G: Mitä ostit miehellesi?
Kommentit (46)
Vierailija:
Se on niin että kaikkien ei onneksi tarvitse ajaa toyotalla. Eikä ajaisi kyllä miehenikään jos lahjaksi hänelle ostaisin. Kuolis pikemminkin nauruun (mieheni ja toyota on melkoinen VITSI jo pelkkänä ajatuksena).
Heh heh! Niin, niinkuin joku sanoikin, mersu se on vm-89 mersukin ja bemari vaikka olisivat vanhoja....!!!
jotakin saan se on todellakin UUTTA! Vai annatteko itse lahjaksi jotakin toisen VANHAA?
Jos varallisuus olisi niin tiukoilla että pitäisi ajaa -89 mersulla tyytyisin silloin minäkin varmaan uuteen toyotaan ;).
t.synttäri mese
miksi sun takapuoltasi kaivelee, jos joku ostaa auton miehelleen? Ja merkille on yksi hailee: joka merkille on omat kannattajansa ja merkeillä kilpailu on oikeastaan sairaan lapsellista. Joku sulla täytyy olla pielessä kun piti tuollaista ivallista kommenttia heittää. Eikö esim. perheonni kukoistakaan, mersusta huolimatta? Elämäänsä tyytyväisen ihmisen ei tarvitse mollata muita. Toivottavasti joulusi sujuu kuitenkin ok, ongelmistasi huolimatta.
ostaa miehellensä auton? On niin paljon kuullut ja nähnyt näitä " vätysmiehiä" ...
Joku fiksu keksi että olisin katteellinen ja siksi kyselen (tämän takia kerroin omasta " taustastani" , muuten en olisi maininnutkaan kun tiedän mitä pas**aa tulee sen jälkeen)...
Hyvää joulua myös sinulle!
t." mersumuija" ;)
2bokserit, 2t-paitaa, sellaisen miesten partavesi+shamppoopakkauksen ja kirjan
linnan Ranskasta + 30 henkisen palvelushenkilökunnan ja sit Corvetten - mustan tietty.
kun ovat laadukkaita) vaikka olisi jo useampi ;).
Joku tuoksu/dödö olis vielä kiva, jos tänään kerkiää vielä " salaa" ..
...mieheni ilahtuisi varmasti tuliterästä farmari toyotasta :) Känkkäränkälle tiedoksi, että mulla on vanha rellu ja oon hiton ylpeä ja onnellinen siitä kun se TOIMII!!!
psp-konsolin hilavitkuttimineen plus pelin ja fantasia-tyttökalenterin vuodelle 2006 ja supermies kalsarit. todennäkösesti haen tänään vielä lahjakortin thai-hierontaan.
ja molempiin mies tulee olemaan pettynyt. Mutta mulla ei ole varaa Minor 30:een...
Vierailija:
ostaa miehellensä auton? On niin paljon kuullut ja nähnyt näitä " vätysmiehiä" ...
Joku fiksu keksi että olisin katteellinen ja siksi kyselen (tämän takia kerroin omasta " taustastani" , muuten en olisi maininnutkaan kun tiedän mitä pas**aa tulee sen jälkeen)...Hyvää joulua myös sinulle!
t." mersumuija" ;)
suihinottoa josta en pidä. Ja jotain kivaa piti keksiä kun ei rahaa.
Lahjakorttien antaja
kirjan ja hopeasormuksen jonka tilasin kylästä jossa oltiin lomalla .
Synttärit sillä on muutaman viikon päästä joulusta, ostan sitten jotain isompaa yleensä (alesta jee)
Vierailija:
Joku fiksu keksi että olisin katteellinen ja siksi kyselen (tämän takia kerroin omasta " taustastani" , muuten en olisi maininnutkaan kun tiedän mitä pas**aa tulee sen jälkeen)...Hyvää joulua myös sinulle!
t." mersumuija" ;)
hoohoijaa, eikös nykysin ole tasa-arvo? Mä ainakin ostan mitä haluan itelleni ja kenelle vaan, enkä jää odottelemaan että mulle ostettais, koska " se on miehen hommaa" . Sama ku ei ite sais vaihdettua lamppua kattoon, vaan joutuis pimeessä odottamaan että mies tulee matkoilta...kun ei ite voi ku se on semmonen miesten homma..
t: ei se auton ostaja
mä tulkitsin automaattisesti että bt-dongelin koneeseen
ja kahdet kalsarit, ai niin ja energia-keittoa
En voi tähän kirjoittaa kun se superkyylä-ääliö kyttää mitä netissä kirjoittelen. Että terveisiä vaan Samille!!