Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kätilö vastaa asiallisiin kysymykseen klo 12.15 saakka.

Vierailija
22.12.2005 |

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttö lopetetaankin asteittain hiljalleen annosta vähentämällä.

klö

Vierailija
42/45 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärtymystä, ym. Harvoin noin voimakkaita kuitenkaan.

Lääkevieroituksen sairaanhoitaja

Vierailija:

koitin nukkua ilman, tuli niin hirveitä harhoja (luulin että huoneen ikkunasta tulee ihmisiä sisään, että joku sairaanhoitaja kyhjötti nurkassa sängyn vieressä, ja huusin sille, että: " Painu vittuun siitä!" ja muutenkin huusin kauhusta ja olin läpimärkä hiestä). Oli siinä huonekaverilla ihmettelemistä... No kotona luin lääkkeestä netistä ja siinä mainittiin juuri, että käytön lopettaminen voi aiheuttaa noita harhoja ja mäkin käytin vain kolme yötä. Ikinä enää en siihen lääkkeeseen koske!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

OON käyttäny opamoxia illalla että saisin unen..ei ole siis mitään henkisiä oireita tai masennusta vaan meni rytmisekaisin ja uni ei vaan tule..ei ole kyllä mulle tullut minkäänlaisia oireita..siis haittavaikutuksia..

olen siis vasta alku raskaana viikolla 11 ja viikolla 8 söin noita 4 kpl

pelottaa vaan syödä noita näin alkuraskaana..että jos jotain haittaa sikiölle, ku lääkärikin sano että ei silti kovin suositeltuja varsinkaan alkuraskaana..

Vierailija
44/45 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se alkuaikainen vaikutus häviää ja annosta pitäisi nostaa, tämä aiheuttaa niitä ongelmia ja kehittää riippuvuuden. Ikävä tosiasia on että nämä kolmiolääkkeet tehoavat niin hyvin oireisiin (unettomuus, ahdistus, pelot) että ihminen alkaa ajatella ettei mikään muu auta. Ei varmasti autakaan samallalailla yhtä nopeasti, mutta tärkeämpää olisi opetella elämään oireiden kanssa, kun väkisin työntää ne pois ja sitä kautta päästä eroon oireiluista.

Alunperinkin olisi parempi kokeilla muita keinoja esim. valvoa 2-3 yötä, ulkoilu, mitä vain keksii ennen kuin ottaa lääkkeen. Satunnainen käyttö ei ole vaarallista, mutta tarkoin harkittava olisiko joku muu keino vielä jäljellä.

Lääkevieroituksen sairaanhoitaja

Vierailija
45/45 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yhden yönki valvoo ja muina öinä nukku 2-3 tuntui niin kyllä siinä hulluks meinaa tulla jos täytyy 1 ja 2 vuotiaat lapset hoitaa kotona ja olla suht, järjissään.. en kyllä kellekkään suosittele 2-3 yötä valvomaan..

itse otin lääkkeen kun oli ihan pakko saada uni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi