Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Yhtä asiaa toivoisin tältä joululta.
23.12.2005 |
Että sitä tsunami aihetta ei enää vatvottaisi.
Tapahtuma oli kerrassaan surullinen ja kosketti,mutta siitä on jo vuosi ja se ei tuo kenenkään lähimmäistä takaisin,vaikka sitä pohdittaisiin joka tuutista.
Tulee vaan mieleen,jos koko joulu siitä telkkarissa paasataan,että olenko ikuisesti jollekkin kiitollisuuden velassa,että minä enkä minun perheeni ollut siellä silloin..
Onko muita jolla tälläisiä ajatuksia?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa