Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis käyttääks joku oikeesti potkuhousuja?????

Vierailija
21.12.2005 |

Nehän on ihan kauheen näkösiä, ku suoraa jostain 70-luvulta! Miks pitäis käyttää jotain tollasta, ku kaupas on paljon nätimpii tavallisii housuja jo pienilleki? Voiha alle laittaa sukkikset jos sukat ei meinaa pysyy. Kyllä lapsiki viihtyy ku on kivannäköiset ja nätit kuteet.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytetään potkareita yökkäreinä, ei päivällä kun ne on mun mielestä yövaatteita.

Vierailija
2/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta järjettömämpiä vauvanvaatteita saa hakea kuin pikkupaidat/colleget pienille!! Aina selkä paljaana ja paita rutussa kainaloissa. Huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Vittu voi olla väsähtänyt aloitus! Joko oli joulujuhla sulla lapsi kun tänne ehdit?)

Vierailija
4/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nimenomaan potkuhousuja pienimmillä. Ahdistu rauhassa :-)

Vierailija
5/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai käytettiin vauvana potkareita! eipä ole inhottavia vyötärökuminauhoja, eikä purista mistään.

saahan vauva näyttää vauvalta!

Vierailija
6/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten puolipotkarit ja body, samasta syystä. Ja meillä on ainakin niin lämmin että jotain housu-sukkis yhdistelmää ei voi ajatella.

Eli käytännölliset syyt.

Käytetään myös henkselihousuja/haalareita

Vierailija
7/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vauvan käsitys mukavuudesta ja käytännöllisyydestä.

Vierailija
8/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat eivät missään nimessä saa näyttää vauvoilta. Siis aivan kamalaa. Mä en edes imetä tai anna tuttipullosta vaan meidän

Nico-Bedderi juo tavallisesta arabian mukista (muumit ei käy -liian lapsellista). Ja jos ei onnistu samaan masuaan täyteen (kahvia tietty- maito on liian vauvamaista) niin hyvä vaan sillä pömppömasu on yöks!

Vierailija
9/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan neidin kaa laihixel, pitäs saada pullaposket typylt vex! Ja ne Diizelin vauvafarkut on kyl ihq!!

Vierailija
10/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellekin olen suositellut, mutta ei ole vielä ottanut onkeensa.

Vierailija
11/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä lapsiki viihtyy ku on kivannäköiset ja nätit kuteet.

kivannäköinen= nätti

Ja toisekseen, vauvaa ei voisi vähempää kiinnostaa mitä on päällä, niin kauan kun on kuivaa, puhdasta ja mukavaa.

Mutta sä taisit ap olla porvoosta, toivottavasti.

Vierailija
12/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut vauvojen paitoja, joissa ei tosiaankaan ole mitään neppareita olkapäällä pukemista helpottamaan. Muistan miten meidänkin lapsilta kontatessa putosi aina housut. Lappuhaalareissa ei ole ollut tätä ongelmaa.

Mutta voisikohan se vauvanvaate olla sekä kaunis että käytännöllinen???

Vierailija
13/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöritellessä ei jatkuvasti massu paista, kuten js olisi housut ja paita tms...kaikkihan niitä herranjestas sentään mun nähdäkseni käyttää...Kaikkea sitä kuulee...

Vierailija
14/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyy hyvin, on lämmin, ei oo mikään rutussa eikä paljaana. ap taitaa olla vähän pimee tai joku teini

Vierailija
15/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

(Vittu voi olla väsähtänyt aloitus! Joko oli joulujuhla sulla lapsi kun tänne ehdit?)

Hei, et viittis olla kiroilematta. Suomen kielessä on paljon hyviä sanoja tuon aloituksen sijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä