Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VOI PERUNA!!!!! Kyllä minuu itketti ja nauratti...

Vierailija
22.12.2005 |

Olen pikkuhiljaa paketoinut ostamiani lahjoja ja vielä eilen illalla hurrasin ukolle sitä kun olen paketoinut sitä mukaa kun ostan, ettei (niinkuin viimevuonna) tarvihe selkä vääränä paketoida monen monta pakettia viimesenä iltana monta tuntia.

No viskasin ne eilen tonne meijän makkariin sängyn taakse ja heitin peiton päälle. Tänään sitten passitin 3 vanhan pojan sängylleni hetkeksi istumaan ja miettimään tuhmia tekosiaan...

Siinä omiani höyrysin ja kuulin huoneesta outoa kolinaa ja rapinaa.

No siellähän se availi onnessaan sen koko saamarin jätesäkillisen niitä paketteja eikä tietoakaan mistään tuhmuuksien miettimisestä.

Ja hurrasi minun astuessani huoneeseen " jipii äiti, nyt meillä on tosi paljon uusia leluja, kiitti äiti, kiitti äiti"

Siinä vaiheessa multa nousi korvista musta savu, en tiennyt itkenkö vai nauranko.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö teillä nyt kuitenkin vielä joitain paketteja jouluks??

Vierailija
2/12 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko edes itselle tulevia lahjoja vai meneekö kaikki sukulaisille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasi siskonsa jädekoneen jota hän siinä sängyllä ihasteli ja loput sitten olivat paketteja jotka olivat muille kuin hänelle itselleen tai siskolle. ONNEKSI!

Selitin etteivät paketit ole heille vaan että olen ostanut niitä tuttavien lapsille ja sukulaisille synttärilahjaksi (ei lohjennut parempaa selitystä)

Vierailija
4/12 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se pieni voinut houkutukselle mitään=) Paketoi lahjat uudestaan ja pukki tuo ne aattona (tai miten teillä nyt on tapana ollutkaan)! Sanot vaikka että pukki toi jo ne teille valmiiksi kun ei saa kaikkea kuitenkaan kannettua. Vanha ukko kun on jne.

Kyllä lapselle pitää antaa anteeksi aattona viimeistään ja sen myötä myös antaa lahjat!!

Vierailija
5/12 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro ap miten juttu jatkui. paketoitko uudestaan? poika siis tietää mitä saalahjaks??

Vierailija
6/12 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli oma kokemus mieleen. Oltiin jouluna meillä syömässä koko mun perhe paikalla ja tyttäreni lopetti ruokailun ensimmäisenä... Sai lähteä pöydästä ennen muita.. Siinä juteltiin niitä näitä ja yhtäkkiä äitini kysyy että mihinkäs se tyttö meni kun on niin hiljaista... Silloinen mieheni meni tarkistamaan ja joululahjojen kimpusta pikkuinen löydettiin, oli avannut muutaman oman lahjan ja pipon, jonka olis ostanut miehelleni (edellisenä iltana pyytänyt miestä sulkemaan silmät, jotta voin kokeilla onko pipo sopiva.. ja samalla selittelin, että sukkahousuja tässä vaan testailen, jos vaikka lähdettäis ryöstämään pankki). Mies tuli takaisin ja vastasi että muutaman oman lahjan avas ja yhdet sukkahousut :)

Vierailija
7/12 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan pelastikin asian kun ei vielä omia nähnyt! Kaikki vaan uudestaan pakettiin ja se siitä.

Sun ei kannata niin millilleen enään paketoida niitä jotka tulevat omalle perheelle. Lapset ei huomaa ja mies tietää kyllä syyn!

Mukavaa joulua teille!

P.s: Jos yhtään lohduttaa niin toissa jouluna meidän koira varasti kinkun ja riepotteli sitä pitkin taloa ennen kuin saatiin kiinni=)=)

Mukava ja MUISTORIKAS joulu oli kuitenkin. vieläkin tulee hymy suunpieleen vaikka silloin oli itku lähellä!!

Vierailija
8/12 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuo ipana sen jälkeen siitä ole puhunut kun selitin että kulta pieni ku ne on nyt äidin kummilapsille ja muille...oli siinä sit sellasia isin ja muiden aikuistenkin paketteja minne hän oli kurkkinut vaan sisään muttei kunnolla riekaleiksi repinyt, sen jädekoneen se oli levittänyt siihen sängylle ja veivaili sitä siinä innoissaan, luulen että saan sitten jouluna selitettyä että " katos toihan se pukki siskollekkin jädekoneen"

Vierailija
9/12 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin käyn vähän helistelemässä paketteja, jos oman nimeni näen :) Kai mä oon ikuinen lapsi... Aina jouluna!

Vierailija
10/12 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saiko koira syyvä loppuun vai saitteko vielä siitä itellenne lohkottua?

:) varmasti ikimuistoista.

ei tässä muutakun huomenna ostaan lahjapaperia ja paketoimaan suurin osa paketeista huomen illalla selkä vääränä...*huoh*

-ap-

Vierailija
11/12 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

saiko koira syyvä loppuun vai saitteko vielä siitä itellenne lohkottua?

:) varmasti ikimuistoista.

-ap-

Kun saimme koiran vihdoin kiinni ja kinkun pois suusta, niin mietimme mitä tehdään. Koira ei ollut ehtinyt syödä sitä vaan ainoastaan kantanut suussa, joten leikkasimme sen kohdan irti ja vähän muualtakin. Laitoimme sen jälkeen sen uuniin hetkeksi, että kaikki mahdl. pöpöt kuolee ja ihan hyvää oli vielä.

Onneksi meille ei ollut vieraita tulossa. Näin perheen kesken sitä pystyi vielä syömään kun ei ollut edes lapsiakaan silloin=)

Vierailija
12/12 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

P.s: Jos yhtään lohduttaa niin toissa jouluna meidän koira varasti kinkun ja riepotteli sitä pitkin taloa ennen kuin saatiin kiinni=)=)

Perhe oli järjestänyt itsenäisyyspäivänä juhlat kotonaan ja vieraiden ollessa olohuoneessa tervetuliaismaljalla oli perheen koira tullut poron sisäfile suussaan häntä iloisesti vipattaen ovelle näyttämään mitä ihanaa herkkua se oli keittiön pöydältä löytänytkään.

Meidän koiramme söi toissa jouluna anopin tuomasta herkkukorista aimo annoksen. Kaiken lisäksi mieheni oli istunut vieressä lukemassa kirjaa huomaamatta mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi