Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vakavaa jos ' tähtiä' lentelee välillä silmissä, rv 37+4?

Vierailija
22.12.2005 |

Tähtiä tai pilkkuja... Ja miksi niitä lentelee? Verenpaine ollut aina ihan ok, samoin oli maanantaina ja ultrassa kaikki ok.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei välttämättä mitään vakavaa. Soittaisin silti sinuna sairaalaan ja kysyisin mitä pitää tehdä.

Vierailija
2/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä oo kertaakaan ollut verenpaineet koholla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaan ihmetellyt et miks niitä lentelee. Kyse on aika pienistä hetkistä. Voisko esim turvotus aiheuttaa sellasta :) ? Vai onko se tosiaan vain verenpaineen noususta johtuvaa. T:ap

Vierailija
4/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista toivoa jotain

Vierailija
5/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkinkö syystä pitäis ottaa johonkin yhteyttä? t:edelleen ap

Vierailija
6/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään syytä sille ei kyllä löytynyt. jouduin vielä ihon kutiamisen takia menemään raskausmyrkytys kokeeseen ja mitään vikaa ei löytynyt. verenpaine ja kaikki muut testit olivat aina ihan hyviä. voi tulla esim. jos nouset liian nopeasti ylös tai kumarrut tai liikut nopeasti tms. mulla ainakin noita tähdenlentoja ilmaantui silloin. :)

Vierailija
7/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passitus sairaalaan ja käynnistykseen.

Vierailija
8/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tänään huomasin kun silitin vaatteita niin vähän vilis silmissä. t:ap

Vierailija
9/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain niissä raskausmyrkytys?

Vierailija
10/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittele huomenna nlaan.

Vierailija
11/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yötä myöten ei ehkä vähäisten oireiden takia kande lähteä, mutta kyllä sun huomenna kannattais sielä neuvolassa käydä. Kuitenkin asia vaivaa sinua, kun siitä täällä kysyt. Joulun pyhätkin edessä, joten saisit ainakin vähän mielenrauhaa ja jotain ohjeita neuvolasta, jos kaikki ok (lähinnä verenpaine ja virtsan valkuainen) ja voisit sitten rauhassa viettää joulua, jos kaikki vaikuttaa ok:lta.

-6-

Onnellista loppuodotusta ja hyvää joulua!

Vierailija
12/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja älä nyt yöuniasi menetä, mullakin se oli vasta ALKAVA - eli ennen alhaiset verenpaineet oli lievästi koholla ja virtsasta löytyi vähän valkuaista, kun menin nlaan.

Ja jos joudut käynnistykseen noilla viikoilla, niin se on se hoito tässä tapauksessa. (Ja se käynnistys ei _todellakaan_ ole niin kamalaa kuin täältäkin sai lukea jälkeenpäin...)

Kaikkea hyvää ja onnea matkaan!

Vierailija
13/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuntuu et ei mulla kuitenkaan ole verenpaine koholla, ei ole ikinä ollut :) ja on tämä jo sentään viides raskaus! Varmistan asiaa... Kiitoksia vastauksista! T.ap

p.s. samoin hyvät joulut teille!

Vierailija
14/15 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

(Ja se käynnistys ei _todellakaan_ ole niin kamalaa kuin täältäkin sai lukea jälkeenpäin...)

Käynnistys on tietysti välillä ainoa vaihtoehto. Silti se voi olla ihan niin kamalaa kuin täällä kerrotaan. Sinulla ei ollut, minulla oli.

Vierailija
15/15 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla näitä tähtiä lentelee silloin tällöin, enkä ole raskaana. Minulla on aina ollut alhainen verenpaine ja tähdet lentelee varmaan siitä syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä