Mitä noissa thai-hieronta paikoissa oikein tehdään?
onko hierontaa vai "hierontaa"?
Ei ole aiemmin kiinnostanut, mutta kun näin naapurin 60+ ikäisen miehen nuoren thai-vaimon auton sellaisen paikan pihalla, niin aloin miettimään, että minkäs alan ihminen tämä nainen oikein onkaan.
Kommentit (215)
Niissä hierotaan ja nussitaan niin et tanner tömisee
Oma kokemukseni thaihieronnasta, joku pyysi:
Otin tunnin hieronnan a 40 €. Kylmä huone, patja lattialla jole makuulle, hieroja käsitteli lähinnä jalkoja, ei siis olut mikään oikea hieroja.
Olin ollut käsittelyssä noin 20 minuuttia, ovikello soi ja hieroja lähti avaamaan. Hetken kuluttua tämä hieroja tuli käymään luonani ja sanoi, että odota noin kymmenen minuuttia, hän hoitaa käsityö ja näytti kädellään runkkuliikkeen.
Tosissaan likka meni viereiseen huoneeseen runkkaamaan jonkun äijän ja palasi sitten jatkamaan minun palveluani, voi vittu. Pesi sentään kätensä ennen kuin palasi. Kaiken kukkuraksi sain kellollisesti tunnista vain 50 minuuttia - vielä sen toisen runkkaamisen ottaneen ajan, eli kaikkiaan vain nelisenkymmentä minuuttia.
Oli viimeinen kerta, palvelu kaikkiaan paskaa ja tämä Porissa!
Porissa on kaikki thaihierojat sieltä rumiimasta päästä, ei yhtään panokelpoista, vanhoja ja ryppysiä, että aika epätoivoinen luuseri itää olla jos niihin paikkoihin menee hakemaan seksipalvelua. Eli sinä joku peräkamirinpoika joka ei saa pillua tai kättä muuten?
Aika rasistista kirjoottelua. Mites kotimaiset hieojat?
Mistä teille on tullut noin likainen mielikuvitus?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2010 klo 14:41"]
happy ending. Siis hieronnalla on onnellinen loppu. Asiakkaalle luvataan laukeaminen.
Itse en käsitä, miksi virkavalta ei puutu näiden putiikkien olemassaoloon. Käytännössähän seksin myyminen on monelle ulkomaalaiselle pakollista, koska rahaa ei tipu muualta. Uskon, että voi olla niin, että vaimotkin joutuvat tekemään töitä tällä alalla, koska miehet eivät välttämättä anna rahaa omiin menoihin. Mutta mistä sitä tietää mikä on totuus. Minusta on kuitenkin masentavaa, että jonain päivänä lapset kun kasvavat isoksi, hekin tajuavat, että suomessa tosiaan naiset ovat myös kauppatavaraa. Minusta tälle bisnekselle pitäisi tulla loppu.
[/quote]
Soisäministeri Anne Holmlund teetti oikein ison ratsian noihin paikkoihin. Pari taisi löytyä koko Suomesta, jossa homma oli laitonta.
Anne taisi pelätä, että ukkonsa käy ko paikoissa. ;)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2010 klo 14:41"]
happy ending. Siis hieronnalla on onnellinen loppu. Asiakkaalle luvataan laukeaminen.
Itse en käsitä, miksi virkavalta ei puutu näiden putiikkien olemassaoloon. Käytännössähän seksin myyminen on monelle ulkomaalaiselle pakollista, koska rahaa ei tipu muualta. Uskon, että voi olla niin, että vaimotkin joutuvat tekemään töitä tällä alalla, koska miehet eivät välttämättä anna rahaa omiin menoihin. Mutta mistä sitä tietää mikä on totuus. Minusta on kuitenkin masentavaa, että jonain päivänä lapset kun kasvavat isoksi, hekin tajuavat, että suomessa tosiaan naiset ovat myös kauppatavaraa. Minusta tälle bisnekselle pitäisi tulla loppu.
[/quote]
Mitä sinä luulet niiden tehneen työkseen Pattayalla:D Oletko tosiaan noin sinisilmäinen että kuvittelet että pahat suomi miehet tuovat viattomia maalaistyttöjä seksiorjiksi jotka joutuvat myymään itseään saadakseen rahaa:D Ne eronneet thainaiset jotka toimivat "hierojina" ovat entisiä baarityttöjä. Tietystihän seksiä myyvät naiset närkästyttävät suomi naisia koska mahdollisuus ostaa seksiä murentaa naisten seksuaalista valtaa ja on vaara että jos pihtaa liikaa oma ukko ei tyydykään vain käteen:D
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 15:01"]Käsihoito porin thaihieronta paikoissa siis runkkaaminen 50e, mä saan 40e. Ja seksi eli pano 100e. mä saan 70eurolla!!!
[/quote]
Taidat olla kanta-asiakas.
Taidan ihan huvikseni kokeilla mitä paikalliset thai-hieromot tarjoavat naiselle. :)
Olen ollut mutamilla R-kioskeilla töissä, joiden lähellä on tällainen hieronta paikka. Kovasti ne thai tytöt kävi kondomeja ostamassa kioskilta ja pre paid puheaikaa...Voihan ne tietty käyttää kortsuja vaikka hierontakäsineinä :) toki on olemassa myös oikeita hierontapalveluita tarjoavia paikkoja, olen mainoksenkin nähynt "Thai hierontaa, oikeasti!"
Joka ikisessä hieromossa saa vähintään öljyrunkun. Yli puolessa paikoista otetaan myös suihin. Vain murto-osassa saa ihan sitä ihtiään, mutta joissain kyllä. Vois ottaa suomitytöt mallia vaikka noista käsitöistä. Suikkarista puhumattakaan.
Thai hieronnat on pelkästään hyväasia. Mielestäni prostituutio pitäisi laillistaa. Ne jotka eivät palveluita tarvitse, niin ovat vain käymättä. En minäkään halua kirkkoa kieltää, vaikken uskokaan että kaikkivaltias ja rakastava jumala hyväksyisi, sitä kaikkea pahaa mitä maailmassa tapahtuu. Tai siihen että vain uskomalla pelastuu. Eli Hitler uskovaisena kristittynä pelastuu, mutta joku budhalainen munkki joka omistanut elämänsä hyvän tekemiseen joutuisi kadotukseen.
Jos prostituutio sallittaisiin laajemmin, suomeen syntyisi tuhansia uusia työpaikkoja. Vaimot saisivat parannella päänsärkyään rauhassa, minkä pitäisi olla vain hyvä asia :) . Yhdenvertaisuus lisääntyisi, samoin hyvinvointi. Samalla myös alan ammattilaisten työolojen seuranta helpottuisi, ja alan rikollisuus vähenisi. Verokertymäkin lisääntyisi.
Ainoat häviäjät olisivat, kiristävät kumppanit, ja tietyt matkanjärjestäjät. Eiköhän tolkuton viinaralli, pitäisi ne kuitenkin hengissä.
Kielloilla päättäjät vain lakaisevat asian maton alle, ja pistävät pään pensaaseen.
Näissä suomen thai-hieronnoissa ei juurikaan saa muuten thaihierontaa. Oikeassa thai-hieronnassa ei ole mitään eroottista. Lienee myös turhan rankkaa näille ns hierojille.
meillä kävi amiksessa pojat vähän väliä thai-hieronnassa ja jotenkin se kuulostaa vähän oudolta. onko se vaan joku fantasia, nättejä pieniä tyttöjä hieromassa vai tapahtuuko siellä oikeasti jotain muutakin?
ja sit ne on auki ihan ihmeellisiin aikoihin, meidänkin lähellä ilta kymmeneen.. eihän kukaan hiero enää siihen aikaan......? vai hierooko?
kiitos aloituksesta;)
ja jotkut äsköisen kuvailun kaltaisia =)
yhden ovella olen nähnyt lapun, jossa kerrotaan, että kyseessä on OIKEASTI HIERONTA, seksipalveluita ei ole tarjolla
onko meillä huora naapurina?
Asutaan "paremmalla" asuinalueella ja sitten lähinaapuri on thai-hieroja, huoh!
T:ap
ja jotkut äsköisen kuvailun kaltaisia =)
yhden ovella olen nähnyt lapun, jossa kerrotaan, että kyseessä on OIKEASTI HIERONTA, seksipalveluita ei ole tarjolla
Yhden putiikin ikkunassa on lista niistä hoidoista, joita putiikissa tehdään. Oli myös "hoitoja erektiohäiriöihin". Ainakin reilusti ikkunassa mainostettu!
Käsihoito porin thaihieronta paikoissa siis runkkaaminen 50e, mä saan 40e. Ja seksi eli pano 100e. mä saan 70eurolla!!!