Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ou jesh! Oksennustauti rantautui sitten meillekin näin joulun kunniaksi
23.12.2005 |
Oikein klassinen ja jo perinteeksi muodostunut joulu-mahatauti on nyt sitten vihdoinkin täällä. Esikoinen oksensi yön ja pikkuveli aloitti äsken. JEEE...VIT..... Joulumieli hohhoijaa!
Kommentit (2)
ja matot on oksennettu pilalle. Aivan holtitonta tuo meno... Kohta varmaan itse oksentaa... Miks aina meille? nimim. jopa kolme oksennusta vatiin kalastanut. ;(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
joten kohta lentää, myös 2-vuotiaat tuplat saavat mitä ilmeisimmin mahataudin, yritän ennaltaehkäistä ja syötän heille gefilus-kapseleita