S Mitä seksiä joululahjaksi?
Mitä ottaisit seksijoululahjaksi jos saisit toivoa mitä vain?
Minulle täysi vuorokausi aikaa seksille vailla häiriöitä? Ensin pikaista ja rajua pari kolme kertaa pahimpien paineiden poistamiseksi. Sitten hellää ja rauhallista karran kaksi. Myöhemmin vähän kinkympää vaikka käsiraudoilla höystettyä meininkiä. Iltaa kohti vaikkapa pikantti peppupano ja jälkiruoaksi yhteistä, kuumaa masturbointia. Pikku tirsojen jälkeen pitkä, nautinnollinen rakastelu, jonka jälkeen kestäisi taas arjen vaniljaseksillä järjissään.
Kiimaista joulua,
t.mään
Kommentit (4)
Mutta jouluna mennään isovanhemmille, joten jotain pikaista saunassa ehkä?
n
Senpä tietäis vasta sillä hetkellä. Ei voi etukäteen suunnitella niin tarkasti.
3 jatkoi vielä
Ihanalta kuulostaa
mutta kuka sulle anto luvan nauttia
ensin kunnon suihin otto ja jos hyvä niin saisit munaaaa
-mici-
etten aina olisi niiiin väsynyt tämän kaiken arjenpyörittämisen kanssa, että olisi AIKAA imeskellä rauhassa eikä lastenhuoneesta tulisi keskeytystä " ÄITII!" -huudon muodossa. Minä haluan olla sängyssä miehen nöyrä palvelija joka ottaa tottelevaisesti suihin ja levittää jalkansa:)
Aloittaisin pallien pussailulla, kiertäisin kullin ensin kaukaa niin että mies lopulta suorastaan pakoittaisi ottamaan sen suuhun. Sitten nuolisin rauhassa vartta, ottaisin pallit suuhuni, muutama härnäävä kunnoin imaisu, ensin hitaasti, sitten nopeammin...sitten taas hitaasti...välillä ottaisin käden avukseni ja runkkasin vartta samalla kun imen terskaa. Mutta kun mies olisi tulossa, lopettaisin. On ihanaa kiusata viemällä toinen ihan lähelle, ja sitten lopettaa. Lopulta mies yleensä rukoilee:)
Toisinaan saatan kiihottua itsekin niin paljon, että minun on saatava ratsastaa pikaisesti niin että saan itse miehen päällä, ja jatkaa sitten taas imuttelua. Kun päästän miehen tulemaan, hän saa tulla suuhuni ja minä nielen kaiken. Olisimme molemmat kuin kermaa latkineita kissoja:)
Tosin, oma mies ei kovin paljon enää kiinnosta, ettei hän ole välttämättä ainut fantasiakohde kunnon suihinotolle.