Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G.miksi olette tehneet lapsenne?kaikki vastaamaan :)

Vierailija
22.12.2005 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole edes kysynyt itseltäni, että miksi. Kai sen takia, että mun näkemys hyvästä elämästä on se, kun pieniä ihmisiä vipeltää jaloissa, ensin omia ja sitten lapsenlapsia.

Vierailija
2/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä se perhe ei kestänyt. :(

Kuopus on tehty tyhjää syliä täyttämään. Rehellisesti. Ennen kuin aloin oottamaan häntä, tulin vahingossa raskaaksi ja sain keskenmenon. Kuopus tuli täyttämään sitä epätoivon vimmaa jonka keskenmeno aiheutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai se luonto vetää tikanpojan puuhun...

Eka tulossa...

Vierailija
4/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ollaan saatu ja siitä olen ikionnellinen. Lisääkin saa myöhemmin tulla jos on tullakseen.

Äiti 22, isä 31 ja tyttö 3kk

Vierailija
5/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi mulle, että nyt tai ei koskaan. Joten valitsin nyt, kun elämäntilannekkin sopi kuvaan.

Vierailija
6/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat, minä ja mieheni haluttiin tehdä lapset nuorena. nyt on viides tulossa ja olemme onnellisia!! Yyhdessä oltu jo 13v.

Vierailija
7/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomat ovat mielestäni itsekkäitä.

Vierailija
8/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

me tehtiin miehen kanssa nämä 4 ihanaa tyttöä sen takia kun meillä on iso maalaistila ja täällä olisi aikas kolkkoa asua vain kaksin.

nytkin ihanaa jouluna syötetään tallin asukit,saunotaan piha saunassa ym ym...

voin sanoa ,että ainakin tällähetkellä elämäni on täydellistä =)

Vierailija
9/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhessä oltu 12 vuotta ja naimisiinkin mentiin äskettäin. Lisäksi tuli pelko, et kun tota ikääkin on jo se 30 niin saatetaan pian jäädä ilman. Ihan on elämä muuttunut, päivät menee vauvan kanssa näperrellessä.

Ja kyllä toi Vanhasen " Tehkää lisää veronmaksajia" vaikutti sysäävästi myös....

Vierailija
10/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi ihanaa lahjaa meille annettu,ja me ehdimme pelätä ettei meille suoda yhtään,kun ensimmäistä ei kuulunut millään. saatiin nämä sitten ihan peräkkäin. Työtä on paljon,iloa ja rakkautta kukkuramitalla; :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme