Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun ja Sinun lapset

Vierailija
15.06.2008 |

Uusperheiltä tahtoisin kovasti kokemuksia..

Meillä seuraavanlainen tilanne: minulla 2 koululaista, miehellä samanikäiset . kasvatuksemme vaan on niin kovin erilaista, ja sen yhteensovittaminen tähän arkeen on kummallekin kovin vaikeaa. Minä siis 6 vuotta yh:na eläneenä ja mies eronnut n.4 vuotta sitten. yhteistä taivalta vuoden verran takana.

Miehen kasvatusperiatteet ovat kovin erileiset kuin minun.

kompromissina olen ehdottanut, että molemmat kasvatamme lapsemme parhaalla katsovallamme tavalla.

Mies kuitenkin sanoo, että hän määrää minunkin lapsiani, kun nyt asumme yhdessä. Hän on mielestäni erittäin tiukka kasvattaja, kuten itse sanoo:hän kouluttaa lapset!

Kaikesta kurjimmalta tuntuu se, että hän sanoo minun olevan huono äiti!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPSET!

Vierailija
2/5 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muunlaisia kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös mies kokee olevansa "kouluttaja" ja minua hiukan kauhistuttaa, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Meillä siis miehen teini-ikäinen lapsi on muuttamassa meille asuttuaan monta vuotta äidillään. Mieheni mielestä lapsella on käytöstavat ja rajat yms. aivan hukassa ja hän olettaa meidän nyt koulivan hänestä jonkun täydellisen "teini-ihmeen". Olen yrittänyt miehelle vinkata, että lapsi siis tosiaan on TEINI

Vierailija
4/5 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miksi tuo edellinen tekstini ei näy kokonaan. Tässä uusi yritys. 4

Meillä myös mies kokee olevansa "kouluttaja" ja minua hiukan kauhistuttaa, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Meillä siis miehen teini-ikäinen lapsi on muuttamassa meille asuttuaan monta vuotta äidillään. Mieheni mielestä lapsella on käytöstavat ja rajat yms. aivan hukassa ja hän olettaa meidän nyt koulivan hänestä jonkun täydellisen "teini-ihmeen". Olen yrittänyt miehelle vinkata, että lapsi siis tosiaan on TEINI, eli hänen on oikeasti tarkoituskin olla ihan hirviö välillä. En myöskään ole luvannut ryhtyä tuohon mieheni natsikuri-meininkiin ollenkaan.

Tuo lapsi on siis ollut osa perhettämme jo monta vuotta ja meillä on todella hyvät ja rakastavat välit. Lapsi itse haluaa asua meillä. Tiedän, että lapsi tulee tukeutumaan minuun, jos sukset menevät isän kanssa ristiin. Saatan siis helposti joutua ristituleen tässä...

Vierailija
5/5 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai varsinkaan että vain toinen uusvanhempi saisi kasvattaa! Kauhea katastrofin resepti,

Samat kasvatusperiaatteet kaikille, ja TIETYSTI molemmat aikuiset määrää kaikkia lapsia jos saman katon alla asutaan.

Niistä periaatteista joudutte molemmat varmasti vähän tinkimään mutta koko touhusta ei tule mitään jossette saa sovittua niitä edes keskenänne.

Puh kun ajattelenkin että pitäis asua joidenkin lasten kanssa joiden isä/äiti sanois etten saa niitä määrätä... aika äkkiä tulis muutto.