Kuinka monelle tuli -lapset taljan päällä ja tonttulakit päässä kortti-???
Kommentit (8)
kun ei ole niin pieniä lapsia lähipiirissä.
Joskus ollaan sellaisiakin saatu ja ihania ovat olleet :)
Tonttulakit kyllä melkein kaikissa.
Yhteensä kortteja on tullut 27.
Mun mielestä nuo lapsi-kortit on rahan hukkaa. Kummeille ja mummoille ehkä lähettäisin, en muille. Meillä ne menee samaan joulukorttilaatikkoon muiden korttien kanssa. Ei me niitä mihinkään kansioon laiteta. Turhaan meille siis kalliita kortteja lähettävät.
Minulle on aivan sama vaikka joulutervehdys tulisi tekstarina. Teksti ratkaisee. Tänä vuonna ihanin joulutervehdys on ystävältä: Olet minulle tärkeä, kiitos kuluneesta vuodesta. Rauhallista joulua koko perheelle.
Yksinkertaista ja kaunista mielestäni. :)
toisessa oli tytöllä niin röyhelöt kaulassa ja rusetti kiristetty niin tiukalle että hirvitti...meiltä ei kukaan moisia " näyttelykortteja" saa vaikka pieniä lapsia onkin
Tavallisia kortteja vaan pilvin pimein.
Toisessa 2-vuotias tyttö iloisena ulkoilemassa. Toisessa 2-vuotias poika kynttilöiden vieressä hämärässä. Ihania kuvia kummatkin:-)
ja liimattiin ne paperille. Värit oli kauniisti yhteensopivia. Alle kirjoitettiin joulutervehdys. Ja meillä lapset eivät ollee taljalla eivätkä tonttulakit päässä. Lapset makasivat äidin sylissä sohvalla, mutta äidin naamaa ei kyllä kortissa näkynyt;-)
Meille tuli yksi. Ensimmäinen koskaan saamani ko. korttimuodon edustaja :-)