Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Minkä sellaisen päätöksen miehesi viimeksi teki, joka sinusta tuntui epäoikeudenmukaiselta?

Vierailija
22.12.2005 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää perheväkivaltana taloudellista valtapeliä.

Vierailija
2/5 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemmin kesäloman yhteyteen, koska silloin olisi kivempi olla kotona kun vauva olisi jo isompi. Jätti minut väsyneenä rääkyvän vastasyntyneen kanssa kotiin vaikka itkin ja rukoilin, että olisi seuranani vielä viikon. Minulle se viikko olisi ollut iso asia, mies vain halusi jo töihin kun ei kestänyt enää kotona. Minusta tuo oli epäreilua, sillä minulla ei ollut mahdollisuutta valita, huvittaako olla kotona vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä tarpeeksi. minä en vielä yhtään. naurakaa vaan tälle mutta miksei hän ajattele etten minä oo vielä saanut yhtään? enkä koko joulua varmaan halua olla anopin pöydässä.

Vierailija
4/5 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut yllättäin myöhästyi ja jouduin ottaan päivän saikkua. Mun työllä ei niin väliä mut hänen työ on tosi tärkeä..

Vierailija
5/5 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meillä ei ole jouluna kinkkua koska hänen äitinsä luona kuulema on tarpeeksi ja hän itse on sitä syönyt jo

töissä tarpeeksi. minä en vielä yhtään. naurakaa vaan tälle mutta miksei hän ajattele etten minä oo vielä saanut yhtään? enkä koko joulua varmaan halua olla anopin pöydässä.

No mut mikä estää sua ostamasta kinkkua ja syömästä sitä sit yksin? Ei kai mies nyt sun ruokavaliota voi määrätä?