Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaistukea kaivataan

22.12.2005 |

Hei!

En ole käynyt täällä pitkään aikaan. Asiamme on edennyt siihen pisteeseen, että miheni on tutkittu ja itsekkin olen tutkimusissa. Tänään lääkäri määräsi minulle terolut kuurin, laihduttamaan ja lisää kokeita. Minulla on ongelmia kuukautisten säännöllisyyden, ovulaation ja ohuen kohdunlimakalvon kanssa. Onko täällä ketään samassa tilanteessa olevia/ olleita? Vaihtaisin mielelläni ajatuksia teidän kanssanne. Olisi mukava kuulla kuinka teillä hoidot ovat edenneet ja ovatko ne tuottaneet toivottua tulosta.

kantri80

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Esikoista kuumeillessa mulla todettiin alipainon vuoksi lähes olematon kohdunlimakalvo eikä kuukautisia kuulunut pillereiden lopettamisen vuoksi. Teroja söin melkein vuoden ja lopuksiksi terojen lisäksi ymös clomeja eikä niistä ollut hyötyä. Kun " luovuin" toivosta eli lopetin kaikkien hormonien käytön ei mennyt kuin kuukausi niin olin " luomusti" raskaana.

Mielestäni tärkeintä on tavallaan unohtaa se ajatus että " nyt yritetään raskautua" . Omalla kohdalla tulin raskaaksi eli elimistö alkoi toimia vasta sen jälkeen kun en stressannut asialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla