Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

....KESÄNUPUT MA-KE...

16.06.2008 |

http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…

Ja siinä linkkiä loppuviikon pinoutumiseen jossa olikin paljon actionia....

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksamista tulin tänne toivottelemaan kaikille ison masun kanssa taapertaville. Kyllä se kohta helpottaa. Artille lykkyä huomiselle käynnistykselle! Eiköhän noilla viikoilla ala kohdussakin olemaan jo kypsä taimi odottamassa ulospääsyä. Hyvin olet jaksanut, oma pää olisi hajonnut jo tuhannesti sinun tilanteessasi!

Sain meidän tytön juuri nukkumaan ja toivon, että hän jaksaisi nukkua nyt muutaman tunnin. Tänään hän onkin ollut jo paljon virkeämpi ja jaksanut jopa valvoskella enemmän.

Tuon pullottelun kanssa olen hukassa kun en tiedä miten iso vatsalaukku tuollaisella nelikiloisella on. Tuntuu, että olen antanut koko ajan liian vähän. Varsinkin nyt iltasella oli melkoinen itku, joka päättyi vasta siihen kun annoin lisämaitoa. Rintaakin olen tarjonnut, mutten luota yhtään siihen, että hän saa siitä tarpeeksi kun ei kerran osaa imeä sitä oikein. Onneksi pääsen käymään huomenna neuvolassa, josko siellä selviää, ollaanko menossa ylös vai alaspäin.

Tuo nesteen saaminen on muutenkin tärkeää nyt kesällä. Onko teidän vastasyntyneillä kovasti painaumia iholla? Meillä jää sukistakin jäljet vauvalle jalkaan. Nyt laitoinkin hänet nukkumaan peiton alle ilman sukkia.

Jaahas pitää mennä, kutsu kuuluu taas...

Kanelisokeri

Vierailija
22/54 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Tulin tädin tallista tunti sitten. HUOM. Älkää lukeko jos epäonnistunut hevosen synnytyskertomus ei tässä vaiheessa kiinnosta, niinkuin voi monella olla...

Täti soitteli puoliltaöin että tamma on alkanut varsomaan mutta vesien menosta on jo puoli tuntia eikä synnytys etene (hevosella kuuluis edetä nopeasti). Tapeltiin tunnin verran tuon tammani puolesta, ja se jouduttiin lopettamaan/ kuoli varsomiseen.

Eläinlääkäri tuli yli 50km päästä, ja varsa oli virheasennossa (selällään) ja varmaankin oli jo kuollut valmiiksi kohtuun. Tammalla oli tosi voimakkaat supistukset (niinkuin hevosilla on) ja se ei silti saanut varsaa liikkumaan mihinkään, sen sijaan joka supistuksella peräsuolta tuli esiin... Tämän estämiseksi tammaa taluteltiin kunnes ell tuli. Tässä vaiheessa oli kulunut jo yli tunti varsomisen alkamisesta joten oli jo selvää että varsa on kuollut ja tammakin huonolla ennusteella...

Kun tamma vietiin talliin että koitetaan saada varsa ulos, niin se kaatuikin pian karsinassa makuulle väsymyksestä ja estelyistä huolimatta rupesi taas yrittämään työntää varsaa ulos. Suoltahan sieltä vaan taas tuli vaikka kaksin käsin työnnettiin vastaan, ja yhtäkkiä suoli repesikin meidän käsiin... Oli se kauheaa katsottavaa kun tiesi että nyt on peli menetetty, eikä siinä eläinlääkärillekään jäänyt muuta tehtäväksi kuin antaa äkkiä morfiinia ja nukutuspiikit kärsivälle tammaparalle.

Varsaa ei ikinä saatu nähdä mutta raskaampaa oli katsoa tamman kipuja. Onneksi sen ei tuntikaupalla kuitenkaan tarvinnut kärsiä.

Pitäiskö lopettaa koko eläinten pito, välillä tuntuu siltä... Oli se kuitenkin lohduttavaa tulla kotiin kun täällä kaksi koiraa on iloisena vastassa ja saa niitä halailla.

Huomenna hautaavat tamman, mun ei kuulemma tarvi tulla paikalle tässä tilassa. Periaatteessa kokisin sen velvollisuudeksi mennä vaan jospa näillä vuorokausilla jo uskoisin muidenkin sanaa. Ei oikein nyt nukuta, vaan on kai se mentävä yrittämään kun ei tiedä milloin itselle se lähtö tulee.

Alcatraz "the murheenkryyni" 40+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin alkoi eilen illalla jotain tapahtumaan, eli alkoi tulla sitä limatulppaa ja supistelemaan n.10 min välein. Siinä vaiheessa olisi halunnut löytää itsestään STOP-nappulan, että ei yöllä tapahtuisi mitään kun kuopuksellakin nousi illalla kuume :(

No nyt ollaan aamuun selvitty ja limatulppaa tulee edelleen. Supistuksia tulee muttei vielä ainakaan juuri herättyäni mitenkään säännöllisesti. Sen verran kuitenkin että pitää varmaan perua kuopuksen hammastarkastus tältä päivältä ja oikeasti pakata tuo sairaalakassi loppuun ja tyttöjen kassi hoitoa varten.

Jännittävää!

Näin viime yönä jopa UNTAkin ja siinä synnytin tytön 48 cm ja 6138 g. Synnytys oli unessa niin helppo etten siitä edes mitään muistanut, luulin vaan nukkuneeni koko synnytyksen ajan ja vonkasin vaan mieheltäni seksiä :) :)

no totuus tullee olemaan sitten jotain ihan muuta :)

Päänsärky vaan jatkuu kolmatta päivää, liittyyköhän se nyt sitten jotenkin synnytyksen lähestymiseen. Nyt ainakin jaksan uskoa näillä oireilla että vauva on juhannusta ennen maailmassa :)

Minttu 40+2

Vierailija
24/54 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen koetus sulle ja vielä noilla viikoilla. On varmasti kauhea katsoa toisen tuskaa, kun ei oikein voi mitään tehdä. Ja vielä menettää tamma varsansa kanssa :( Mua rupes ihan itkettämään täällä. Voimia nyt sulle, ehkä tosiaan on nyt parempi, että lepäät ja annat toisten hoitaa hautaamisen.

Meillä pitäisi tehdä päätös koiravanhuksemme lopettamisesta. Onhan se jo vanha ja ei oikein jaksa kävellä, ontuu lenkillä jalkaansa jos mihinkään edes suostuu lähtemään. Mutta muuten terve ja on ruvennut olemaan oikea sylikissa. Koko ajan vieressä ja sylissä. Mutta meidän muutto olisi sille liian rankka kokemus. Ei tämä ole mitään verrattuna Alcatrazin kokemaan, mutta kyllä nuo eläimet saavat ainakin mut aina niin tunteelliseksi. Mulle on muuten joka raskauden yhteydessä käynyt koirille jotain.

Mä olen ihan puhki kun en oikeasti nuku öitä. Ehdin jo aamulla hermostua miehelle, kun kukaan ei huomioi, että mä olen viimeisilläni raskaana. Mä vaan senkin mielestä hoidan lomallani lapsia kotona, onko se nyt muka rankkaa? Ja kehtas vielä sanoa, että onhan hänelläkin rankkaa, just joo, tällä hetkellä on varmasti ihan yhtä rankkaa kuin mulla. Ois kiva jos joku tarjoutus tulemaan auttamaan että saisin edes päivällä levätä. Selkäsärky on hirveetä (ei taida johtua lähestyvästä synnytyksestä, mun selkäsairaus vaan oireilee) ja tiedän sen pahenevan synnytykssen jälkeen. Anteeksi valivaliviesti. Mietin jopa, et jos synnytys käynnistyy ni en edes ilmota miehelle. Enpähän rasita häntä kun kerta on niin rankkaa muutenkin, kyllähän minä yhden synnytyksen hoidan tässä muun homman ohessa. Himskatti että ottaa päähän!

Anteeksi valitus! Onneksi luin, kenenkäs kirjotus se oli, unohdin nimen, synnytysunesta;) Se olisikin, kun synnytyksen jäkeen rupesi sekstaamaan miehen kanssa synnytyssalissa, onkohan sitä koskaan tapahtunut ;)

Selma 39+0 (kiukkuinen ja väsynyt)

Vierailija
25/54 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten pahoillani olen puolestasi!!!

Itsekin hevosihmisenä voin vaan yrittää kuvitella mikä olotilasi tällä hetkellä on.

Kovasti voimia ja koita jotenkin jaksaa!

Nappula

Vierailija
26/54 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintapumpuista: itse vannon Aventin käsikäyttöisen nimeen! Rintapumppujen Rolls Royce. Onhan se toki kalliimpi mutta peittoaa muut mennen tullen, ja netistä saa käytettyjä puoleen hintaan. Omani ostin 6v sitten ja eiköhän tuo vielä vuoden ole taas tarvittaessa käytössä kunnes pistän sen sitten myyntiin.

(Ainun pumppua joskus kaverilta lainasin ja se oli aivan kauhea kapistus)

Vierailija
27/54 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aventin isis on mullakin ja on kyllä hyvä. Pieni ja näppärä :)

Artille tsempitykset, eiköhän se vaavi tänään synny!

Alcatrazille halit! Todella surulista, kun menehtyi sekä tamma että varsa...voi ei :(

Laitetaahan vaan vauvaketju pystyyn, onhan meitä jo monta synnyttänyttä.

t:rouva ja pojanpallero 2vk (tasan!)

Vierailija
28/54 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alcatrazille jaksamista ja voimia!

Artille tsemppiä käynnistykseen! Näyttää siltä että olen varmaan itse ens viikolla samassa tilanteessa...

Eli kokonaisena ollaan täällä edelleen. Nyt vielä pystyis nukkumaan, mutta miksikähän se ei väsytä? Menin nukkumaan 23.30 ja 7.15 olin jo virkkuna ylhäällä. Ja kerran vaan tarvi käydä vessassa. Vessareissulle nousu yöllä on yhtä tuskaa kipujen puolesta ja silloin tuli ensimmäinen todella kipeä supistus, tuntui että selkä ja maha on tulessa ja mihinkään ei kärsinyt liikahtaa. Mutta sen jälkeen on ollut vain muutamia pieniä supisteluja.

Nyt pitää lähteä käymään kaupassa....

Tuikku rv 41+1

Vierailija
29/54 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alcatraz voi miten surullista!! :( varmaan kamalaa katseltavaa kun lukeminenkin tuotti tuskaa...

tsemppiä artille synnytykseen!

syöttöhulinoista: sain eilen sairaalasta sitä hormooni nenäsumutetta ja sitä olen suihkautellut ennen syöttöjä. maitoa kyllä tulee nyt, mutta edelleen tyttö on tunnin tisulla ja heti levoton perään ja juo pumpattua maitoa pullosta vielä 80ml..... jotkut hoitajat varoittivat vatsalaukun venymisestä, toiset sanoo et saa jo venyä ja eihän lasta nälässä voi pitää. taitaa vaavi pitää tissiä vaan tuttina ja ei oikeesti juo niistä mitään juuri.... yöllä menee 2-3 tuntia yhtä putkea syöttörumbaan, tekis mieli jatkaa vaan pumppaamista kun ei tuosta tissistä näköjään oo mitään hyötyä, mut eipä vielä lannistuta, typy on vasta 5päivää..

hankala kirjottaa yhdellä kädellä, todellinen sylivaavi meillä. esikoisen helppous mua yhä hämmästyttää...

pumpusta: mulla oli avrentin pumppu esikoiselta ja hyvä oli, nyt on ihan perus ainu, uudempi malli ja olen myös hyväksi kokenut.

jokohan se vauvapino on avattu...ainakin mulla ois kippesti tarvetta kaikenlaiselle veraistuelle tämän madamen kanssa. käympä vilkaisemassa.

tsemppiä kovasti kaikille isojen vatsojen kans kärvistelijöille.

kix ja madam 5 pv

Vierailija
30/54 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alcatrazille pahoittelut tapahtuneesta, varmasti aivan kauheaa seurata vierestä tuollaista! Art on varmaan tällä hetkellä jo synnyttämässä...

Minulla jo heräsi toiveet tänään että ehkä jotain jo rupeis tapahtumaan, oltiin esikoisen kanssa aamutouhuissa, ja yhtäkkiä rupesi vihlomaan kohdunsuuta aivan jumalattomasti. Kipu oli kyllä tosi kova, heitti pari kertaa ihan polvilleen. Tyttö kyseli että mikä äitillä on, ja hetken jo mietin että pitäiskö mies herättää (on yövuoron jäljiltä nukkumassa) etten pelästytä tuota lasta, mutta puolisen tuntia se vihlonta kesti ja sitten loppui. Mutta ehkä siellä jotain kuitenkin tapahtui kun noin kovasti koski! Supistuksista ei kyllä oo tietoakaan :) Tänään olis kyllä laskettu aika että sopii kyllä jo ulostautua.

Meillä on tänään ne miehen ukin hautajaiset eli ohjelmaa kyllä olis. Muistin yhtäkkiä eilen illalla että eihän tolle meidän esikoiselle oo mitään hautajaisvaatteita! Juhlamekko kyllä löytyy mutta haluaisin hautajaisiin jotain ihan yksiväristä, vaikka en kyllä meinannut mustaa hänelle edes etsiä, miun mielestä lapsilla ei tarvitse hautajaisissa ihan mustaa olla. No, se on lähdettävä vielä ennen hautajaisia kaupoilla pyörähtämään, onneksi ne on vasta viideltä. Neuvolakin on tänään, olin kyllä ehtinyt toivoa ettei sinne enää tartteis mennä :)

Ei hitto, kyllä tuota kohdunsuuta kolottaa edelleenkin! Näinköhän se siellä lähtis aukeemaan? No, kunhan ei sieltä hautajaisista tartteis lähteä kesken kaiken, en välttämättä halua mitään showta järjestää siellä.

Kärsimätöntä alkaa olla meno täällä meidän palstalla, toivotaan että päästään kaikki mahdollisimman pian nuuhkimaan omia nyyttejämme! Voi että se ihan pienien vauvojen tuhina on jotain niin ihanaa ääntä etten tiedä mitään suloisempaa... tahtoo jo sen vauvan!

Deepest_Blue rv 40 tasan (eräpäivä...)

Vierailija
31/54 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Alcatraz olen niin pahoillani, että menetit hevosesi. Kyllä tuntui pahalta sun puolesta. Voimia!

Täällä vavottu yöllä 1.30-3.00 käsittämättömän yhtäjaksoisen kivun kanssa. Kipu oli menkkamaista kipua, mutta voimakkaampaa. Tiedän kyllä mitä supistukset ovat, mutta mitä ihmettä on tällainen yhtäjaksoinen kipu? Esikoisesta pystyi selvästi laskemaan supistuksen alun ja lopun, nyt olen ihan huuli pyöreänä...Tämä tästä puuttuukin, että pitää alkaa arpomaan kipujen kanssa. Täytyy vaan toivoa, että kiputila sai aikaan jotain kohdunsuulla. Huomennahan se selviää, sillä menen ekaan yliaikaiskontrolliin sairaalaan heti aamusta. Sellainen alaselän juiliminen jäi kyllä tuosta viime öisestä. Anteeksi tämä omanapaisuus.

Kaikille voimia ja haleja. Artilla taisi olla tänä aamuna se käynnistys?

Eliador 41+4

Vierailija
32/54 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alcatrazille paljon voimia, luonto on joskus aivan liian julma :(

Oli sitten neuvola eikä ihmeitä. Sf-mitta ja paino olivat hieman laskeneet ja kaikki arvot, myös verensokeri, olivat kunnossa. Vauva alhaalla, muttei kiinnittynyt. Että ihan samaan malliin mennään kuin ennenkin! Verikokeessa jouduin käymään taas, niitä vesirokkovasta-aineita yhä varmistellaan, nyt kun kuopuskin sen sairasti.

Onpas jo monella taas hyviä merkkejä lähestyvästä. Ja teille, joilla jo komeasti yli, annan kaikki sympatiani. Itse oon ollut jo kolmesti samassa tilanteessa ja hyvin todennäköisesti myös neljännen kerran!

Piia ja tasaviikot 39

Vierailija
33/54 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limatulppaa tulee edelleen pikkuhiljaa kokoajan, mutta muuten tilanne ei tunnu edistyvän. Supistuksia tulee vain muutama tunnissa. Tuntuvat taas aivan alavatsalla kovilta kuukautiskivuilta kestäen puolesta minuutista minuuttiin. Pitää katsella iltaan alkavatko supparit lisääntymään ja kovenemaan, tarviiko viedä tytöt yöksi jo hoitoon vai vieläkö uskaltaa odottaa seuraavaan aamuun.

Ei ole sitten yksikään synnytys ja sen alkaminen samanlainen; eka alkoi lapsiveden tulemisilla, toinen näin samoin limatulpalla mutta siitä alkaneet supistukset ei koskaan laantuneet. Nyt olenkin taas ihan huuli pyöreänä että no mitäs tämä nyt on, kun eiliset lupaavat supistukset laantuivatkin aamuun mennessä..ei auta kuin katsoa ja odottaa. Mälsää kun ei viitsi mihinkään kotoakaan lähteä..jospa lähtisi etsimään varastosta omia vanhoja vaatteitaan :) Ihana ajatus että pääsee noista mammavaatteista vihdoinkin pian eroon!

-minttu 40+2-

Vierailija
34/54 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo lueskelemassa vauva-palstalla kesänuppujen tarinoita siinä toivossa, että kohta pääsisin itekin kirjoittelemaan sinne :) Kylläpä Nappulan vauva on ihana ja tosi muhkeat posket sillä kyllä on.

Supistuksia ei ole tänään juuri tullut ja vauva on ollut tosi hiljainen. Yleensä oon ollut huolissani rauhallisina päivinä, mutta nyt oon toiveikas, että se olisi merkki lähestyvästä synnytyksestä...

Onko muuten Tampereella mitään äitiryhmää tai äiti-vauvaryhmää? Mulla ei ole yhtään kaveria, jolla olisi lapsia, ja jos jo nyt raskausaikana on ollut välillä vähän orpo olo, niin mitähän se on sitten myöhemmin. Olisi kiva tutustua muihin tamperelaisiin äiteihin ihan livenä ja vaihtaa kokemuksia yms.

Voimia Alcatrazille!

Haissa 40+6

Vierailija
35/54 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kaikille - tuntuu että näitä tämmöisiä tapahtumia on ollut kuluneen vuoden aikana jo sen verran että sitä on alkanut oppimaan säästämään itseään. En aio jäädä murehtimaan "turhia" ja jossittelemaan, eteenpäinhän se on mentävä ja onhan mulla mahtavat, terveet kaksosvarsat - jotka nyt todellakin tuntuvat ihan tarkoituksella meille annetuilta kun menetettiin tuo toinen tamma sekä varsa.

Lähdin aamulla jo "shoppailemaan" etten istu päivää kotona murehtimassa ja suhteellisen hyvin tää päivä onkin sitten mennyt, paitsi päätä särkee ja on tokkurainen olo unen puutteesta vaikka nukuinkin jo pari tuntia päivällä. Hain postista miehen ostamia autonosia, ostin pihakiikkuun uuden pehmusteen Sotkasta ja itselle vihdoinkin uudet saappaat.

Musta on tuntunut eilisestä asti että vauva on jotenkin hieman kääntynyt, pylly ei enää ole selkeästi vasemmalla vaan tuntuu siirtyneen keskemmäs ja painaa siihen hassusti. Oikea kankku kramppailee edelleen ja on kaikenkaikkiaan semmonen hassu olo. Kaikki onkin jo sanoneet että tänä yönä tulee lähtö, huomenna olis iltapäivällä se neuvolakin jolle terkan kanssa naureskeltiin, että tuskin sinne asti joudun!

Hain taas kotoa lisää ihania froteepotkareita samalla kun hain lukemista :)

Alcatraz 40+4

Vierailija
36/54 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan mietin kehtaanko edes ilmoittautua, mutta pakko oli kirjautua : )

OIKEESTI TÄÄ EI OO TODELLISTA!!!!

Sain siis aamulla klo 9.00 1/4tablettia joka sai aikaan säännölliset 5min väliset supistukset, olivat välillä "tuntuvia" mutta eivät missään välissä kipeitä. Niitä tuli sen verran että uutta tablettia ei voitu antaa 4 tunnin päästä. Eikä myöhemminkään, kalvojen puhkaisua mietittiin, mutta sitten Klo 18 lääkäri antoi lausunnon että kotiin vaan aamulla takaisin...

Eli kaikki TAYSIIN MENIJÄT VARAUTUKAA: ns. "hyväkuntoiset" kotiutetaan jaloista pyörimästä. Henkilökuntaa on vähän, sijaisia ei saa ottaa jne.

No onneksi vauva voi LOISTAVASTI eikä äitikään nyt kamalasti kärsi - saipahan lepäillä täysihoidossa tämän kaiken kotihärdellin jälkeen, joten sen suhteen ei hätää, olisi vaan ihan kiva päästä juhannukseksi kotiin : )

art rv42+1

Vierailija
37/54 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän muut miehet olivat katsomassa monsteriautoshowta ja tytär häippäs Joensuuhun mun siskon luokse.

Eli nautin siitä, että tossu nousee ja ilma on kuin morsian. Meinasi niskasärky saada vallan ja jysäriä nostatella mutta ulkoilman sen verran auttoi että meni ohi. Hikosin kuin tilallinen possuja vaikka matkaa tuli vain jotain vajaa 2km. On se kunto ihan pohjalukemissa. Onneksi nousee nopeaan kun käy kävelyllä ja pidentää matkaa.

Vau, Art. Ei tunnu enää todelliselta tuo miten sitkeessä nyytti sulla on. Onko sinulla muut mukelot olleet noin pitkäkantoisia?

Alcatrazilla oli hurja juttu. Onneksi et jää märehtimään asiaa. Voimia sinulle.

Ja kaikille yhtenä kappaleena pysyneille voimia sitkutella tuomio loppuun asti. Ei se sinne sisään jää. Trust me. ;)

JAhas.. poika köllii miehen sylissä ja meno kuullostaa taas melko vetelältä..

Miten paljon kakkaa mahtuukin noin pieneen vauvaan? Tai no, syöhän se vähän väliä. Taitaa olla enempi semmoinen läpipasko tapaus tämä meidän natunen.

Jos minä huomennä pääsisin koneelle niin että kirjoittaisin synnytystarinan.. Yritystä on ilmassa. Pitäis myös maistraattiin mennä ja ilmoittaa nimi pojalle.

- pirkko ja nöösi 1vko

Vierailija
38/54 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mahoton... ihan sääliksi käy ;-)

Toivotaan ja kovasti peukutellaan että huomenna jäät sille tielles - ellet sitten jo yöllä pääse tositoimiin.

pääasia kuitenkin että vointi on vauvalla hyvä! (ei se kyllä siellä enää kovin kauaa voi muhia...eihän?)

nappula

Vierailija
39/54 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huono omatunto tässä näillä viikoilla valitella oloaan! Toisaalta voi kammotius, jos tosiaan vielä kolme viikkoa kärvistelen. Hyvä tietää Taysin tilanteesta. Ei siis kannata lähteä turhan ajoissa, toisaalta edellinen tuli kolmessa tunnissa, joten miten pitkään sitä uskaltaa odotella! Mua pelottaa just toi, että ei ole henkilökuntaa ja juhannuksen jälkeen vielä jotain kesähörhöjä töissä (eihän voi olla, vai voiko?)

Toivotaan, että nyt käynnistyisi. Mäkin toivon, etten kuitenkaan juhannusta laitoksella viettäis. Tsemppiä sulle art!

Selma 39+0

Vierailija
40/54 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähän tuntuu jo että jos se kuitenkin jää sisälle :) Jos siellä on niin mukavaa, kukas tänne kylmään mualimaan tahtois, täälläkin vaan sataa vettä ja ukkostaa vähän väliä.

Aiemmin illalla tuntui lupaavan hassulta mahassa ja selkää särki voimakkaasti, mutta nyt ei oo taas ollut yhtään mitään. Lantiossa tuntuu painetta alaspäin...

Nyt on kyllä jo KAIKKI hommat ehditty tehdä valmiiksi, koirankin harjasin kokonaan ja leikkasin niiltä kynnet. Kiusasin miestä että enpäs lähde ennenkuin se kokoaa ton pinnasängyn (osat odottaa makkarissa, ä-pakkauksen laatikko on kyllä pedattu valmiiksi mutta ajattelin sitten nostaa sen sängyn sisälle kun saa nukkujan sisälleen...)

Kai minä sinne neuvolaan TAAS joudun, on se terkkakin yrittänyt viimeiseen asti venyttää kun aika on vasta iltapäivällä kolmelta, on antanut vielä päivän verran aikaa keretä synnärille :)

Mietin just että mieluummin olisin sen juhannuksen laitoksella, kuin vasta juhannuksen jälkeen :)

Minä oisin harrastanut sitä viimosta ässää tänään kun eilinen meni häneksi, mutta mies NUKAHTI!!

Alcatraz 40+5