Lue keskustelun säännöt.
Säiyykö tuo kinkku huomiseen?
22.12.2005 |
Otin tistai iltana kinkun sulamaan ja jo nyt tuntuu, että on täysin sulanut. Tarkoituksena paistaa huomenna illalla. Ollut kokoajan jääkaapissa. Ajattelin, että ei kai ala jo raakana pilaantua?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meillä sama juttu, tiistai-iltana sen otin pakkasesta ja huomenna paistan sen. Pistät uunin hetkeksi 200 asteeseen ja kinkku sinne niin eiköhän bakteeritoiminta lakkaa siihen, olikos se 30min sitä en muista.
Kinkkua en kyllä vielä ole käynyt kokeilemassa, saa marinoitua rauhassa omassa liemessään siellä.