Tein äsken raskaustestin + näytti =)
Tein äsken raskaustestin ja näytti plussaa. Olen yh ja lapsi on vahinko mutta olen äärettömän onnellinen uudesta tulokkaasta
äippä ja 2 tyttöä + masuasukki =)
Kommentit (12)
on yhdenillan juttu ja tiedän vain etunimen...
Nyt vasta rupesin ajattelemaan että hänellekkin pitäisi kertoa...
mutta mitenkäs kerron...
vai pitäisikö olla edes yrittämättä etsiä tätä miestä
Toisaalta tietenkin luulisi tahtovan tietääomasta lapsestaan..
Entäpä sitten ku lapsi kyselee oman isänsä tietoja..mitä kerrot? Että et viitsinyt vaivautua etsimään, oli vain yhden illan vahinko.
Vaikkakaan et olisi mitään mieheltä vailla, niin kuitenki....
yrittää etsiä mies jostain ja kertoa hänelle, on kumminkin oikeus isälläkin tietää
tai mitä mieltä olette, onko hänen vain parempi olla tietämättä?
Mitään en hänestä tiedä... En tiedä onko perhettä tms... missä asuu... en siis yhtään mitään. Pantiin vain ja se oli siinä... ja tietenkin ihan humalassa kun tyttäjen kanssa oltiin tuulettumassa
Onnea kuitenkin, toivottavasti olet lapsillesi huolellisempi äiti kuin mitä olet ns. tavarastasi.. ;)
Toisille ei sitten suoda lapsia monenkaan vuoden yrittämän jälkeen.
Tiedän itsekkin että oli todella vastuutonta. Meni vaan viina päähän niin että humahti (viimeksi maistanut alkoholia 1,5v sitten)
ja humalassa sitä tekee vähän kaikenlaista. Koskaan ei ole tällaista sattunut, ei koskaan mitään yhdenillan juttuja tms...
Vähän kyllä kaduttaa mutta olen onnellinen raskaudestani
Kortsuakin mies käytti mutta taisi mennä rikki kun näin kävi...itse en huomannut että olisi mennyt..
AP
Etkä tiedä hänen elämäntilannettaan. Ethän edes tiedä onko tämä tyyppi minkälainen, vaik ois mikä hullu tai rikollinen... Mistä et pääse eroon enää ikinä.
tulin raskaaksi kun nuorempaa tyttöä yritettiin 1v ja 3kk
Meil 3vko ikänen tyttö ja pari poikaa joten ihanaa odotusta sinne!