Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua; edullinen lahja miehelle, tänään oltu 3v kihloissa???

Vierailija
23.12.2005 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olishan se pitänyt tietää että kettuilijoita täällä vaan on, hyvät joulut teille vaan.

p.s olin vasta kaverin häissä joka on ollut ainakin 5v kihloissa ennen niitä häitä!!!

Vierailija
2/20 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaik muuten menee hyvin, mut ku ukko ei oo viel halukas naimisiin asti menee, on yhteinen lapsi ja talo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt te sitte käännätte veistä haavassa. kiiti. just kun aloin hyväksyy tilanteen.

Vierailija
4/20 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesänä sovittiin elokuuksi hääpäivä. Että kyllä kihlaus on lupaus, olkoon kihlaus kuin pitkä tahansa. Tämä siis vastaukseksi nrolle 6.

Vierailija
5/20 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joko tosi lapsellinen tai sitten aidosti kaivat verta nenästäs.

Itse henkilökohtaisesti en menisi kihloihin jos häitä ei suunnitteilla vuoden sisään. Aika noloa nämä pitkät kihlat..

Vierailija
6/20 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut joutuu säästämään rahaa häitä varten.sama se meneekö naimisiin 1 vuoden kihloissa olon jälkeen vai 15 vuoden kihloissa olon jälkeen.hätäilemällä ei tuu ku k***päisiä lapsia!!!!!

Vierailija
7/20 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ainahan voit käydä myös seksikaupassa ja ostaa jotain yhteistä kivaa. Enkä nyt tarkoita välttämättä mitään ruoskia tms, vaan esim. aromaattista hierontaöljyä tms. eroottista. Tai jos hellyyttävää haluat kehystä joku kiva kuva itsestäsi/lapsestanne (jos sellainen on) tai teistä molemmista. Hae sisustuskaupasta joku vähän tyylikkäämpi kehys.

Tai sitten huumorilinjalle: osta pieni kori olutta, kaikkia erilaisia ja erimerkkisiä erikoisoluita esimerkiksi ja lahjanarua ympärille. Tai sitten vaan kata kynttiläillallinen ja avaa pöytään joku hyvä viinipullo.

Me kanssa ollaan oltu kohta kaksi vuotta kihloissa, eikä häitä tule olemaan ainakaan kahteen seuraavaan vuoteen. Ja kyse ei ole siitä, etteikö mies (tai minä) haluttaisi naimisiin. Haluttaisiin kovasti ja usein rupatellaan mitä kaikkea häihin tehdään ja mitä siellä tarjotaan. Mieskin katselee kirkkoja, juhlatiloja ja vihkisormuksia netistä ja ottaa näitäa asioita itse puheeksi. Kyse vaan on siitä, että haluamme kunnon häät sitten kun ne pidetään. Haluamme kutsua kaikki kaverit ja suvun ja kestitä kunnolla ja juhlia ainutkertaista päivää KUNNOLLA. Ja tällä hetkellä kun vain mies tienaa ja minä olen opiskelija ei rahaa kertakaikkiaan säästetä sadan hengen häitä varten kovin nopeasti kun lapsikin kuuluu perheeseen ja pk-seudulla eletään. Miehen vanhemmat ovat kuolleet ja omani eivät ole kovin varakkaita, joten " pappa ei maksa" , kuten monilla. Omituista, etteivät kaikki käsitä, ettei kaikilla pareilla löydy sitä tuohta taskusta noin vain juhlatilavuokriin, pukuihin ja kestitykseen, ja monet joutuvat säästämään tai odottamaan parempaa elämäntilannetta jos häät haluavat!

Vierailija
8/20 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurattaa... oot melko hassu... ja 15, kiitos vinkeistä.

tottakai mä ostan jotain pientä hänelle. Hän on ihan onnellinen ollessaan kihloissa kanssani, niin on sanonut ja on myös sanonut että haluaa viettää elmänsä kanssani. Meilläkään ei " pappa maksa" häitä, vaan itse ne kustannetaan jos joskus ne pidetään. Mieheni pitää kihloja jo ihan tarpeeksi hyvänä sitoutumisena. mutta kukin ajattelee tavallaan.

Vierailija
9/20 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksiköhän miehen pitäisi hääpäivää ehdotella? Minä en halua naimisiin vaikka on lapsiakin...

Vierailija
10/20 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tapauksia jotka ovat menneet naimisiin ja eronneet 2vuoden sisällä...kun ei oollutkaan " kivaa"

Vierailija
11/20 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 16 naimisissa ollut

Vierailija
12/20 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sitten ottanut selvää omasta ja lapsesi juridisesta asemasta!? Se nyt vain on TYHMÄÄ olla avoliitossa jos kerta muksujakin ja omaisuutta on!

Vierailija
13/20 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä ois arvannu et yks lahjavinnkikysely tuottaa tämmösen kinastelun.

anteeksi että erehdyin kysymään.

miksei saisi rakastaan muistaa merkkipäivämme johdosta?

inhottavia ihmisiä TE olette, onneksi en tunne teidänlaisianne.

Vierailija
14/20 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ensi juhannuksena oltu kihloissa 3 vuotta ja meilläkin on lapsi ja oma (pankin) talo. naimisiin mennään kun on siihen varaa. Mielestäni voitaisiin jo kaikki siirtyä 2000-luvulle ja unohtaa ne vanhat ja aikansa eläneet käsitykset kihlautumis ajoista. Ja kukin tyylillään, ei pitäisi muiden persettä kaivella toisten kihloissa olot.

Jos haluat muistaa miestäsi voit myös itse tehdä hänelle lahjakortin/etuseteleitä. Itse tein kullalle kihlajais lahjaksi nipun seteleitä joissa jalkahoito, hieronta, vapaailta ym... Voi toki keksiä jotain rohkeampaakin. Kerran sai myös 2 korttia joilla saattoi minkä tahansa riidan/väittelyn päätteksi pistää minut toteamaan että olen väärässä vaikka sitten kaikkien tuttujen ja kavereiden edessä. Nostaa mukavasti miehen itsetuntoa ja se todella syö naista. Saattaa kuulostaa lapselliselta mutta meillä mies tykkäsi.

Onnea teille molemmille!

Vierailija
15/20 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, varmaa tosin tykkää, olette varmaan valmiiksi saman kylän pentuja ; )

Vierailija
16/20 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatika sitten antaa lahjoja? Tai taitaa olla näitten ilkeiden av-mammojen ajatusmaailmaa. Musta on se teinimeinikiä, että arvostellaan toisten kihla-aikoja tai juhlimisia! Miten IHMEESSÄ saitte sättimisketjun tästäkin aikaiseksi. Kasvakaa ihan tosi aikuisiksi ja ottakaa pää pois sieltä.....

Ap:lle oikein hyvää merkkipäivää ja jos et keksi lahjaa, niin varmasti hyvä illallinen juhlistaa päivää :)

Vierailija
17/20 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisiinmenoa vaan arvostelevat pitkää kihlausta taitavat olla niitä, jotka hyppää naimisiin yhtään harkitsematta sit sitä erotaan ja mennään taas nopsaan naimisiin ja erotaan ja mennään...

Vierailija
18/20 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainio idea.

tiedoksi " sättijöille" siksi tätä täällä kysyin kun joululahjaksi on jo vaikka mitä kivaa ostettu, ideat jo käytetty. täältä nyt kiitos vaan muutamalle normaalille, asialliselle ihmiselle, sain vinkkejä. kiitos. ap

Vierailija
19/20 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennään kihloihin ja naimisiin ja saadaan se esikoinen+ otetaan pankkilaina perheasuntoa varten. Normaalia tai ainakaan viisasta ei ole tehdä lasta 18-vuotiaana sille saman kylän Pertsalle ja sitten vonkua täällä kun " Pertsa ei vieläkään 3 vuoden päästä suostu mun kaa naimisiin. Ja mitä kivaa sitä Pertsalle silti ostais kun on se niin rakas.." Aivan superhyper säälittävää!

Onneksi itse kuulun tuohon ekaan ryhmään, huh!

Vierailija
20/20 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mennään kihloihin ja naimisiin ja saadaan se esikoinen+ otetaan pankkilaina perheasuntoa varten. Normaalia tai ainakaan viisasta ei ole tehdä lasta 18-vuotiaana sille saman kylän Pertsalle ja sitten vonkua täällä kun " Pertsa ei vieläkään 3 vuoden päästä suostu mun kaa naimisiin. Ja mitä kivaa sitä Pertsalle silti ostais kun on se niin rakas.." Aivan superhyper säälittävää!" EN VARSINKAAN TUOHON. HEHHEHHEEEE, ap, ja mä lopetan nyt tän tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan