Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väläyksiä vauva/lapsiperheen arjesta!! ;)

21.12.2005 |

Aloitanpa pinon, jossa voisit kertoa jonkun koomisen väläyksen omasta arjestasi. Joko ihan äskettäin tai jo kauan aikaa sitten tapahtuneen...Eli nyt äidit (ja isätkin tietysti!) huumoria kehiin joulun kunniaksi!!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä hassuja juttuja sattunut paljon,mutta valitettavasti ne unohtaa.Tuli mieleeni juttu kun tyttömme,nyt 6v. ja 8v. olivat aivan pieniä.Olimme saunassa ja isompi heistä katsoi isäänsä tosi tarkkaan.Hän kysyi minulta oikein vakavana että miksi isillä on häntä ja meillä muilla ei.

Vierailija
42/46 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kertomana minusta kun olin pieni;

Tässä ensin pari aika noloa juttua...

- Olimme kävelleet äitini kanssa kadulla ja vastaan oli tullu afrikkailainen mies. Olin sanonut, että olet tainnut suuttua ja mustaksi muuttua.

- Olimme kävelleet äitini kanssa torilla ja vastaan oli tullut nainen ja lyhytkasvuinen mies, olin siinä sitten äitille tokaissut, että minäkin haluan tollaisen.

- Äitilläni oli ollut 2-v veljeni kanssa hieman ongelmia pukemisen suhteen ja kiire oli ollut bussiin...no hän oli lopulta napannut alastoman pojan toiseen kainaloon ja vaatteet toiseen kainaloon...Oli porukka bussissa ollut vähän ihmeissään...

-Olimme olleet koko suku viettämässä isän päivää hienossa ravintolla. Minä 2-v. Olin suuttunut kun olin saanut eri ruokaa kun muut, joten olin viskonut ruokani ympäri ravintolaa ja lopulta riisunut vaatteet ja juossut ympäsiins alasti...

Tässä sitten sukulaisten juttuja...

-Pirkka lehessä on sellainen Jallu-mies. No, kaupassa serkkuni (tyttö) oli sitten sanonut äidilleen, että osta äiti se Jallu lehti...Oli tarkoittanut Pirkkaa, mutta muut tais saada vähän väärän käsityksen...

- Serkkuni(poika) äiti, oli sanonut pojalleen, kun tämä oli juossut ilman housuja, että nyt housutm jalkaan tai pippeli jäätyy ja putoo pois, niin siihen poika oli sanonut, että ....(tyttö serkku) sn on puonnut jo...

- Oli serkkuni ristiäiset kirkossa. Papin tullessa eteen, juhlaväen olllessa ihan hiljaa, eräs toinen serkkuni tokaisi kovaan ääneen, että Onko tuo se Jeesus?

- Sekkuni (poika) oli äitinsä kanssa kaupassa. Siinä kassalla ollessa sitten oli äitilleen sanonut, että äiti kokeile miten iso pippeli mulla on...

- Veljen tyttöni näki isänsä pippelin ja sanoi, isi ota tuo pois...

Ei tule nyt muita mieleen...Ja eiköhän tässä jo olekin aika monta juttua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin raskaana, kummipoikani sanoi kun join kaakaota ja söin leipää, että nyt se vauva siellä sun mahassa surffailee kaakaussa sillä leivällä. Sitten se kysyi, että mitä se vauva tekee ja kun vastasin että nukkuu, niin kysyi, että onko sillä vauvalla siellä oma sänky? Kyseli myös että osaako se kävellä kun näki sen potkivan jne...Oli kyllä naurussa pitelemistä, kun toinen ihan vakavissaan kyselee kaiken laista...

Vierailija
44/46 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljen tyttö (3-v) pohti synnytys asiaa ja tuli siihen tulokseen että vauva kun syntyy niin se ensin mahassa kutistuu tosi pieneks ja sit kun se on syntynyt niin se puhalletaan, niin kuin ilmapallo, sit oikean kokoiseksi... :)

Vierailija
45/46 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni oli kaupan kassajonossa 3v tyttärensä kanssa. Siskoni ihmetteli kun heidän edellään oleva mies alkoi katsella siskoani ja loi merkitseviä katseita, nikkasi silmää jne.

Kyllä oli miehen ilme näkemisen arvoinen kun ei ollut huomannut 3v tyttöä siinä heidän välissään! Likka oli näplännyt sedän farkun taskua. Kyllä siskoanikin nolotti koko tilanne :)

Vierailija
46/46 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa tädit olivat kysyneet mitä vanhemmat tekevät työkseen.Tyttäremme (silloin 4v.) oli vastannut että äiti on sairaanhoitaja ja isi pelaa pelejä tietokoneella.Mieheni on tietotekniikan insinööri.

Sitten myöhemmin monta kertaa on lohjennut naurut, kun tytöillämme on mennyt tietokone jotenkin jumiin pelatessaan ja olen yrittänyt mennä auttamaan, kun iskä ei ole ollut kotona.Esikoisemme on palauttanut minut maanpinnalle ja sanonut, että sinä et ole mikään tietokoneinsinööri.Et voi tulla auttamaan, soita heti isille.