Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä en edes halua parisuhteeseen kun en kestä seksin pakkosyöttöä!!

Vierailija
22.12.2005 |

Olen suht nuori, 25-vuotias ja snnytyksen jälkeen meni kaikki seksihalut miinukselle (lapsi 1-vuotias), lapsen isän kanssa erottiin ja yksi syy on tämä halaumattomuuteni.

Kauheaa miten oletetaan, että naisen pitää väkisin antaa parisuhteessa, kun se on " ottamista ja antamista"

onkohan näille syyllistäjillä ikinä itsellään ollut haluttomuutta, tajuavatko he miten äärimmäisen vastenmielistä on harrastaa seksiä vasten omaa haluaan?

Se ei todellakaan ole sitä, että ilkeyksissään on kylmä tai haluaisi pihdata.

Olen onnellisesti kahden lapseni kanssa ja tyytyväinen ettei minun VELVOLLISUUTENI ole harrastaa seksiä kenenkään kanssa!

Enkä aio mennäkään parisuhteeseen kun en siedä sitä seksillä pelaamista yhtään.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tulen töistä raskaan 12 tuntisen pitkäks venähtäneen työpäivän päätteeksi... ei tee mieli seksiä kuin mitään muutakaan varmasti...

no vaimo on kotiin tullesani hyvinkin halukas, ja annakin hänelle niin hyvin kuin pystyn vaikken itse edes saa/jaksa orkkua, sit nukahdetaan yhdessä sängylle vaimo tyytyväisenä kainalossa ja itse onnellisena kun tiedän vaimoni olevan tyytyväinen.. en edes maininnut että en jaksais vaikka tiedän sen että vaimoni olisi ymmärtänyt kyllä jos olisin sanonut olevani aivan poikki enkä jaksais...

sitä mä sanon toisen ihmisen rakastamiseks... silloin tällöin on valmis antamaan omasta itsestään jotain tehdäkseen rakastamansa ihmisen onnelliseksi vaikkei toinen sitä nimenomaan väkisin vaatisikkaan

16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi