Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä ostit miehellesi?

Vierailija
22.12.2005 |

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tähän kirjoittaa kun se superkyylä-ääliö kyttää mitä netissä kirjoittelen. Että terveisiä vaan Samille!!

Vierailija
22/46 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se on niin että kaikkien ei onneksi tarvitse ajaa toyotalla. Eikä ajaisi kyllä miehenikään jos lahjaksi hänelle ostaisin. Kuolis pikemminkin nauruun (mieheni ja toyota on melkoinen VITSI jo pelkkänä ajatuksena).

Heh heh! Niin, niinkuin joku sanoikin, mersu se on vm-89 mersukin ja bemari vaikka olisivat vanhoja....!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotakin saan se on todellakin UUTTA! Vai annatteko itse lahjaksi jotakin toisen VANHAA?

Jos varallisuus olisi niin tiukoilla että pitäisi ajaa -89 mersulla tyytyisin silloin minäkin varmaan uuteen toyotaan ;).

t.synttäri mese

Vierailija
24/46 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sun takapuoltasi kaivelee, jos joku ostaa auton miehelleen? Ja merkille on yksi hailee: joka merkille on omat kannattajansa ja merkeillä kilpailu on oikeastaan sairaan lapsellista. Joku sulla täytyy olla pielessä kun piti tuollaista ivallista kommenttia heittää. Eikö esim. perheonni kukoistakaan, mersusta huolimatta? Elämäänsä tyytyväisen ihmisen ei tarvitse mollata muita. Toivottavasti joulusi sujuu kuitenkin ok, ongelmistasi huolimatta.

Vierailija
25/46 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa miehellensä auton? On niin paljon kuullut ja nähnyt näitä " vätysmiehiä" ...

Joku fiksu keksi että olisin katteellinen ja siksi kyselen (tämän takia kerroin omasta " taustastani" , muuten en olisi maininnutkaan kun tiedän mitä pas**aa tulee sen jälkeen)...

Hyvää joulua myös sinulle!

t." mersumuija" ;)

Vierailija
26/46 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

2bokserit, 2t-paitaa, sellaisen miesten partavesi+shamppoopakkauksen ja kirjan

Vierailija
27/46 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

linnan Ranskasta + 30 henkisen palvelushenkilökunnan ja sit Corvetten - mustan tietty.

Vierailija
28/46 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat laadukkaita) vaikka olisi jo useampi ;).

Vierailija
29/46 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuoksu/dödö olis vielä kiva, jos tänään kerkiää vielä " salaa" ..

Vierailija
30/46 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mieheni ilahtuisi varmasti tuliterästä farmari toyotasta :) Känkkäränkälle tiedoksi, että mulla on vanha rellu ja oon hiton ylpeä ja onnellinen siitä kun se TOIMII!!!

Vierailija
31/46 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

psp-konsolin hilavitkuttimineen plus pelin ja fantasia-tyttökalenterin vuodelle 2006 ja supermies kalsarit. todennäkösesti haen tänään vielä lahjakortin thai-hierontaan.

Vierailija
32/46 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/46 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja molempiin mies tulee olemaan pettynyt. Mutta mulla ei ole varaa Minor 30:een...

Vierailija
34/46 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ostaa miehellensä auton? On niin paljon kuullut ja nähnyt näitä " vätysmiehiä" ...

Joku fiksu keksi että olisin katteellinen ja siksi kyselen (tämän takia kerroin omasta " taustastani" , muuten en olisi maininnutkaan kun tiedän mitä pas**aa tulee sen jälkeen)...

t." mersumuija" ;)

Vierailija
35/46 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihinottoa josta en pidä. Ja jotain kivaa piti keksiä kun ei rahaa.

Lahjakorttien antaja

Vierailija
36/46 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjan ja hopeasormuksen jonka tilasin kylästä jossa oltiin lomalla .

Vierailija
37/46 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärit sillä on muutaman viikon päästä joulusta, ostan sitten jotain isompaa yleensä (alesta jee)

Vierailija
38/46 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

t." mersumuija" ;)

hoohoijaa, eikös nykysin ole tasa-arvo? Mä ainakin ostan mitä haluan itelleni ja kenelle vaan, enkä jää odottelemaan että mulle ostettais, koska " se on miehen hommaa" . Sama ku ei ite sais vaihdettua lamppua kattoon, vaan joutuis pimeessä odottamaan että mies tulee matkoilta...kun ei ite voi ku se on semmonen miesten homma..

t: ei se auton ostaja

Vierailija
39/46 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tulkitsin automaattisesti että bt-dongelin koneeseen

Vierailija
40/46 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kahdet kalsarit, ai niin ja energia-keittoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi