Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELMIPALLOJEN JOULU!! (to-su:)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu se kun vaan lähestyy... ihanaa!!

Mä oon jotenki semmonen joulu ihminen...kaikki tuoksut, muistot, ja se joulun tunnelma...:) :)

Tänään sitte lähetään sinne lappiin ajelmaan, vähän jännittää miten tän masun kans jaksaa, mut eiköhän se vielä mee kerran tuo reissu ennen synnytystä!

Viime yö oli taas jotenkin hankala...tei levoton. Vaavi mylläsi vähän väliä, ja koko ajan piti vaihtaa asentoa, ja sitte taas supisteltiin...

mut autossahan on hyvä nukkua! :)

Ei muuta kuin hyvää joulua kaikille helmimasuille!

palailen sitte parin päivän päästä sivuille!! :)

miisa rv.33

Vierailija
2/22 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua kaikille talvihelmien poimijoille!

Täällä on vihdoin saatu suht kaikki lahjat valmiiksi. Mä tein niitä steinernukkeja kolme ja eilen sain tehtyä kahdelle samettihameet, et pitäis pikkutyttöjen ensikohtaaminen sujua hyvin. Itse olen ainakin ihan ihastunut niihin. Vielä yhden mekon kun saisin tehtyä kolmannelle nukelle.

Vauvan tärinästä on ollut puhetta. Meän muksis on kans sellastakin ehtinyt harjoitella. Itse sen paremmin tietämättä olen yhdistänyt sen ilmiöön, jonka näin puolivuotiaalla pojalla, ja josta joku eilenkin jo mainitsi, eli se poika tärisi aina pissattuaan sillai sulosesti kokovartalotärinän. Hassu juttu, mutta itsellänikin tulee joskus sellanen tärinä, jos saan pierun pidätettyä.. =) Että liittyy varmaan johonkin alapääjuttuihin se.

Vauva melskaa paljon masussa, vieläkään ei yllä kylkiluihin potkimaan, mutta alkaa olla jo lähempänä päivä päivältä.. Niistä äidinvaistoista, nukun nimittäin todella sikeenä nykyään!! En herännyt edes kännykkään tänä aamuna. Jossain vaiheessa raskautta oli kyllä kevyemmän unen vaihe, mut nyt ei ole tarvinnut rampata vessassakaan enää niin paljoa ja uni vaan maittaa. Kai sitä sitten vauvan ääniin oppii heräämään kuitenkin.

Ihanaa kun saa olla äippälomalla ja nukkua juuri niin myöhään kuin nukuttaa, eli menempä tästä aamupalalle, kun heräsin vasta. Pitää yrittää ottaa ilo irti tästä nukkumisesta, sitä kun voi olla vähän vähempi tarjolla helmikuun jälkeen..

Rauhallista joulunaikaa!

nemma&muksis 32+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä herättiin tänä aamuna jo klo 4.00, ja mieskin nousi ylös puoli viiden aikaan, ja minä vähän sen jälkeen... Sohvalla tosin otin pienet unoset ja nyt olen sitten pessyt vauvanvaatteita ja siivonnut huushollia, kun illalla pitäis tulla vieraita...

Vauva on ollut vauhdissa koko päivän, saa nähdä koska " menee" päikkäreille...

Midzi: hyvää ajomatkaa... Toivottavasti pysähdytte tarpeeksi monta kertaa...

Olikos se Adalmiina joka on aloittamassa rakentamisen tänne Hämeenlinnan seudulle? Koska aloitatte?

Mun pari vanhaa työkaveria sai viime viikolla tytöt, päivän välein. Täytyis ens viikolla käydä katsomassa (tippa linssissä!) Toinen sai esikoisensa kaksi viikko lan jälkeen ja toinen kolmosensa kolme viikkoa etukäteen...

Täytyis tästä taas lähteä jatkamaan hommia, että näyttäis siltä että täällä olis jotain tehty...

RAUHALLISTA JOULUA HELMIMAMMOILLE!!!

Napero ja masukki tasan 33

Vierailija
4/22 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä , meillä ainakin odotetaan kovin joulupukkia.. Sattui vaan eilen niin että tyttö 5vee löysi mein lahjakätkön no siinä minä sitten selvittämään että kun tonttu toi ne lahjat jo kaappiin kun pukki on jo niin vanha ettei enää jaksa kantaa ;) sanoin että pukki kyllä aattona tulee, tuli vaan sellai olo että nyt meni uskottavuus koko joulupukkiin ;)

Meillä tänään siivouspäivä, ihan perus sellainen ei mitään mega hyper koko päivän puunaamista, eikä kyllä kroppa antais periksikään. Kinkku paistetaan illalla ja ehkä syödään jo elikäs otetaan pieni varaslähtö jouluun. Huomennna saa sitten levätä ja olla vaan :) Toki mummolla pitää käydä ja just tajusin etten ole kesän jälkeen mummolla käyny enkä vauvasta kertonu ? Pitäisköhän nitrot pyytää ottaa esille kun mennään ovesta sissään, mummo saa sydärin kun näkee mun mahan !! Toivottavasti ei loukkaannu kun en oo muistanu kertoa =) Sattuuhan sitä , voi syyttää raskaus dementiaa!

Mutta nyt imuroimaan..

minkki ja oskari 31+1

Vierailija
5/22 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olen vähän haikeissa tunnelmissa. Viimeinen työpäivä on nyt sitten takana. Olen jo pitempään ollut sijaisena samassa paikassa ja nyt sijaisuus sitten loppuu äippäloman aikana... Vähän haikea olo. Tippa linssissä hyvästelin työkaverit ja ihanat lapsoset! Mietin jo, että olisi sittenkin pitänyt olla vielä pari viikkoa töissä, kun olokin on niin hyvä. Mutta toisaalta on sitten kiva päästä rauhoittumaan, viettämään joulua ja valmistelemaan asioita vauvaa varten! Vielä kun on jonkin verran tavaraakin hankkimatta ja pitäisi pikkuisen järjestellä paikkojakin, jotta vauvan sänky sun muut mahtuvat!

Piristäisiköhän joulutortut oloa... Pitääpä yrittää! Huomenna on vielä neuvola. Pelottaa jo valmiiksi, kun painoa on tullut aika hyvin lisää (makea maistuu...). Ja joulu vasta edessä! Sitten lähdetäänkin mun vanhempien luo joulun viettoon.

Vauva liikkuu aktiivisesti ja myllertää koko mahassa. Pari potkua kylkiluihinkin on jo tullut...

Oikein hyvää joulua kaikille helmiksille!

Enni rv 32+4

Vierailija
6/22 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin vasta äsken teidän eiliset kuulumiset, pidin eilen vapaapäivän ja vietettiin koko päivä miehen kanssa jouluostoksilla (ja tuhlattiin sitten anopin antamat lahjarahat ulkona syömiseen =) Olipas mukavaa, vaikkei tuo tietenkään ehkä ihan sitä parisuhteen kahdenkeskistä laatuaikaa vastaakaan. Tai kukas sen sanoo millaista sen pitäisi olla, ehkä hitusen rauhallisempaa kahdenkeskistä oloa kuitenkin. Illalla sitten väkästin vielä tolkuttomasti joululimppuja ja paketoin lahjoja, olin kyllä ihan poikki kun viimein sänkyyn kaaduin.

Käväisin tänään lääkärilläkin kun ei tuo flunssa tunnu lähtevän millään. Eipä se lääkärikään tietysti kummoisia voinut, kirjoitti pari päivää sairaslomaa, vaan eipä siitäkään paljoa iloa ollut kun huominen on mulla vapaapäivä kuitenkin. Siis töistä, hommathan lisääntyy tuplasti kun täytyisi kämppä pistää joulukuntoon. Tänään ohjelmassa on joulukorien kasaaminen sukulaisille, pullaakin tarvisi vielä ehtiä leipomaan.

Masussa kaikki ok, hetken jo eilen huolestuin kun tajusin etten ollut tuntenut vauvan liikkeitä koko päivänä, mutta kyllähän se siellä mylläsi kun vaan itse maltoin rauhoittua. Ensi viikolla sitten taas neuvola.

Mukavaa joulunaikaa kanssasisaret!

Manna ja eekuli 30+6

Vierailija
7/22 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittelen tänne harvoin (kielitaitoni on heikko), mutta käyn lukemassa päivittäin.

tänään oli neuvola ja kaikki on hyvin, paino on tipahti hieman, mutta hyvä niin.

vauva pyrki kokoajan ylös, SF-mitta oli 35cm, kasvanut 1,5cm 2 viikossa.

yöllä sain suht. hyvin nukuttua, vauvallakin on oma rytmi, illalla riehutan oikein kunnolla, mutta sitten yöllä nukutaan.

mitäs muut, potkiko teidän vaavit? itsellä se on lähinnä semmoista liukuva, välillä tuntu että tule vatsa läpi.

uutta minulla on se, että valmistuin tiistaina, nyt on sekin urakka ohi ja tänään alkoi äitiysloma, jippii 

onko täällä muita mammoja, kenellä muu äidinkieli kuin suomi?

jeltsu&kaapo-oona 34+1

Vierailija
8/22 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen joulusiivousta tehdessäni pääsin tuntemaan ensimmäiset kunnon supistukset, mutta ei onneksi olleet kovin kivuliaita. Koko illan sitten supistelikin, mutta tämän päivän olen vaan huilannut ja juonut paljon vettä. Ystävältäni sain ohjeeksi tuon veden juomisen, että se vähentää supistelua. Tänään ei olekaan tullut yhtään supistusta.

Mukava kuulla, että toiset ovat jaksaneet leipoakin. Itse en ole viitsinyt kuin torttuja tehdä pariin otteeseen, kun yksin nyt asustelen. Tulisi vain herkuteltua, kun nytkin meinaa närästys vaivata ihan liikaakin. Vanhempieni luokse menen joulua viettämään ja äiti onkin leiponut vaikka mitä herkkuja. Harmi vaan, kun joudun viemään heiltä heidän sängyn, mutta vierassängyssä on ihan liian ohut ja kova patja. Nukkumisesta ei siinä tule yhtään mitään (kokeiltu on).

Rauhallista Joulua kaikille helmimasuille!

Viipukka ja Jere-Emilia 32+4

Vierailija
9/22 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taas viikottaisen pinoutumisen aika. Hassu juttu, että nyt kun on lomalla, niin tulee tosi vähän oltua koneella...

Kävin maanantaina neuvolalääkärillä " loppuraskauden" tarkistuksessa. Kaikki oli ok, eikä paikatkaan olleet vielä kypsyneet tippaakaan. Ja sen jälkeen kävin vauvanvaateostoksilla. Vaaleanpunaista alkaa kertyä kaappeihin...

Tänään siivosin lasten kanssa ja paistoin piparit. Pikku päikkärit piti ottaa, että jaksaa. Pomo käväisi tuomassa joululahjan juuri, kun tohotus oli pahimmillaan! Ihasteli komeaa mattoriviä pihamaalla. Mieltä lämmitti kummasti, kun muisti minuakin :)

Mies tulee huomenna taas kotiin töistä ja on joulun onneksi kotosalla. Uuden vuoden vietänkin sitten masun kanssa kaksin, kun lapset lähtevät isänsä luo Helsinkiin ja oma kulta on töissä.

Oikein mukavaa Joulua kaikille!

Toivottelee laivakoira rv 32+4

Vierailija
10/22 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ihanaa kun on pakkasta.. on ollut mukava olla liikkeellä kaupungilla kun pakkasmittari lähentelee -20 astetta :) kyllä se pakkanen ja lumi tähän lapin talveen kuuluu.. Miehelle kävin vielä tänään vähän joululahjoja hankkimassa vaikka oltiin sovittu ettei hirveästi ostella nooh kuitenkin sitä aina haluaa jotain hankkia.. Ison lahjanhan minä ensi vuonna tammi helmikuussa hänelle annan kun kaksoset sieltä tulevat..

On se niin mukava seurata kun mies juttelee molemmille ja tunnustelee vatsaa.. on niin onnensa kukkukoilla kun huomaa liikkeet ja tuntee potkut vatsassa.. mukava nähdä kun kaksosia alkaa kasvattamaan että millaista ja etenkin kuinka tiivistä heidän elämä on mullahan ei ole siitä tietoa mutta miehellä on kaksosveli ja he ovat päivittäin yhteydessä :)

Huomenna aamusta heti lähdetään joulun viettoon kotipuoleen ja haetaan miehen mummo kyytiin väliltä.. Vatsan koko varmaan huvittaa sukulaisia jouluna mulla on tällä hetkellä yhtä iso vatsa kuin yksöisäidillä 40 viikolla :)

Tänään kävin neuvolassa ja ottivat sokerirasituksen 4.7 arvo eli ei hätää painoa oli sitten tullut +700 g / vko mutta sanoinkin että syöty on suklaata ja muuta herkkua :) vauvojen sydänäänet kuunneltiin ja nyt selvästi kahdet erit :) rauta kuurille pääsin minäkin nyt 115 oli hemppa että näin.. sanoinkin että minua on väsyttänyt kovasti..

Mutta tässäpä minun joulun aika vierähtää sitten kotipuolessa kullan kainalossa elikkä kaikille helmenkantajille oikein HAUSKAA JOULUA!!! Palailen sitten väli viikolla :) Jännä juttu mutta tulee käytyä tosiaan harvemmin täällä kun on sairaslomalla joku siitä kirjoittelikin :)

Jouluisin terveisin

tikunen ja hupu sekä lupu 31+2

Vierailija
11/22 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kummemmin ole vielä joulufiilistä, vaikka normaalisti olenkin ihan jouluihminen. Tänään koristeltiin kuusi, mutta jostain syystä se ei tuoksu kovin voimakkaasti. Onneksi hyasintista lähtee jouluinen tuoksu. Paketoin illalla muutaman lahjan ja mies siivosi. Kohta syödään miehen kanssa vielä tän joulun vikat joulutortut (en harrasta niitä enää joulupyhinä) ja yritetään saada hieman joulufiilistä täällä jouluvalojen hämyssä. Huomenna lähdetään sinne anoppilaan ja maanantai-iltana palataan kotiin. Netti meillä on joka paikassa, joten varmaan tulen lukemaan ja kirjoittamaan kuulumisia aina silloin tällöin.

Vauva möngersi tänään aamulla aktiivisesti, mutta päivällä oli ihan hiljaa. Ja nyt taas illalla piti pari tuntia jotain bileitä. Toivon, että olisi kääntynyt raivotarjontaan siitä poikkitilasta.

TIKU: Kiva lukea kaksosten kuulumisia! Miten vauvat liikkuvat? Siis missä tunnet liikkeet ja liikkuvatko samaan aikaan vai miten? Tota ei itse oikein voi tajuta, kun on vaan yksi vauva mahassa. Mun miehellä on kaksoissisko ja heillä on joku kumma telepaattinen yhteys toisiinsa. Voisin kuvitella, että kaksoset saavat sisarussuhteestaan jotenkin enemmän irti kuin ne, joilla ei ole kaksoissiskoa tai -veljeä. Tai ainakin kaikki tuntemani kaksoset ovat keskimääräistä läheisimmissä väleissä vielä aikuisenakin. Onko vauvoille omat sängyt vai nukkuvatko he pieninä samassa sängyssä. Mieheni nukkui vauvana aina siskonsa kanssa samassa sängyssä. Hellyyttävää!

Nyt lähden sinne tortulle (siis joulu- sellaiselle...).

T:Fassiloora rv 31+4

Vierailija
12/22 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikoihin päässyt koneelle, töissä en ehtinyt (eikä saisi) ja nyt kun olen ollut sairaslomalla niin oma tietokone on sökönä. Mutta anoppilassa on onneksi tietokone :) Tuntuu että käyn niin harvoin että joka kerta pitäisi esittäytyä uudestaan kun ei varmaan kukaan muista. Mutta jos sen koneen saisi pian kotiin niin voisi kirjoitella useammin.

Tosiaan 22.11 alkaen olen ollut sairaslomalla kun selkä ei kestänyt istumatyötä. Ultrissa on tullut käytyä monta kertaa, sukupuolta ei olla saatu selville, mutta vaikka kuvakulma on ollutkin aika suoraan alhaalta päin niin ei ainakaan pojan vehkeitä ole näkynyt, eli tyttöä veikkaisin. Kokoarvion perusteella saattaisi olla esikoista pienempi (53cm 3915g), mutta rv 36 on vielä lääkäri joka arvioi koon uudelleen. Maha on kyllä suuren suuri ja oonkin pari viikkoa saanut kuulla uteluita että " kai jo ennen joulua synnytät?" Kumma miten ihmisten naamat venähtää kun sanon että helmikuulle tätä ajattelin vielä kanniskella. Mutta ei se mua haittaa, iso maha on ihana :D

Miten pitkällä teillä muilla on valmistelut? Mä en ole tehny juuri mitään. Olen yrittänyt saada asuntoa muuten kuntoon (edelleen muuton jäljiltä tavaroita missä sattuu) ja ajattelin että jos joulun jälkeen sitten alkaisi vauvan vaatteita laittelemaan ja muuta touhuamaan. Meillä on aika sekaisin kaikki vanhat vauvan vaatteet, täytyy pestä ja lajitella koon mukaan uudestaan. Jotenkin sitä toista odottaessa aika menee ihan kuin varkain ja huomaa että kohtahan sitä jo laitoksella onkin ponnistamassa. Sinänsä harmi, odotus on ihanaa aikaa (jos ei lasketa sitä että kroppa reistaa) ja menee ohi liian nopeasti, synnytyksen jälkeen mulla ainakin on ikävä vauvamahaa. Ja sitten en sitä ainakaan muutamaan vuoteen taas saa.

Mutta, yritän vielä joulun aikaan ehtiä koneelle ja kirjoittamaan, voikaahan kevyesti mammaset!

t. Tuuliina ja Tiippana 32+4

Vierailija
13/22 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jouluvalmistelut melkein valmiit, huomenaamulla kinkku sitten uuniin. Mies lähti poikaporukan kanssa viettämään omia kinkunpaistajaisia, saa nähdä onko tärinä päällä huomenna.

Tänään tuli aika synnytystapa-arvioon, olisi kolmen viikon päästä. Toivottavasti vauva on vielä masussa silloin :) Olo on ihan hyvä, mutta väsyn tosi nopeasti eikä jaksa seisoa/istua pitkään, jatkuvaa asennonvaihtoa...No, eipä tässä enää pitkästi ole matkaa jäljellä...Ja lomalla kun on niin voi levätä milloin huvittaa. Viime yönäkään ei uni tahtonut tulla ja katselin sitten 2-3 välillä telkkua....Sanoin vain miehelle, että menen katsomaan tv:tä ettei sitten säikähdä kun en olekaan vieressä.

Jeps, jospa menisi koristelemaan täytekakun valmiiksi.

Oikein lämpöistä ja piparintuoksuista joulua kaikille!!!

Sasuliini ja hajuherne 34+0

Vierailija
14/22 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on niin tuskainen että pakko oli vähäksi aikaa istahtaa lukemaan kuulumisia ja kirjoittelemaan omia. Leivoin äsken pipareita ja ajattelin että koristelen ne hienosti sillä tomusokerimössöllä... No sotkua siitä vain tuli ja hermot meni mutta loppuun asti tehtiin kuitenkin. Nyt on joulun tuoksu kotona vaikka pois huomenna lähdenkin.

Toissa päivänä oli neuvola ja terkkari ihmetteli kun ei ole painoa juuri tullut. Sf-mitta kuitenkin kasvaa tasaisesti joten eiköhän se vauvakin kasva. Joulun ja uuden vuoden jälkeen on seuraava neuvola ja vähän epäilen että silloin on kyllä painoa tullut ja sitten saa taas valitusta liiasta lihomisesta....

Piipahdin tänään myös Itäkeskuksessa ja siellä oli ihan kamalasti porukkaa. Tuntui yhdessä vaiheessa etten saa enää happea kun tunnelma oli niin tiivis. Mutta kun oli ostoslista mukana niin selvisin suht pian pois,hengähdin helpotuksesta kun sain istua takaisin autoon ja lähteä. Mites teillä muilla tuo autolla ajo vielä onnistuu?? Mulla kun tuo maha lepää istuessa polvilla niin saa ajaa tosi rauhallisesti ettei joudu tekemään mitään äkkinäistä. En kyllä paljon tuota ajamista harrasta kun mies aina ajaa mutta nyt kun olen yksin kotosalla niin pakko se on vaan ajaa jos meinaa johonkin päästä.

Kävin äsken viemässä pojan haudalle kynttilän joka palaa sitten 60h. Kyllä valahti taas voimat jaloista ja käsistä kun näki sen nimen siinä kivessä. Tuli kauhea itkukohtaus joka tuntui muuttuvan jo hysteriaksi,onneksi hautausmaalla kaikki tajuaa miksi itkee.Piti sitten miehelle soittaa että rauhoitun itkuni kanssa kun piti kotiin vielä autolla päästä. Mutta olen iloinen että pystyin käymään haudalla ja menin jo tänään. Huomenna olisi voinut joulun tunnelma latistua liikaa kun tunteet olisi päässeet valloilleen. Se on henkisesti raskasta siellä käydä mutta jollain tapaa myös helpottaa oloa. En osaa sitä selittää,sellainen paine häviää rinnasta kun lähtee haudalta pois... Toivon että ensi vuonna saan käydä koko perheen voimalla,miehen ja lapsen kanssa. Mies yksi kerta esikoiselleen kertoili kuinka hänestä tulee helmikuussa isoveli,se oli jotenkin liikuttavaa ja kertoo kuinka paljon mies esikoispoikaansa ajattelee. Tuleehan se enkelipoika aina olemaan meidän esikoinen ja tuleville lapsille isoveli,vaikka kaikki ei niin ajattele,omassa mielessä se on kuitenkin näin.

Täytyy kai lopetella nyt taas kun masukki ei tykkää istumisesta. Siirryn siis sohvalle makaamaan ja miettimään mitä tänään söisi.

OIKEIN MAUKASTA JA ILOISTA JOULUA KAIKILLE HELMILLE!!!!

Toivoo DEVIL&TOIVO 32 TASAN!!! : )

Vierailija
15/22 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime yö menikin supistellessa..tytön sain koneeseen ja itse tulin lepäämään niin levossakin supistaa.

menin sitten naikkarille käyrille ja ronkittavaksi, kohdunsuu on auki reilu sormi ja sisempi kohdunsuu on sormelle auki. vauva voi hyvin ja nyt minä sain ekan painoarvioin 2190g vauveli painaa tänään.

nyt en saa enää siivota enkä rehkiä, joten otan lunkisti ja makaan soffalla. tänään ei kuulemma synny, tai sitten syntyy...hui kamala, mut on mentävä sinne takas jos olo käy sietämättömäksi.

mieskin tuli matkalta ja jopa oli naikkarilla mukana. ja toi mulle sormuksen tuliaisiksi matkaltaan??!!! tarkoittaa mitä?kysyn minä.

no odotellaan pukkia ja vauvoja sitten

kuumetta ja TYTTÖvauva 34 tasan

Vierailija
16/22 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]JA KAUNISTA JOULUA!

En kauhean tarkkaan kerkeä nyt pinoa lukemaan mutta suurpiirteittäin.. Onnea Jeltsu vamistumisesta.

Kuumetta-- vai että meinaa teidän vauva jo haluta syntyä. Pienihän se vielä on mutta sulla on onneksi jo reilut viikot menossa niin kauheeta hätää ei vauvalla kai olisi. =) Mutta toivotaan että nyt pari viikkoa vielä malttaisi.

Kinkku paistettu, koti siivottu, saunan pesin myös eilen. IHANAA! Nyt joulun viettoon, ja synttäreiden. Vanhenen huomenna vuodella, tulee 21 täyteen. Tänään anoppilaan syömään valmiiseen pöytään, kohta jos lähtis koko perhe ensin lumitöihin ja sitten joulusaunaan!

Vielä kerran: rauhallista joulua! Elkäähän hosuko!

-sitruuna ja minttuvihtori 32+2-

Vierailija
17/22 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minu ythz[ja poitsun ;)] puolesta oikein hyvää ja rauhallista joulua kaikille!!!!! :)

Marju, Miksu ja Minni 33+2

Vierailija
18/22 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös täällä ohjelmassa lumityöt ja joulusauna :)

Vierailija
19/22 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=red]OIKEIN LÄMMINTÄ JA IHANAA JOULUA KAIKILLE HELMIMASSUILLE SEKÄ VAUVANTUOKSUISTA UUTTA VUOTTA 2006![/color][/b]

Sitruunalle lisäksi onnittelut syntymäpäivän johdosta näin ennakkoon!

Sasuliini ja hajuherne 34+1

Vierailija
20/22 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

SITRUUNA, OIKEIN PALJON ONNEA SYNTYMÄPÄIVÄN JOHDOSTA!!!

T. Jeltsu&Kaapo-Oona 34+2