Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä en tule juttuun ihmisten kanssa

Vierailija
21.12.2005 |

Olen vain omissa oloissani. En halua paljastaa kenellekään mitään yksityiselämästäni, koska pelkään että musta aletaan juoruta ja pidetään jotenkin huonona. En osaa puhua small talkiakaan, kun ei päässä pyöri muut kuin omat henk.koht. asiat. Mua pidetään varmaan ihan outona ja hiljaisena. En pääse siis mihinkään porukkaan mukaan ja töissä on jotenkin kurjaa, kun ei ole kavereita.

Onko muilla samanlaisia ongelmia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lakkaisit jännittämästä turhia juoruja ja alkaisit vain höpötellä niitä näitä ihmisille. Jos nyt tuntuu hankalalta puhua itestä niin aina voi kysellä toisilta heidän elämästään tyyliin onko sinulla lapsia jne.

Ja pikkuhiljaa kertoilla jotain itsestä ;)

Työstä ja asiakkaista kyllä riittää jutun aihetta tai lomista ja niin päin pois ;)

Eli toisin sanoen näytä heille kuka olet ja ole nimenomaan itsesi!

Jos töissä joutuu aina olemaan yksin, se varmasti vaikuttaa omaan jaksamiseen ja työmotivaatioon.. Kannattaa alkaan tehdä asialle jotain, ennenkuin alat inhota jokapäiväistä töihin menoa..

Nyt vaan rohkeasti juttusille muiden kanssa ;)

Vierailija
2/4 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti liikaa mitä muut ajattelee ei sillä ole loppujen lopuksi

mitään merkitystä.Mä puhun aina liikaa kaikki tietää suunnilleen

kaiken mun yksityiselämästä,musta on ihan sama mitä ne musta

ajattelee.Tärkeintä on että uskoo itseensä eikä lannistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sitten annetakaan enää lisää ja enempi vastuullisempia tehtäviä. Siksi tuntuu että pitäisi pitää koko ajan vain jotain tehokkaan työntekijän kuvaa yllä ja tehdä töissä vain työnsä.

-ap lisää

Onko jollain vielä kommentteja?

Vierailija
4/4 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut sanoivat kun ne on sellasia ja tällasia,ja komentelevat ja käskevät.Ihmettelin koska samaiset ihmisetolivat mulle tosi mukavia ja kivoja.Ajattelin että muodostankinoman käsitykseni ihmisistä enkä perusta kuulopuheisiin.Ja itse otin kontaktia ym.Ja tosi mukavia ovat työporukassa kaikki.Ensivaikutelma voi olla toinen,mutta kannattaa itse yrittää luoda niitä suhteita,ja siitä se alkaa.Jos juoruavat..so what

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä