Viranomaiset eivät teidä kuinka moni on sairastunut Lidlin lihoista..
45min ohjelmassa kerrotaan lidlin joulukinkuista ja muista lihatuotteista..
Sanottiin mm. että kana on hankittu argentiinasta mutta käsitelty suomessa jolloin myyvät muka suomalaisena...
Jänispaistissa oli salmonellaa
Meetwursti on aiheuttanut vatsatautia koska siinä suolisto(!)bakteereita
Myynnissä islamilaisten rituaalimenoilla uhrattua salailihaa tai vastaavaa.
Nyt meni Litukka boikottiin!!!
Mitä olette mieltä?
Kommentit (43)
Mikä siinä Lituskan ruuassa on muka niin hyvää ja halpaa että pitää ostaa? Samanhintaista kun isoissa marketeissa. Itse en näe mitään syytä kannattaa sen kaupan ruokia. Mieluummin varmasti suomalaista.
Halpoja työkaluja sieltä saa vaikka voihan niilläkin itsensä tappaa.
että käytettiin koiraa vasta ripulin takia lääkärissä, eikä sille selitystä löytynyt pissanäytteestä, kakkanäyte jäi ottamatta.
Syötiin koiran kanssa kahdestaan tota salamia.
T: Kuumeinen
ihan sama, tykkääkö joku ostaa Lidlistä vaiko ei, mutta IDIOOTTIMAISTA levittää täällä täysin väärää tietoa firman tuotteista, kuitenkin!
Jos haluaa mollata Lidliä, niin siitä vaan, mutta tuo ap:n väite oli kyllä niin täyttä sontaa ettei mitään rajaa.
Vierailija:
45min ohjelmassa kerrotaan lidlin joulukinkuista ja muista lihatuotteista..Sanottiin mm. että kana on hankittu argentiinasta mutta käsitelty suomessa jolloin myyvät muka suomalaisena...
Jänispaistissa oli salmonellaa
Meetwursti on aiheuttanut vatsatautia koska siinä suolisto(!)bakteereita
Myynnissä islamilaisten rituaalimenoilla uhrattua salailihaa tai vastaavaa.Nyt meni Litukka boikottiin!!!
Mitä olette mieltä?
Ollaan käyty monen monta vuotta Lidlissä, vielä ei ole sattunut kohdalleni mitään salmonella tms. tapausta vastaan.
Tosin vuosia sitten mieheni sairasti salmonella, kauppa oli tuolloin Euromarket ja itse olen saanut salmonellan eräästä hampurilaisketjun paikasta.
Jos olisin oikein hysteerinen, en uskaltaisi ostaa enää mistään mitään :P.
Jo tuo ketjun otsikko... Niin täyttä paskaa kuin olla vain voi.
Ap, olet täys idiootti.
Todella edesvastuutonta suoltaa hysteriaa lietsovaa tekstiä. Jos et kirjoitusta edellämainitusta syystä tehnyt, säälin sinua. Älynlahjojesi vuoksi.
Me ostamme Lidlistä vain kotimaista lihaa.
jauhelihaa olen sieltä ostanu, on varmaan kotimaista.
Vierailija:
jauhelihaa olen sieltä ostanu, on varmaan kotimaista.
Kaverin kanssa käytiin heillekkin kinkku sieltä ostamassa?? ONKO NYT KOVINKIN VARMA!?? voi piru..
10 uutisissa voi olla lisää asiasta.
Kannatan suomalaista lihaa ja suomalaisia tuottajia!!
ap
Sanottiin mm. että kana on hankittu argentiinasta mutta käsitelty suomessa jolloin myyvät muka suomalaisena...
joten pääasia, että on puhdasta. Ei pelkkä ulkomaalaisuus tee lihasta " likaista" ...
Kannattaa varmaan myös kyseisen puljun voit, margariinit ja juustot laittaa boikottiin ettei saa listeriaa tms.
sen voin vannoa ja vakuuttaa ja muitakin tuotteite siellä on ihan kotimaista.Ottakaa selvää ennenkuin rupeatte mesoamaan
syömisistä lähinnä jäätelöä ja karkkeja
Vierailija:
sen voin vannoa ja vakuuttaa ja muitakin tuotteite siellä on ihan kotimaista.Ottakaa selvää ennenkuin rupeatte mesoamaan
monet tuotteet ole kuitenkin samoja myös SUOMESSA