikoita on. Haluaisi sellaiset 65AA liivit.
Kommentit (72)
Aihe on varmasti aina jollekin ajankohtainen, toivottavasti ap:n tyttö on jo liivinsä saanut kun ketju on 3v vanha
En ostaisi rintaliivejä jos ei olisi aitoa tarvetta ts. rinnat eivät ole kasvaneet. Miksi ihmeessä noin pieni lapsi muutoin tarvitsisi liivejä. Rintojen tukeminen on eri asia, mutta seksialusvaatemielessä tuon ikäinen ei rintaliivejä tarvitse.
Jos pyytää, niin todellakin ostat!
Kannattaa ostaa, siis jos on tarvis. Jos haluaa 65AA rintsikat, niin miksei, jos sellainenkin koko on. Löysin ainakin itse Elokeskuksesta rintaliiviostoksilla 65AA kokoiset Minni Hiiri-liivit. Minun 10v tytöllä on jo tarvetta, menemme huomenna katselemaan.
Oliko AP äsken tyttönsä kanssa rintaliiviostoksilla? Näin Halpa-Hallissa puolisen tuntia sitten äidin ja noin 10-vuotiaan tytön valitsemassa tytölle selvästi ensimmäisiä liivejä.
Oho... Luultavasti on saanut jo liivit, kun katsoo aloituksen aikaa. Anteeksi. :D[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 19:48"]Oliko AP äsken tyttönsä kanssa rintaliiviostoksilla? Näin Halpa-Hallissa puolisen tuntia sitten äidin ja noin 10-vuotiaan tytön valitsemassa tytölle selvästi ensimmäisiä liivejä.
[/quote]
No läskejäbpn perkele jo 11 vuotiaalla JO C-kuppi ei tod voi olla älä ees yritä
Oon 12v tyttö ja en omista viäkää ku sellasia toppirintsikoita koska äiti on luvannu mulle monta kertaa et se ostais mut eipä oo näkyny :/
65 ja 60 ovat kyllä ihan aikuisten ympärysmittoja.
Sen verran pitäisi äitien katsoa tyttäriensä perään, etteivät ostelisi topattuja rintsikoita. En mitenkään voi ymmärtää sellaisia jotka ostavat vieläpä ihan itse niitä tytöilleen. Ei pitäisi kannustaa sellaiseen. Kaikkein kamalinta on kun tytöt joilla on ihan sopivan kokoiset tai isot rinnat, käyttävät niitä ja sitten on rinnat kurkussa ja facebook täynnä herutuskuvia. järkeä päähän niin tyttärille kuin äideillekkin..
Mulla on sillee et mul on iha keskiverto rinnat ja oon 11v mut en uskalla sanoo äitille et tarttisin rintsikat ja tuntuu et se ei ikinä kysy
Mulla on sillee et mul on iha keskiverto rinnat ja oon 11v mut en uskalla sanoo äitille et tarttisin rintsikat ja tuntuu et se ei ikinä kysy
Jos ei oo viel tarvetta niin älä osta sano vaikka "sit kun oot vähän isompi" koska oon ite 19.v ja muistan kun olin ala asteella ja jotkut tytöt osti 2lkl rintsikat eikä niillä ollu ees rintoi ja aina pukkareissa kaikki niille nauro (ne ei ollu mun luokalla)
Jos on rinnat kasvaneet ja tarvii eikä vain esittele. Jos hänellä on rintoja enemmän nii sillon mut jos ei ole mihi tarvik? Haloo? Rintsikoita käytetään rintojen tukemiseen ja myös ettei ne ala roikkumaan ei poikien tai esittelyn hallö VUOKSI!!
Vierailija kirjoitti:
Rintaliivifanatismia ilmassa. Tutkimusten mukaan rintaliivit vain veltostuttavat rinnat.
Jos tyttö haluaa niin ok, mutta eivät ne ole mikään 'luonnollinen' ja välttämätön asia, joka jossain vaiheessa elämää olisi 'auttamattoman myöhäistä'.
Liivit tukee isompia rintoja. Nämä tutkimusten mukaan rintoja veltostuttavat on jotain -a-kuppisia.
Heidän väitteensä ei kuitenkaan muuta fysiikan lakeja.
Olisko jossain HM:ssä. Älä tee asiasta numeroa.
Minua kiusattiin koulussa poikien toimesta kun mulla ei ollut rintsikoita. Siitä jäi niin kauheat traumat, että omille lapsille aion ainakin antaa rahaa rintsikoihin...